nybb Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Har sett 12 episoder av The Good Wife nå, og synes det er helt greit så langt. Du er tydelig fan av serien Maury, når vil du si at serien blir "god"? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Syns selv det bare ble bedre og bedre, kanskje i starten av s2. Såg alt så kjapt at det var vanskelig å skille de forskjellige sesongene etc. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Veldig formelbasert i starten, hoppet over noe episoder i sesong 1, men ikke alle. Det er ikke før senere at serien begynner å bli bra, selv om det alltid er noe der. Sesong 2 starter den ihvertfall med å ta bedre vendinger, og ble litt mindre såpete legaldrama vi har sett tidligere. Nå er serien like såpete som Mad Men, på en bra måte. En av de beste dramaseriene akkurat nå, sesong 5 er fantastisk. Endret 2. april 2014 av Maury Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Skjønner ikke at du klarer å hoppe over episoder! Er fysisk umulig for meg! hehe.. Enten må jeg se alt, eller ingenting.. 8 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Haha, sånn er jeg også. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Skjønner ikke at du klarer å hoppe over episoder! Er fysisk umulig for meg! hehe.. Enten må jeg se alt, eller ingenting.. I procedurals så er det lettere og mer mulig enn ikke-episodiske serier, og det var The Good Wife veldig mye i starten. De episodene fikk jeg vite var veldig lite relevante for hovedplottet, og når jeg så de senere var det ikke som jeg hadde gått glipp av noe særlig. Enkelte serier er veldig episodiske i starten før de starter med mer sammesatt handling som i de fleste tilfellene er bedre. Justified er et glimrende eksempel også på en serie som starter som starter som en episodisk-serie før den får en mer sammensatt historie. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Joda, jeg kjenner til bla Justified og hva du mener, og skjønner hvorfor det kan la seg gjøre.. Men, for meg går det allikevel ikke helt! Glad Justified ble som det ble, forresten! ;D Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Når er det Justified slutter å være produceral? Husker jeg startet på det, men sliter litt med å engasjere meg i lengden når det er lite fremgang i hovedplottet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) I slutten av sesong 1, selv om en del av tingene viser seg å ha en sammenheng med det større bildet. Annerledes med Justified enn TGW på det i sesong 1. Endret 3. april 2014 av Maury Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Datt selv av halveis, om ikke før i sesong 1 av Justified. Men har jo skjønt nå at det bare er å karre seg videre i serien Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Datt selv av halveis, om ikke før i sesong 1 av Justified. Men har jo skjønt nå at det bare er å karre seg videre i serien Datt av selv. Start på hele greia på nytt med ny motivasjon. Sesong en gikk unna på et par dager andre gang jeg prøvde. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Det ligger en plan for alt, som jeg liker å si Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Sikkert spurt om før men... Er Black sails noe man bør få med seg? Har et gjensyn med Friday night lights for tiden Endret 3. april 2014 av Bibow Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Syntes det var litt mye prat og litt for lite action i Black Sails. Men det var kanskje den typen serie de ønsket å lage. En helt ok serie for all del, men jeg hadde ønsket litt mer action, kanskje i en eventuell sesong 2..... Lenke til kommentar
Continum Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Er litt enig der. Fikk aldri den "trangen" til å se neste episode. Fanget meg aldri på den måten andre serier gjør. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 David Letterman gir seg i 2015. Kommer til å savne Bill Murray sine besøk hos Letterman, ellers har jeg ikke vært så interessert i det talkshowet lengre. Går for meste bare i The Daily Show, Conan og Graham Norton når jeg har tid til det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Til dere som ikke var det. Heroes kommer tilbake i 2015:). 16 nye episoder:) Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Til dere som ikke var det. Heroes kommer tilbake i 2015:). 16 nye episoder:) Why? :\ Jeg hoppet av i sesong tre, tror jeg. Er det virkelig noe mer å hente der? Eventuelt nye skuespillere? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Blir nye skuespillere og er en egen historie Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Mest unødvendige serien å bringe tilbake, selv i form av en reboot med for det meste nye historier. Arrested Development og 24 hadde en fanskare som både i ettertid og ved slutten av deres originale kanselleringer elsket showet. Med Heroes er det gått for det meste over til at fansen har endt opp med å hate hvordan serien ble. Å bringe serien tilbake også med kreftbyllen Tim Kring med roret virker som mest idiotiske måten man forsette Heroes på, da det var Kring som ødela hva Jeph Loeb, Jesse Alexander og Bryan Fuller brang til Heroes som fungerte spesielt i sesong 1. Det var Kring sin ide å ha en sesongfinale der payetoffet var at en fyr slo en annen med et parkometer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå