Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir digg med Fargo. Må ha et gjensyn med filmen før serien starter.

Så den nylig, holder seg utrolig bra.

Skjønner godt hvorfor Fargo kan utvides til nye historier i TV-format etter å ha sett filmen på nytt. FX Networks som en er kanal som har mye bra drama og komedie er et perfekt hjem for en slik miniserie og. Hadde serien ikke vært antalogi-serie så hadde jeg nok vært et hakk mer bekymret, men jeg liker hva jeg ser (og hører)..

Håper på å se første episode iløpet av uka sammen med Turn.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Følte dette var det beste stedet å ta det opp, "How I Met Your Mother" - Mulig å bli så til de grader pisset på av de som skriver serien.

9 år! Det er lenge det, ganske lenge faktisk. Når man har 9 år med karakterer som blir bygd, historier og twister som har skapt disse karakterne blir man forbannet når alt endrer seg på 40 minutter. I 9 år har vi ventet på å få vite hvordan Ted Mosby møter moren til sine barn, og hva hun heter. Og joda, vi fikk vite det på noen små minutter. Men når de lager hele sesong 9 basert på bryllupet til Barney og Robin, så regner man ikke med at minutter inn i siste episode så skiller de seg etter kun 3 år, og for å toppe det så klarer Barney å smelle ei rebound på tjukka. Men det er ikke det verste, det verste er at de 9 årene som har bygget opp til moren blir så til de grader lagt i ruiner når det viser seg at hun har vært død i 6 år, og Ted vil kun ha tillatelse til å date Robin igjen... Hele meningen med serien forsvant, slutten har tydeligvis gjort folk mer forbannet enn glad og jeg satt her nærmest og måpte når episoden var ferdig. Fansen fortjener mer, ble liksom en enda lamere kopi av Ross/Rachel fra Friends. Takk for ingenting, og kanskje historiens verste serieslutt noensinne!

Lenke til kommentar

Finnes kanskje en samletråd, men av frykt for spoilere så spør jeg heller her.

Av en eller annen grunn begynte jeg på "Revenge" på Netflix. Virka jo helt ok egentlig og dem første episodene syntes jeg var faktisk ganske bra. Nå har jeg sett tilogmed episode åtte (sesong 1) og det blir jo bare mer og mer såpe istedetfor det som dem innledende episodene gikk ut på. Er det noen vits i å fortsette? Blir det bedre, eller fortsetter det i samme løpya. (helst ikke spoile noe framover for meg :p)

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn begynte jeg på "Revenge" på Netflix. Virka jo helt ok egentlig og dem første episodene syntes jeg var faktisk ganske bra. Nå har jeg sett tilogmed episode åtte (sesong 1) og det blir jo bare mer og mer såpe istedetfor det som dem innledende episodene gikk ut på. Er det noen vits i å fortsette? Blir det bedre, eller fortsetter det i samme løpya. (helst ikke spoile noe framover for meg :p)

Samboeren min ELSKER det. Så første episode fordi jeg synes hun som spiller hovedrollen er digg. Tok meg ti minutter å innse at dette er en serie for damer. Samme med Hart of Dixie som hun også ser på.

Lenke til kommentar

Jeg digger det! Litt mye såpe i perioder, litt opp og ned. Prøv Scandal. Masse drama og intriger, men ikke så såpete.
Lenke til kommentar

Samboeren min ELSKER det. Så første episode fordi jeg synes hun som spiller hovedrollen er digg. Tok meg ti minutter å innse at dette er en serie for damer. Samme med Hart of Dixie som hun også ser på.

Jeg var litt redd for det, men det samme tenkte jeg også om Orange is the New Black... den falt veldig i smak. Som sagt så syntes jeg dem tre-fire første episodene var helt OK, men etter det blei det litt mye såpe for min smak... så langt som jeg har kommet ihvertfall. Men takk :)

Jeg digger det! Litt mye såpe i perioder, litt opp og ned. Prøv Scandal. Masse drama og intriger, men ikke så såpete.

Scandal står også på "må prøves" lista mi, takk for forslag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...