Vertical^ Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Er mange komedier som får meg til å både humre og le, men ingen serie har klart å få med til å le like mye som Eastbound & Down. Anbefales! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Hva med Eastbound and Down? Den syns jeg var hysterisk morsom. ^^ Har sett den. Herlig serie Tror problemet er at jeg ser mye serier, og når jeg først ser serier prioriterer jeg komiserier. Men Maury hadde et par jeg ikke har sett, så får begynne med de. Endret 29. mars 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Lorenzo Semple jr RIP Denne mannen mer eller mindre skapte Batman '66-serien (samt skrev 14 manus samt filmen) Ellers skrev han manus til King Kong '76 og Flash Gordon '80. Gjenlevende fra Batman '66 : Adam West (85 år) Burt Ward (69 år snart , holy retirement home Batman) Yvonne Craig (76 år) Julie Newmar (over 80) Lee Meriwether (over 80) Joan Collins , 81....tro det eller ei (lenge før hun ble bitchen Alexis i Dynatiet......hennes rollefigur het "Sirenen" og kunne hypnotisere med sin stemme) Les Martinson (tro det eller ei , 99 år !) Eli Wallach (siste gjenlevende Mr Freeze.....Sanders døde '72 & Preminger døde '86. Eli blir 99 til jul.....huskes nok best som den avskyelige banditten Tuco , Good Bad Ugly) Endret 29. mars 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Nå har jeg akkurat maratonglanet meg gjennom Les Revenants. Fantastisk serie. Til min store glede/gru/whatevs ser jeg at US-versjonen (Resurrection) nettopp har begynt å gå, noen som følger med på den? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Resurrection er greit, men også tidvis meh så jeg har bestemt for å slutte å se på det etter 3 episoder. Kommer så mye bedre ting framover at jeg ikke orker å legge det til i hva jeg allerede ser. Les Revenants er fantastisk. Helt fantastisk regi ihop med soundtracket fra Mogwai. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Louie tilbake 5. mai, første teaser sluppet. https://www.youtube.com/watch?v=-cCt5J1cbPs 14 episoder i sesong 4 av Louie. 2 episoder i uka på mandag i USA/natt til tirsdag i Norge. 4 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Var ikke overvettes imponert over Resurrection, nei. Mange gode elementer som kunne fungert om de ble servert saktere, men her blir man bare overveldet av handling. Dessuten er det sjelden en god ide å overvurdere barneskuespillere. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 S5ep15 av the good wife, god damn. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Elsbeth Tascioni i episoden før føltes ut som er oppmykner perfekt plassert i forveien av den episoden. Ågud, Elsbeth er en av de mest fantastiske gjesterollene på en serie nonesinne. Spent på hvordan serien vil fungere framover, spesielt med Finn (Matthew Goode) med i en fast birolle ihvertfall ut sesongen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Sherlock blir jo bare bedre og bedre.. Snart ferdig med s03e02 nå.. All hypen har ikke tatt skade, velfortjent ros til serien! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Lurer på om denne Titanic fra 2012 er noe verd å se. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Så endelig ferdig Fringe i helgen. De kunne godt spart seg for den siste sesongen. Mye som ikke hang på greip der. Sesong 1-3 Glimrende, sesong 4 grei, sesong 5 stort sett oppgulp Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Lurer på om denne Titanic fra 2012 er noe verd å se. Nei, selv Hatfields & McCoys som dro tiden litt for langt var bedre enn den synes jeg når det kommer til "historiske miniserier". Eller Klondike. Så ikke noe å løpe for noen av dem synes jeg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 FYI: En haug av BBC-titler til norske Netflix i dag · Top of the Lake · Orphan Black sesong 1 · Sherlock sesong 2 · Luther sesong 2-3 · Call the Midwife sesong 1-2 · A Young Doctor’s Notebook & Other Stories sesong 1 · Doctor Who sesong 6 · Extras · The Fear · Ripper Street sesong 1 · Top Gear sesong 16-18 · Top Gear: Top Fails · Frozen Planet · Frozen Planet: On Thin Ice 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Orphan black skal iallefall sjekkes ut. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Bra med aktivitet i tråden. Det setter jeg og andre pris på. Les Revenants og Louie er lagt til i må-se-lista mi. Louie ligger der fra før, stoppet på S02. Må få sagt at det var vemodig å fullføre Treme i sommer. Savner stemninga og det sosiale. Men, sånn er det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Louie sesong 2 er fenomenalt stykke TV innenfor komedie. "Eddie" med gjesterolle av komikeren Doug Stanhope og "Duckling" spesielt av episodene i sesong 2. Har en del bra i sesong 3 også, men materiale er så mye mer engasjerende og friskt i sesong 2 synes jeg (spesielt da jeg så det, mulig annerledes nå med alt denne massive loaden med komidrama den siste tiden). Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Så ferdig første sesong av Helix (13 episoder).Tja... veldig varierende. Ikke noe Walking Dead, akkurat. Men aner et lite håp om at andre sesong kan bli bedre når den ikke foregår bare nede i en antarktisk bunker. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Wagner Moura fra Tropa de Elite/Elite Sqaud-filmene skal ha hovedrollen Narcos på Netflix. Ergo, det blir ikke Vincent Chase i hovedrollen som Pablo Escobar. Serien forventes å ha premiere senere i år. http://www.deadline.com/2014/04/netflix-gaumont-sets-elite-squad-star-wagner-moura-for-pablo-escobar-in-narcos/ Endret 1. april 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå