Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med Eastbound and Down? Den syns jeg var hysterisk morsom. ^^

Har sett den. Herlig serie :)

Tror problemet er at jeg ser mye serier, og når jeg først ser serier prioriterer jeg komiserier. Men Maury hadde et par jeg ikke har sett, så får begynne med de.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324
Lorenzo Semple jr RIP
Denne mannen mer eller mindre skapte Batman '66-serien (samt skrev 14 manus samt filmen)
Ellers skrev han manus til King Kong '76 og Flash Gordon '80.
Gjenlevende fra Batman '66 :
Adam West (85 år)
Burt Ward (69 år snart , holy retirement home Batman)
Yvonne Craig (76 år)
Julie Newmar (over 80)
Lee Meriwether (over 80)
Joan Collins , 81....tro det eller ei (lenge før hun ble bitchen Alexis i Dynatiet......hennes rollefigur het "Sirenen" og kunne hypnotisere med sin stemme)
Les Martinson (tro det eller ei , 99 år !)

Eli Wallach (siste gjenlevende Mr Freeze.....Sanders døde '72 & Preminger døde '86. Eli blir 99 til jul.....huskes nok best som den avskyelige banditten Tuco , Good Bad Ugly)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Resurrection er greit, men også tidvis meh så jeg har bestemt for å slutte å se på det etter 3 episoder. Kommer så mye bedre ting framover at jeg ikke orker å legge det til i hva jeg allerede ser.

Les Revenants er fantastisk. Helt fantastisk regi ihop med soundtracket fra Mogwai.

Lenke til kommentar

Elsbeth Tascioni i episoden før føltes ut som er oppmykner perfekt plassert i forveien av den episoden. Ågud, Elsbeth er en av de mest fantastiske gjesterollene på en serie nonesinne.

Spent på hvordan serien vil fungere framover, spesielt med Finn (Matthew Goode) med i en fast birolle ihvertfall ut sesongen.

Lenke til kommentar

FYI: En haug av BBC-titler til norske Netflix i dag

· Top of the Lake

· Orphan Black sesong 1

· Sherlock sesong 2

· Luther sesong 2-3

· Call the Midwife sesong 1-2

· A Young Doctor’s Notebook & Other Stories sesong 1

· Doctor Who sesong 6

· Extras

· The Fear

· Ripper Street sesong 1

· Top Gear sesong 16-18

· Top Gear: Top Fails

· Frozen Planet

· Frozen Planet: On Thin Ice

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bra med aktivitet i tråden. Det setter jeg og andre pris på.

Les Revenants og Louie er lagt til i må-se-lista mi. Louie ligger der fra før, stoppet på S02.

Må få sagt at det var vemodig å fullføre Treme i sommer. Savner stemninga og det sosiale. Men, sånn er det.

Lenke til kommentar

Louie sesong 2 er fenomenalt stykke TV innenfor komedie. "Eddie" med gjesterolle av komikeren Doug Stanhope og "Duckling" spesielt av episodene i sesong 2. Har en del bra i sesong 3 også, men materiale er så mye mer engasjerende og friskt i sesong 2 synes jeg (spesielt da jeg så det, mulig annerledes nå med alt denne massive loaden med komidrama den siste tiden).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...