Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crossbones med John Malkovich fra skaperen av Luther (Neil Cross) kommer 30. mai i USA.

Lurer på hva som vil fungere best av den og Black Sails (som jeg ikke gadd å forsette med etter de 4 første episodene). Mer dyktigere TV-folk i Crossbones virker det som, men Black Sails har kanskje et høyere budsjett.

Lenke til kommentar

Likte første episode noe, men etter det så ble det litt for mye prating og fyllemateriale lagd for å spare penger virka det som for min del. Mulig jeg sjekker ut mer senere, men slik våren og sommeren er framover med nye og returnerende serier så er det langt fra noe jeg prioriterer.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til noen gode, relativt nye komiserier som helst har fått et par sesonger? Tror jeg har sett det meste, men tar gjerne imot anbefalinger.

For tiden digger jeg The League, Parks and Recreation, Always Sunny og Workaholics. Er mer eller mindre ferdig med alle disse seriene, og elsker retningen TV-komedie er på vei nå.

Andre favoritter er Arrested Development, Entourage, How Not To Live Your Life, Inbetweeners, Party Down. Kort sagt er jeg veldig glad i komiserier, og føler selv jeg har sett veldig mye.

Lenke til kommentar

Legit anbefaler jeg ettersom du liker Party Down, The League og sånt. Litt mer seriøs komiserie til tider som Louie, men ellers morsom og lett serie.

Silicon Valley har ikke hatt premiere enda, men det er en serie som også burde være i blinken for deg med Entourage, Party Down og The League som du nevnte. Beste HBO-komiserien på lenge sånn rett utav boksen. Har premiere 6. april.

Vet det er animerte serier, men også Archer og Bob`s Burgers burde funke for deg også.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Noen som har tips til noen gode, relativt nye komiserier som helst har fått et par sesonger? Tror jeg har sett det meste, men tar gjerne imot anbefalinger.

For tiden digger jeg The League, Parks and Recreation, Always Sunny og Workaholics. Er mer eller mindre ferdig med alle disse seriene, og elsker retningen TV-komedie er på vei nå.

Andre favoritter er Arrested Development, Entourage, How Not To Live Your Life, Inbetweeners, Party Down. Kort sagt er jeg veldig glad i komiserier, og føler selv jeg har sett veldig mye.

Orange is the new black kansje? Jeg likte den veldig godt hvertfall

Lenke til kommentar

Liten kommentar som kanskje kan tolkes som en mini-spoiler for de som ikke har sett alt av Suits enda:

Jeg liker hvordan serien utvikler seg, men Rachel liker jeg mindre og mindre. Jeg holdt på å spy når hun sa til Mike: "You are never allowed to get a heart attack". Er det virkelig mulig? For en emojente.

Endret av Reeve
Lenke til kommentar

Legit anbefaler jeg ettersom du liker Party Down, The League og sånt. Litt mer seriøs komiserie til tider som Louie, men ellers morsom og lett serie.

Silicon Valley har ikke hatt premiere enda, men det er en serie som også burde være i blinken for deg med Entourage, Party Down og The League som du nevnte. Beste HBO-komiserien på lenge sånn rett utav boksen. Har premiere 6. april.

Vet det er animerte serier, men også Archer og Bob`s Burgers burde funke for deg også.

Skal sjekke ut seriene. Takk for anbefalinger :-)

Lenke til kommentar

Hva med Eastbound and Down? Den syns jeg var hysterisk morsom. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...