Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Louis Theroux LA Storys starter vistnok på søndag. Har sett en del av seriene han har laget før, håper han klarer å levere denne gangen og.

http://www.bbc.com/news/magazine-26661688

Starter søndag, og hver uke i 2 uker etter. Gleder meg til det.

Trailer for det.

Funfact: Louis Theroux er fetteren til amerikanske Justin Theroux som har hovedrollen i HBO-serien The Leftovers i sommer.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ai, jeg hadde noe forhåpninger til Silicon Valley ettersom at både Mike Judge (Office Space, King of The Hill, Beavis & Butt-Head) og Alec Berg (Seinfeld, Curb Your Enthusiasm) var involvert. Men Silicon Valley klarte å overgå de forventningene spesielt på grunn av manuset og skuespillerne som kan gjøre en god dose variert komedie. Dette er nok den beste fullverdige komiserien til HBO siden Bored To Death eller forrige sesong av Curb Your Enthusiasm ettersom Eastbound & Down var variert og Getting On ar noe jeg aldri falt for.

Fint å se at Christopher Evan Welch (Rubicon, The Master) har en noe minneverdig rolle, ettersom det blir hans siste rolle etter han døde i fjor under innspillingen av serien.

Thomas Middleditch (han fyren med bowtie som blir kjefta på at Leo DiCaprio midtveis i Wolf of Wall Street) fungerer bra som en smule nervøs hovedkarakter. For å ikke nevne at at Martin Starr sin beste rolle siden Party Down.

Er mye spøker som kanskje er lette å gjøre, men Silicon Valley gjør de enda bedre enn hva de fleste innen komiserier ville ha gjort (ikke så billig som nerdespøkene til The Big Bang Theory, ikke så tilfeldige lite treffende som Betas). Eksempelvis klarer de å bruke Mass Effect 3-slutten til en svært morsom scene, mye på grunn av Starr sin karakter sin negativitet, og Josh Berner (fra Maron) som klarer å levere en perfekt reaksjon for karakteren hans.

Overalt ganske fornøyd, og lo godt igjennom de 3 første episodene. Serien har premiere 7. april.

Endret av Maury
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke blitt commissioned av BBC enda, men ettersom serien i sesong 2 har vokst uke for uke (som er sjelden, spesielt nå i dag), så burde BBC bringe den tilbake for en ny sesong. Dette selv om den starta med seriens dårligste seertall så langt. Uansett burde BBC være fornøyde med det som sagt.

Lenke til kommentar

Stiller meg litt uforstående til interessen til The Mentalist, og her tenker jeg på de som "pakker og gir" ut serien.. De pakker alltid serien ned med filnavn som "psych shouldn't have been cancelled.rar", "psych but not funny.rar", osv.. Synes The Mentalist er en veldig OK serie, skjønner ikke helt grunnen til å "disse" den så veldig.. :ermm: hmm..

Lenke til kommentar

Er snart ferdig med første sesong av Hell on Wheels nå. Ganske kult, men allikevel sitter jeg for det meste med en følelse av at dette er en fattigmanns Deadwood. En veik, pinglete og snill versjon av Deadwood. Tror serien kunne hatt godt av et par store baller og litt særpreg. Men ejg er blitt godt underholdt, så jeg fortsetter selvfølgelig.

The Swede er tøffere enn toget.

Lenke til kommentar

Må innrømme at Suits har blitt en serie jeg nå ser på fordi jeg har begynt og likte den godt før.. Nå er det litt mer "meh, skal vi se på den da, så vi blir ferdig?!" .. :(

Synes mye av humoren er borte, samt "egenskapen" som gjorde ting interessant i starten er også forsvunnet helt.. Nå er det litt kjedelig forholdsdrama..

• Liker 4
Lenke til kommentar

Er snart ferdig med første sesong av Hell on Wheels nå. Ganske kult, men allikevel sitter jeg for det meste med en følelse av at dette er en fattigmanns Deadwood. En veik, pinglete og snill versjon av Deadwood. Tror serien kunne hatt godt av et par store baller og litt særpreg. Men ejg er blitt godt underholdt, så jeg fortsetter selvfølgelig.

The Swede er tøffere enn toget.

Det er veldig mye fattigsmanns-utgave av Deadwood ja. Var aldri så gira på serien i starten, og så den bare fordi jeg ikke noe hadde å se på en gang jeg hadde feber i fjor.

Men sesongslutten av sesong 2 er ganske spennende saker. Det er vel det punktet hvor jeg begynte å bli litt mer interessert i serien enn jeg tidligere var. The Swede er nesten på sitt beste der.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Må innrømme at Suits har blitt en serie jeg nå ser på fordi jeg har begynt og likte den godt før.. Nå er det litt mer "meh, skal vi se på den da, så vi blir ferdig?!" .. :(

Synes mye av humoren er borte, samt "egenskapen" som gjorde ting interessant i starten er også forsvunnet helt.. Nå er det litt kjedelig forholdsdrama..

Så altfor sant.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Suits... Jeg likte piloten veldig godt! Virket som en miks av Mad Men og Entourage ispedd litt Barney Stinson. Jeg gledet meg virkelig til episode 2, men syns det ble et kjedelig forholdsdrama allerede da. Har vel bare sett halve sesong 1, så skal ikke skryte på meg å være noen ekspert på serien. Bør jeg gi den en ny sjanse?

Lenke til kommentar

Vel, nå er vi nå to som i dag har uttrykt litt "meh" til serien og at det har blitt et lite pliktløp å se serien.. Hadde jeg visst hva jeg føler om serien nå da jeg begynte, hadde jeg aldri fortsatt og latt vær, siden det er mange gode serier å velge før denne.. Men, opp til deg, finnes jo folk som liker den også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...