Kontorstol Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 True Detective er noe av det beste jeg har sett noen gang, rett og slett helt fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Alle snakker om Game of Thrones. Er det virkelig så bra? Hva handler det egentlig om? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Kampen om Jerntrornen i Westeros. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Skål! 10 år siden Deadwood starta i dag. Beste ranten fra Al En av de beste scenene til Seth Bullock Pluss en ny dokumentar lagd av film og tv-kritiker Matt Zoller Seitz (NYMag, Vulture, RogerErbert.com) & Co i samarbeid med Hitfix. Med Jim Baver (Elsworth) som kommentator. Verdt å få med seg for fansen. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Alle snakker om Game of Thrones. Er det virkelig så bra? Hva handler det egentlig om? Se det. Du kan ha maraton, heldigris! Endret 21. mars 2014 av medlem-1432 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg hater egentlig Fantasy, men GoT traff meg virkelig. Herlig serie. Også en bonus at ethvert attraktivt kvinnfolk i serien ender opp i nettoen i løpet av kort tid. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Skål! 10 år siden Deadwood starta i dag. Cocksucker! Blir nødt å se Deadwood snart igjen Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hadde gjort seg med Brad Pitt i TD sesong 2. http://www.policymic.com/articles/85929/here-s-the-lead-actor-rumored-to-replace-matthew-mcconaughey-in-true-detective?utm_source=policymicFB&utm_medium=main&utm_campaign=social Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg hater egentlig Fantasy, men GoT traff meg virkelig. Herlig serie. Også en bonus at ethvert attraktivt kvinnfolk i serien ender opp i nettoen i løpet av kort tid. Emilia Clarke i nettoen er jo alltid et pent syn, men den serien frister ikke voldsomt for meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Det er dumt å la seg hindre å se GoT bare fordi det er fantasy. Det er MYE mer enn overfladisk middelalder-action. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Om man liker bøker ville jeg heller gått for de først, da jeg fikk mer ut av de. Men serien er for all del toppers og. 2 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Enig. Jeg hater fantasy selv, men GoT ble fort en liten favoritt. Enormt karaktergalleri med mye god drama! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Yes. Rett og slett den beste politiske serien på TV akkurat nå og. Godt karakterdrama og. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Tore Renberg om GoT: "Kompisen min, Kristian, sa det for en stund siden. Han hadde sett tv-serien. Grævla bra, sa han. Njaaaa, sa jeg, fantasy-drid. Jaja, sa han, du får se selv. Eller lese. Og sånn holdt det på. Jeg snappet opp skryt både her og der. Og like før jul begynte jeg å lese bok 1. I morges leste jeg siste kapittel. Jeg mistet antagelig pusten i noen minutter der, ved brystet til Daenerys." Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Flere her som følger med på Banshee? Veldig fornøyd med sesong to, og e herlig avslutning på sesongen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Det er dumt å la seg hindre å se GoT bare fordi det er fantasy. Det er MYE mer enn overfladisk middelalder-action. Fantasy er ikke noe problem. Sikkert en kanonserie, men magafølelsen sier "watever". Så da får magan rett Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Alle snakker om Game of Thrones. Er det virkelig så bra? Hva handler det egentlig om? Det er blant det beste som går på TV-skjermen om dagen. Du kan si det som en av de som har svart tidligere: Det handler om kampen om jerntronen i Westeros. Men serien utforsker så mye mer, blant annet klasseforskjeller, lojalitet og moral. Det er en fantasy-serie, men som flere har nevnt, og som jeg selv kan stille meg bak, er det ikke en serie som kun treffer fantasy-publikummet. Jeg er ingen fantasy-tilhenger selv, men serien nyter godt av å kunne utforske de nevnte temaene (og flere) i en slik setting. Jeg ville sett sesong én, hvis jeg var deg, for å se om det er interessant, og vil påstå at det fengsler de aller fleste som er tilhengere av de store HBO-dramaene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hvis du er litt usikker på fantasydelen er GoT egentlig perfekt, da det er ganske mildt når det kommer til det utenomjordiske. Spesielt i krigene legges det heller vekt på realistisk strategi istedet for tryllestaver og trolldom. Selv om det så klart også har sin plass det og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Handlingen i GoT skjer i en tidsperiode der magic og fantasy er på vei ut. But it's comming back, with a vengance! og fokuserer mer på mennesket og blir mer midderaldrene(kong Arthur,riddere osv) enn fantasi. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Louis Theroux LA Storys starter vistnok på søndag. Har sett en del av seriene han har laget før, håper han klarer å levere denne gangen og. http://www.bbc.com/news/magazine-26661688 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå