Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Likte Resurrection litt, selv om det er en blåkopi av Les Revenants/The Returned som er så mye bedre (soundtracket til Mogwai og regien der er så uhyrlig vakker). Liker at Kurtwood Smith i Resurrection ikke er den klassiske "Hey, dumbass"-karakteren han spiller så ofte.

Believe følte jeg var litt sentimentalt, men ser hvor det går. Så piloten i fjor, og andre episode var klart svakere av det jeg husker når jeg så andre episode. Men den har noe ben å gå på, men noe å løpe for er det ikke foreløpig som du sier.

Føler også Crisis er også det samme.Greie serier, men skeptisk til om fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hovedplottet i Crisis er altså at noen kidnapper barna til mange viktige personer i Washington D.C., så jeg regner med at det ikke er noen spoiler å gi bort synopsis. Det virker på meg som om serien er en unskyldning for hver uke å vise oss en ny forelder som tvinges til å gjøre noe imot sin vilje. Tynn suppe, med andre ord. Vi får se.

Lenke til kommentar

Bra serie altså?

I motsetning til den som BBC (?) kom ut med, hvor folk ble "behandlet" for zombiesykdom og kom tilbake til samfunnet (dekket i sminke).

Hele serien var egentlig en moralsk preken om folks syn på homofili en slags Romeo & Julio,istedenfor det som man faktisk trodde serien gikk ut på. Hver til sin smak, men skal jeg utvide horisontene mine så løfter seg opp en bok.

(@ Resurrection)

Lenke til kommentar

Hvordan er The Musketeers?

Jeg synes det er ganske artig, men er ganske fan av hovedmaterialet, noe som kanskje forskyver det litt. Artig cast med god kjemi synes jeg, med underholdende storylines som stort sett faller innenfor en enkelt episode.

Lenke til kommentar

Ja, typisk serie som kan bli bra men som sikkert blir vast bort i ingenting....

...og som heller skulle blitt TV-film, men da hadde de vel ikke giddi å brukt et budsjett som var stort nok til at det kunne lages, og således fylle endeløse timer med dødtid... argh :p De store nettverkene henger igjen i fortiden. Folk flest ser snart ikke TV på direkten lenger :)

Lenke til kommentar

Ja. Må se en annonse/reklame for å se en video. Egentlig samme med youtube også, men enklere videoavspiller.

Beklager om jeg prøvde å være behjelpelig.

Hva i alle dager er dette for noe tull? Ingen som har klaget på det, vel? Jeg bare spurte om det var reklame der. Helt fair det, siden jeg ikke var klar over det og ble overrasket. Idioti i såfall.

Endret av Sexy Mann29
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...