Filmvenn Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Likte Resurrection litt, selv om det er en blåkopi av Les Revenants/The Returned som er så mye bedre (soundtracket til Mogwai og regien der er så uhyrlig vakker). Liker at Kurtwood Smith i Resurrection ikke er den klassiske "Hey, dumbass"-karakteren han spiller så ofte. Believe følte jeg var litt sentimentalt, men ser hvor det går. Så piloten i fjor, og andre episode var klart svakere av det jeg husker når jeg så andre episode. Men den har noe ben å gå på, men noe å løpe for er det ikke foreløpig som du sier. Føler også Crisis er også det samme.Greie serier, men skeptisk til om fortsettelsen. Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hovedplottet i Crisis er altså at noen kidnapper barna til mange viktige personer i Washington D.C., så jeg regner med at det ikke er noen spoiler å gi bort synopsis. Det virker på meg som om serien er en unskyldning for hver uke å vise oss en ny forelder som tvinges til å gjøre noe imot sin vilje. Tynn suppe, med andre ord. Vi får se. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Ja, typisk serie som kan bli bra men som sikkert blir vast bort i ingenting.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Bra serie altså? I motsetning til den som BBC (?) kom ut med, hvor folk ble "behandlet" for zombiesykdom og kom tilbake til samfunnet (dekket i sminke). Hele serien var egentlig en moralsk preken om folks syn på homofili en slags Romeo & Julio,istedenfor det som man faktisk trodde serien gikk ut på. Hver til sin smak, men skal jeg utvide horisontene mine så løfter seg opp en bok. (@ Resurrection) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvordan er The Musketeers? Jeg synes det er ganske artig, men er ganske fan av hovedmaterialet, noe som kanskje forskyver det litt. Artig cast med god kjemi synes jeg, med underholdende storylines som stort sett faller innenfor en enkelt episode. Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Ja, typisk serie som kan bli bra men som sikkert blir vast bort i ingenting.... ...og som heller skulle blitt TV-film, men da hadde de vel ikke giddi å brukt et budsjett som var stort nok til at det kunne lages, og således fylle endeløse timer med dødtid... argh De store nettverkene henger igjen i fortiden. Folk flest ser snart ikke TV på direkten lenger Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Marge, nah. Lester, ja. Første traileren for Fargo ute. Martin Freeman virker så lovende i denne her. https://www.youtube.com/watch?v=6jFU0r0xG_c 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Vet ikke om eg klarer mye mer med Bjarte Tjøstheim i hovedrollen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Tenkte Drygolin-mannen jeg. Endret 19. mars 2014 av Maury Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Sherlock er en plage å se på. På en god måte. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10137976 Går det an å legge VG tv rett inn sånn som med youtube? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Tror ikke det. Hvis ikke det er noe embed-mulighet fra videoen på VGTV.. Men har funnet fram youtube-videoen for de som vil slippe den utrolige irriterende reklamen fra VGTV. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Ja. Må se en annonse/reklame for å se en video. Egentlig samme med youtube også, men enklere videoavspiller. Beklager om jeg prøvde å være behjelpelig. Endret 19. mars 2014 av Maury Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Han har sikkert adblock. Jeg ble også overrasket at det er reklame der. Haha. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Ja. Må se en annonse/reklame for å se en video. Egentlig samme med youtube også, men enklere videoavspiller. Beklager om jeg prøvde å være behjelpelig. Hva i alle dager er dette for noe tull? Ingen som har klaget på det, vel? Jeg bare spurte om det var reklame der. Helt fair det, siden jeg ikke var klar over det og ble overrasket. Idioti i såfall. Endret 19. mars 2014 av Sexy Mann29 7 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Med måten du diskuterer mot meg som regel, så tok jeg det som at du igjen forsøkte å kritisere meg for småting. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Moderatormelding Nå når misforståelsen er ordnet opp i, kan vi fortsette med litt serieprat. Ett innlegg fjernet for å unngå mer off topic. Kommentering av moderering tas på PM. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hve her kan si noe om Engrenages/Spiral og Braquo? Førstnevnte ligger på Netflix så jeg. Bra saker? Hvordan er stilen på serien? Er det mørkt? Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Noen ganger er Person of Interest ganske kjedelig. Og andre ganger er det den beste forbanna serien på TV om dagen... når hovedplottet går fremover. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Les revenants begynner på nrk2 i kveld. Det skal jeg følge med på, fordi det er en god serie, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå