Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde selv Koselig med Peis på topp og Dag som en god nr. 2, så jeg er helt enig. Får ikke sagt det nok; dere som liker gode dramaserier, ala Six Feet Under feks. Sjekk ut Koselig med Peis. By far det beste norskproduserte noensinne. Flere av de beste skuespillerne vi har her til lands gjør den serien til noe unikt. Den er på nivå med de bedre britiske/amerikanske dramaene. Altså langt over norsk målestokk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

IGN's 2014 Endangered TV Series List: Hannibal, Almost Human, Community and The Crazy Ones are among the shows fighting for renewal.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor dagens episode av Banshee ikke har kommet ut på HBO nordic enda?

Edit:

Fant ut av det, de svarte en på facebook med dette:

Vi har dessverre problemer med kodingen av filen. Vi jobber på spreng med å løse problemet og vil legge den ut så fort den er klar. Beklager ubeleiligheten!

Endret av Glutar
Lenke til kommentar

IGN's 2014 Endangered TV Series List: Hannibal, Almost Human, Community and The Crazy Ones are among the shows fighting for renewal.

De seriene tilbake for nye sesonger du nevner der har alltid være i faresonen (Community og Hannibal). Med tanke på hvor elendig NBC har gått med nye komiserier i år så er det tvilsomt at de vurderer å kansellere Community. Det er et show de tjener mer på enn de taper til slutt.

Hannibal kunne jeg gjerne sett ble kansellert av NBC, for å ende opp på Netflix og Amazon er mye mer passende sted for serien.

Med så mye miniserier/event-series på vei og nye serier enda ikke premiert så ville jeg ikke forundre meg om et par av kanalene holder skjebnen til serier som The Crazy Ones og Hannibal i lufta etter høstlanseringene i mai.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...