Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

...

 

AMC (The Walking Dead, Mad Men, Breaking Bad) utvikler Preacher for TV akkuratt nå. Har vært gjort jævla mange ganger før forsøkt å få Preacher til TV og film. HBO gjorde det forrige gang. Kommer fra Sam Catlin (Breaking Bad) med Seth Rogen og Adam Goldberg (This is The End) som produsenter.

 

What!? Har det blitt gjort? Altså, kun forsøk, eller et resultat jeg faktisk kan se?

 

Ikke helt innarbeidet alt av terminologi, men når du sier utvikler, sitter de nå da kun med papirer og skisser, eller har de kommet lengre?

 

 

Takk! Håper det blir stas! :w00t:

 

 

Edit:

 

Shit .. Spennende saker:

 

http://www.superherohype.com/news/290467-garth-ennis-and-steve-dillons-preacher-officially-heading-to-amc

 

:D

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker det veldig godt! :)

Har ikke sett siste episode, men serien begynte litt "polert" (i mangel på et bedre ord), men overrasket meg at den i tillegg til å se flott ut hadde dybde, spennende tvister, osv..

 

Synes serien over middels grei, og har ikke noe problem med å anbefale den, men skal jeg nevne "topp-serier", er det ikke en liste det vil komme på! Uansett, for meg er det vel verdt en titt! :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

 

Ifølge det kan jeg se på facebook er det javhe, satan, odin, budda og resten av gjengen pakket sammen til 7 episoder med orgasme.

 

Opphøyd i annen, mind you.

 

 

Er det bare jeg som virkelig ikke klarer å bry meg om noen av karakterene i The Walking Dead?

 

 

Nei, jeg gidder ikke å se TWD en gang. Dårlig magefølelse før jeg har sett en eneste episode.

Lenke til kommentar

Oioioioi, siste episode av How I met your mother var helt krisedårlig. En av de aller verste episodene faktisk.

 

Ja, begynner å bli krise nå. Heldigvis bare 3 episoder igjen. Jæææææææævlig mye fillers den siste sesongen. Helt tydelig at man har gått glipp av ideer.

Lenke til kommentar

Holy shit!! Holy shit, Holy Shit!!

 

Kjøpte the next generation på bluray fra amazon og den kom i dag, skal ikke se den før i mårra da dama kommer, men måtte jo bare se hvor forbedra den var, og fyttihelvete for en forbedring, INGEN annen film eller seire har blitt så forbedret av en HD oppgradering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...