Bone Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) ... AMC (The Walking Dead, Mad Men, Breaking Bad) utvikler Preacher for TV akkuratt nå. Har vært gjort jævla mange ganger før forsøkt å få Preacher til TV og film. HBO gjorde det forrige gang. Kommer fra Sam Catlin (Breaking Bad) med Seth Rogen og Adam Goldberg (This is The End) som produsenter. What!? Har det blitt gjort? Altså, kun forsøk, eller et resultat jeg faktisk kan se? Ikke helt innarbeidet alt av terminologi, men når du sier utvikler, sitter de nå da kun med papirer og skisser, eller har de kommet lengre? Takk! Håper det blir stas! Edit: Shit .. Spennende saker: http://www.superherohype.com/news/290467-garth-ennis-and-steve-dillons-preacher-officially-heading-to-amc Endret 11. mars 2014 av Bone Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 NBC's Constantine Will "Cling" to Its Source Materal Lenke til kommentar
Continum Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hva syns folk om Black Sails? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Jeg liker det veldig godt! Har ikke sett siste episode, men serien begynte litt "polert" (i mangel på et bedre ord), men overrasket meg at den i tillegg til å se flott ut hadde dybde, spennende tvister, osv.. Synes serien over middels grei, og har ikke noe problem med å anbefale den, men skal jeg nevne "topp-serier", er det ikke en liste det vil komme på! Uansett, for meg er det vel verdt en titt! Endret 11. mars 2014 av Bone Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Oioioioi, siste episode av How I met your mother var helt krisedårlig. En av de aller verste episodene faktisk. Endret 11. mars 2014 av oOF Lenke til kommentar
per17 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 burde jeg se true detective? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Ifølge det kan jeg se på facebook er det javhe, satan, odin, budda og resten av gjengen pakket sammen til 7 episoder med orgasme. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Ifølge det kan jeg se på facebook er det javhe, satan, odin, budda og resten av gjengen pakket sammen til 7 episoder med orgasme. Opphøyd i annen, mind you. Er det bare jeg som virkelig ikke klarer å bry meg om noen av karakterene i The Walking Dead? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Bob fikk en stjerne i margen etter sist episode. Annet enn det så er det nok ingen jeg bryr meg så veldig mye om. Vil fremdeles se mer Abraham Ford, da... Utenom det så ser jeg bare på serien fordi samboeren min vil ha noen å se den med. Endret 11. mars 2014 av The Doctor Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Ifølge det kan jeg se på facebook er det javhe, satan, odin, budda og resten av gjengen pakket sammen til 7 episoder med orgasme. Opphøyd i annen, mind you. Er det bare jeg som virkelig ikke klarer å bry meg om noen av karakterene i The Walking Dead? Nei, jeg gidder ikke å se TWD en gang. Dårlig magefølelse før jeg har sett en eneste episode. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Oioioioi, siste episode av How I met your mother var helt krisedårlig. En av de aller verste episodene faktisk. Ja, begynner å bli krise nå. Heldigvis bare 3 episoder igjen. Jæææææææævlig mye fillers den siste sesongen. Helt tydelig at man har gått glipp av ideer. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg syns faktisk starten av sesongen var ok, men de tyner hardt nå og alle episodene med lily og kids er nasal mucus. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg skal med andre ord være glad for at jeg ga opp HIMYM før denne sesongen. Det er dessverre noen serier som blir trukket ut alt for langt, og går fra fantastisk til tragisk. Dexter og HIMYM er jo to prakteksempler på det. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Ja, serien burde vært finito etter sjette eller sjuende sesong. Jeg ser ferdig bare for å ha sett ferdig. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 What?! Hmm.. Synes den holder seg bra nå også jeg.. Er redd det ikke ender som jeg ønsker bare, ellers storkoser jeg meg! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Maury, er du Obama??? http://www.dagbladet.no/2014/03/12/nyheter/obama/serier/32260081/ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hehe.. Til og med Obama mener at The Wire er den beste serien ever! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Holy shit!! Holy shit, Holy Shit!! Kjøpte the next generation på bluray fra amazon og den kom i dag, skal ikke se den før i mårra da dama kommer, men måtte jo bare se hvor forbedra den var, og fyttihelvete for en forbedring, INGEN annen film eller seire har blitt så forbedret av en HD oppgradering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå