CypheroN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) How not To Live Your Life Denne serien har jeg aldri vært borti før, inntil i går. Så en episode på NRK2 i går kveld før jeg la meg. Noen andre som har sett det? Var litt morsomt. Britisk og sært. Endret 29. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ser på Weeds nå og lurer på om det finnes en eneste republikaner som noensinne har laget en god tv-serie! Magnum P.I. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ser på Weeds nå og lurer på om det finnes en eneste republikaner som noensinne har laget en god tv-serie! "Walker, Texas Ranger?" Det er ihvertfall en del gammeldags moralisme i den serien. Samt Chuck Norris, som heiet på Bush. God og god... Men jeg likte den en gang i tiden. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fy satan som Generation Kill er bra! Anbefales sterkt, typisk HBO kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Har bare fått sett første episode av det jeg, får vel se resten siden alle sier at det er så bra. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Følg med videre. Den er bra. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Startet på Dexter sesong 1 nå. Har hørt så utrolig mye bra, og etter 4 episoder må jeg si jeg liker det. Kul vinkling på en type serie man på en måte har sett før. Tidenens intro har de hvertfall laget. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da var min dag redda. Defying Gravity kjem på DVD i januar. Genial serie som ble kansellert før sin tid (som mange andre mesterverk). Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen som ser Community? Abeds Batman er spot-on! "Yeah ..." Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Noen som har fått med seg White Collar enda? Dette er en grei serie å ha i helgene(siden den trossalt går natt til lørdager i statene uansett). Et gangske greit lag med skuespillere som Tim DeKay(Calyton i Carnivale), Matt Boomer(fra Traveler og Bryce i "Chuck"), Tiffani Thiessen(Fastlane) og flere. Handlingen og sånt kan du se i promoen: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Noen som følger med på Burn Notice her da? Den går på TV3 hver natt til mandag og starter rundt 00:30-1:30 et sted. En utrolig bra serie som jeg var ganske skeptisk til først, men som bare har overrasket meg positivt. Promo: Se filmen hos Youtube Endret 2. november 2009 av Goldshoten Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da var min dag redda. Defying Gravity kjem på DVD i januar. Genial serie som ble kansellert før sin tid (som mange andre mesterverk). Likte også denne serien godt. Synd det bare kom 13 episoder........... Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen som følger med på Burn Notice her da? Den går på TV3 hver natt til mandag og starter rundt 00:30-1:30 et sted. En utrolig bra serie som jeg var ganske skeptisk til først, men som bare har overrasket meg positivt. Sett sesong 1 og litt av sesong 2, veldig bra serie, men litt, vet ikke helt hva jeg skal si. "Lite sansynlig" my av stuffet, men dritt bra seire Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Noen som ser Community? Njet, men tror jeg skal ta en titt. Så traileren for noen uker siden for øvrig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Fy faen så bra Nitro Circus er! Anbefales lett! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hva handler det om da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noen som aner når det blir ny Breaking Bad-sesong? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hva handler det om da? Det handler om noen folk som er veldig gode i ekstremsporter som gjør jackassaktige stunts. Helt genialt i Jackass-style! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er Jackass/viva la bam etc bare at man bytter ut skateboard med fmx osv. Ganske så artig Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er Jackass/viva la bam etc bare at man bytter ut skateboard med fmx osv. Ganske så artig Det er vel bare at man bytter ut folk som er ubruklige (jackass) som gjør latterlige og ufyselige ting. med eliten av fmx kjørere (Travis Pastrana med flere) som gjør helt syke og sinnsykt krevende ting. For folk som liker denne serien bør de også skaffe seg de 5 filmene som er sluppet + 199 Lives som er en dokumentar om Travis Pastrana sitt liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå