Mala Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Ja det var Sumo vi satt å kaklet over Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Har bare sett traileren til Samurai Sikkerhet, hvordan er den egentlig? Er det en faktisk bra norsk komiserie? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Første episode var litt over middels morsomt. Jeg trodde det skulle være fryktelig dumt, etter å ha sett reklamen hvor det humoristiske skal være at hovedpersonen (Elvestad) går inn i en skyvedør. Men Mala skal få svare på hvordan resten av serien er, selv om de fleste komiserier er morsomme på et nach. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Noen som har en nettside å anbefale til å holde kontroll på hvilke episoder man har sett og når det kommer nye episoder? Er myepisodes.com brukbart? Sagt det før, sier det igjen. www.followmy.tv er den eneste TV-trackeren. Jeg bruker episoder på iPad of iPhone. Fungerer bra Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Begynte på Justified for litt siden og har nå sett ferdig de tre første sesongene. Må si det var overraskende bra! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Har sett ti av tolv episoder av Samurai Sikkerhet nå, og den er veldig midt på treet. Blir mye gjentagelser av de samme poengene som kanskje var morsomme første gang. Men den er akkurat morsom nok til at jeg skal se ferdig sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) ''Do you like magic?'' Endret 2. mars 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Vet ikke helt hva jeg synes om Patton Oswalt som vert under Spirits Awards i natt. Ikke like bra som Seth Rogen eller Andy Samberg, det kan jeg trygt si. Og Oswalt er jo egentlig ganske morsom fyr ellers. Samberg og Rogen tidligere år: Endret 2. mars 2014 av Maury Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hvordan får dere amerikansk Netflix? Jeg bruker Hola i Chrome, noe som har fungert fint tidligere, men det funker ikke lengre. Jeg har amerikansk flagg når jeg logger inn, men får kun tilgang til norsk innhold. Hola funker på andre sider, så mistenker at det er Netflix som har busta at jeg ikke har amerikansk bruker. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) MediaHint, funker også med ITV, BBC osv Endret 2. mars 2014 av Hille Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) X-files (tapte seg når Mulder ble borte og Doggett dukket opp men var vel grei nok for det) Dallas 80s (rundt s10 så var det ikke så underholdende lenger , de havnet i giddesløshetsfella....manusene manglet futt , la oss bare få det unnagjort-mentalitet) Rederiet (syns serien var på det jevne hele tida.......aldri noen stor nedgang , voodoo-dukke og tvilling-kapteinene var noget OTT dog) MASH (noen mener at serien tapte seg når Alda fikk mer kontroll.......syns serien fremdeles var morsom selv om de prøvde å injisere mer seriøsitet post-'75) Sitter og ser på obskure drama-serier : Central Park West Titans Dessverre mangler det noen episoder men bedre enn ingenting......ålreit for å slå i hjel litt tid. Endret 3. mars 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Har sett Friday Night Lights igjen, og den har ikke blitt dårligere med årene. Synes faktisk slutten var bedre nå, og jeg likte slutten fra før av veldig godt. Sesong 2 var litt dårligere enn jeg husket den og er klart den svakeste delen, men ellers er serien veldig undervurdert. Så også første episode av andre sesong av House of Cards. Sitatet på slutten var badass, hvis den setter standaren for sesongen blir dette bra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Første episode av About A Boy er ute på NRK nå, bare litt over en uke etter at den hadde premiere på NBC i USA. Nye serien fra Parenthood og Friday Night Lights-sjefen Jason Katmis. http://tv.nrk.no/serie/gutter-er-gutter/koif10005214/sesong-1/episode-1 For dere som liker romcoms og sånt, ikke fordi som er ute etter en hardcore sitcom. Men jeg likte den nok for å være litt "søt" og lett drama komiserie. David Walton er fun type, men Bent virker å være bedre. Kan ha utviklingspotensiale. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 M*A*S*H ble jo temmelig kjipt da Alan Alda bestemte at her skarre væra seriøst. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg synes seriøse Mash kan være vel så bra som tøyse-Mash. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10137568 Noe lignende skjedde jo på Rederiet oxo hvor et annet rederi prøvde og sabotere for konkurrenten med å sette ut skadedyr.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå