Mala Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Super serie! Så må du se filmen Serenity også Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ferdig med Dracula. True Detective neste. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Super serie! Så må du se filmen Serenity også Handler filmen før eller etter serien? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Noen som har en nettside å anbefale til å holde kontroll på hvilke episoder man har sett og når det kommer nye episoder? Er myepisodes.com brukbart? http://tvcountdown.com/ Veldig solid kalender. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Super serie! Så må du se filmen Serenity også Handler filmen før eller etter serien? Etter. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ferdig med Dracula. True Detective neste. To serier jeg trodde jeg aldri skulle få høre om i sammenheng. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg har sett Dracula og sett de seks første episodene av True Detective. Nå hørte du det igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg har ikke sett Dracula, men har sett True Detective. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hekta på Boardwalk Empire om dagen. Klasseserie. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Dracula var skuffende saker. Digger Jonathan Rhys Meyers, men lite blir bra med et dårlig manus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hekta på Boardwalk Empire om dagen. Klasseserie. Masse krem-biroller over hele regla. (for å benytte meg av PL-tråd lingo) Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Dracula var skuffende saker. Digger Jonathan Rhys Meyers, men lite blir bra med et dårlig manus. Veldig dårlig. Det var sånn ca. ingenting som fanget min interesse i løpet av ti episoder. Det har jaggu meg ikke vært mye imponerende horror på TV de siste årene, og det er veldig synd at det ikke finnes en eneste sjel som greier å lage gode horrorserier, som man faktisk kan plasssere under "horror" med god samvittighet. Nå har jeg ikke sett serier som Garth Marenghi's Darkplace, Psychoville, Death Valley, Wolf Lake, Bates Motel, Hemlock Gloves og masse annet, men av det jeg har sett er det mye skuffende, bortsett fra en del anime. Blir ofte veldig "pinglete" og uinteressant. Mangler selve horroren. Har veldig trua på de 3-4 første jeg nevnte der, da. Noen som har sett noen av de og vet hva som er bra og hva som ikke er bra? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hekta på Boardwalk Empire om dagen. Klasseserie. Masse krem-biroller over hele regla. (for å benytte meg av PL-tråd lingo) Mye Bayern og lite Stoke, her ja Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 FYI: Fargo kommer på HBO Nordic i april. http://www.youtube.com/watch?v=OV8RAWuFu0I Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Dracula var skuffende saker. Digger Jonathan Rhys Meyers, men lite blir bra med et dårlig manus. Veldig dårlig. Det var sånn ca. ingenting som fanget min interesse i løpet av ti episoder. Det har jaggu meg ikke vært mye imponerende horror på TV de siste årene, og det er veldig synd at det ikke finnes en eneste sjel som greier å lage gode horrorserier, som man faktisk kan plasssere under "horror" med god samvittighet. Nå har jeg ikke sett serier som Garth Marenghi's Darkplace, Psychoville, Death Valley, Wolf Lake, Bates Motel, Hemlock Gloves og masse annet, men av det jeg har sett er det mye skuffende, bortsett fra en del anime. Blir ofte veldig "pinglete" og uinteressant. Mangler selve horroren. Har veldig trua på de 3-4 første jeg nevnte der, da. Noen som har sett noen av de og vet hva som er bra og hva som ikke er bra? Hvis du med Death Valley mener MTV-serien fra et par år tilbake, så har jeg sett den. Den hadde sine øyeblikk, helt klart, og skulle gjerne likt å sett en sesong to, men den fokuserer mer på humoren enn horroren. Bryan Callen gjør en god rolle. Hvis det er en annen serie du mener, har jeg ikke sett den og kan dermed ikke uttale meg noe om den Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Det er den, ja. Garth Marenghi's Darkplace og Psychoville fokuserer vel også ført og fremst på svart humor, med innslag av horror så vidt jeg har forstått. men jeg får sjekke de ut etterhvert. Før i tiden derimot, da var det en grei mengde horror på TV, som faktisk føltes som horror. Så jeg har egentlig nok å velge av. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Så akkurat nå at Cougar Town går fortsatt.. Hvordan er den serien egentlig? Tror jeg bare så første episode når den kom, eller noe .. 7.1 på IMDb ser jeg.. men 83 episoder med Christa Miller kan jo den karakteren fort øke med 1, ca.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Sammenhengende er den bedre enn Scrubs synes jeg, men serien var ikke noe særlig bra før sesong 2. Er ikke så veldig bra som Louie, Legit o.s.v., men hvis du er ute etter lett og samtidig litt god humor så er det greit show. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 hvis du er ute etter lett og samtidig litt god humor så er det greit show. Dette er korrekt! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Cougar Town ligner veldig på Scrubs i humorstil. Men jeg liker karakterene i Scrubs mye bedre, og humoren dras lenger og er mye sprøere. (F.eks JDs dagdrømmer).iI tillegg har Scrubs genuint bra drama til tider og mange rørende episoder. Jeg er selv stor Scrubs-fan, og synes at Cougar Town er en blek kopi. Helt OK å se på, men veldig forglemmelig. Men gi det en sjanse du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå