Continum Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Noen som har sett Siberia? Lenke til kommentar
Continum Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Tenkte meg egentlig det, men ville forhøre meg først. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Rød Snø er lagt ut på Nett-tv. Anbefales. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Fikk anbefalinger av "Skins" Noen meninger om den?! Tror gir den et forsøk. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Fikk anbefalinger av "Skins" Noen meninger om den?! Tror gir den et forsøk. Håper du mener UK Husker at jeg likte de første sesongene veldig godt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Håper du mener UK Husker at jeg likte de første sesongene veldig godt Finnes det flere?! Ja mener den med ungdommene fra UK. Okei (: Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Skins var morsomt til de byttet cast.. 2 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Skins med den første gjengen er best, selv om det er en del år siden jeg så serien nå. Ligger på netflix, kanskje jeg skal ta et gjensyn. Mye artig der. I hvert fall én er med i Game of Thrones Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Bare i sesong 1 så er vel 3 av hovedkarakterene alene folk fra Game of Thrones.Pluss du har andre kjente fjes som Nicolas Hoult fra de siste X-Men filmene, Peter Capaldi, Danny Dyer, Bill Bailey o.s.v. i de to første sesongene. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Sett et par episoder av Misfits. Michelle Fairley er med der Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 True Detective er nesten skadelig. Nok en uke hvor jeg sliter med å se Shameless og Looking etter episodene.. (Ser The Walking Dead i forveien, så har ikke problemet med Shameless der) Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg sliter med å få sett House of Cards pga TD. Skremmende hvor god den er. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 True Detective er nesten skadelig. Nok en uke hvor jeg sliter med å se Shameless og Looking etter episodene.. (Ser The Walking Dead i forveien, så har ikke problemet med Shameless der) Det var krise i høst da Dexter ble sett etter Breaking Bad. Om den sesongen var ræva, så ble den helt forferdelig etter å ha sett BB. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Er man litt rutinert starter man med den dårligste serien først og bygger seg opp 2 Lenke til kommentar
Continum Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Er man litt rutinert starter man med den dårligste serien først og bygger seg opp Haha, støtter denne! Viktig å bygge seg opp så du får høydepunktet til slutt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 De siste episodene av BB ble sett ved første mulige anledning, jeg hadde ikke sjanse til å vente til jeg hadde sett ferdig Dexter. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Er man litt rutinert starter man med den dårligste serien først og bygger seg opp Ser alltid The Walking Dead i helgene før episodene sendes som regel hvis det gjøres tilgjengelig for min del. Shameless må jeg skaffe på pirat, mens jeg ser TD på HBO Nordic som regel. Så derfor ender Shameless med å bli først. Og noe helt annet når jeg recapper/oppsummerer episodene som jeg og Dotten f. eks gjør med et par serier på Serienytt. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Noen som har en nettside å anbefale til å holde kontroll på hvilke episoder man har sett og når det kommer nye episoder? Er myepisodes.com brukbart? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Synes slike sider er tungvindt, mye mer tungvindt enn å tenke det fram selv. Eneste jeg bruker er http://www.pogdesign.co.uk/cat/ som har en ganske grei kalender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå