Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Binget Dead Like Me fra søndag, ganske nice serie. For andre som gjør det samme(eller over lenger tid), ikke ødelegg det med å se Dead Like Me: Life After Death(2009 film) etterpå. Det var alt for mye som var feil med den filmen og det ødela veldig mye når serien var såpass bra.

Lenke til kommentar

Hei sveis! Jeg lurer på om noen kan anbefale meg en morsom serie? Jeg er generelt sett noe kynisk og negativ når det kommer til komi-serier for jeg liker visst "ingenting". Jeg liker ikke serier av typen HIMYM, Big Bang.., Psych, Better of Ted osv, altså type veldig amerikansk og "trygg" humor. Jeg har voldsomt sansen for serier som The Office (UK)/Andre Gervais serier, South Park/Simpsons, Arrested Development, Black Books/Adder, Dag/Team Antonsen osv. Setter pris på anbefalinger, kan gjerne utdype hva jeg liker med seriene evt hva jeg ikke liker med seriene om det skulle være ønskelig.

Nathan for you

Peep Show

Trailer Park Boys.

Alle bør passe deg ypperlig.

Lenke til kommentar

Folk kaller jo The Wire er politiserie. Jeg kaller det mer en serie om et samfunn og de folkene som får det til gå rundt både godt og vondt.

True Detective er ikke noe "politiserie" i grunn. Ja, de etterforsker noe. Men True Detective er mye mer om karakterene enn krimgåten. Her brukes gåten mye mer aktivt til å bygge opp karakterene som er noen av de beste TV-karakterene lagd synes jeg.

Uansett er True Detective grade A+ shit. Det kommer til å slå alt annet nytt og gammelt i år. No doubt, selv om jeg ser jævla fram til spesielt nye sesonger av Game of Thrones, Boardwalk Empire, Masters of Sex, Mad Men og resten av Justified.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...