Bone Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Støtter oppunder The IT Crowd og Louie CK som litt humorserier, de er knall..! Men, takler ikke så godt all skrikingen i Sunny in Philly.. blir litt for mye! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 The IT Crowd har lett for å bli for dum spør du meg. Hva med å sjekke ut danske klovn? Lenke til kommentar
Continum Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 The Inbetweeners er å anbefale! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Dette eksisterte en gang. Nå har vi dette. http://www.youtube.com/watch?v=xupbSWtzb4g Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Binget Dead Like Me fra søndag, ganske nice serie. For andre som gjør det samme(eller over lenger tid), ikke ødelegg det med å se Dead Like Me: Life After Death(2009 film) etterpå. Det var alt for mye som var feil med den filmen og det ødela veldig mye når serien var såpass bra. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Begynte med første episode, men virket så tamt så gadd aldri å fortsette på den. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Ja, serien er ikke for alle. Etter å ha sett Mandy Patinkin i Homeland, med skjegg og lite hår, så kjente jeg ikke han så lett igjen i DLM. Det har vel med at jeg bare har sett han før i Homeland Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg er storfan av Dead Like Me, fint at vi nå er to. Men jeg er enig, en TV-filmen var en trist affære. Man burde bare la det være med de to sesongene som er. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Nice, Heilage Vet du om andre lignende serier? Pushing Daisies har jeg sett, i tilfelle du ville foreslå det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg har egentlig ingen lignende jeg kan foreslå, Dead Like Me fremstår som rimelig unikt. Pushing Daisies likte jeg faktisk ikke så godt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Endelig classikeren Spyship kommet på DVD. Det meste av den spilt inn i Norge med flere Norske skuespillere. Bestilte min nettopp på Play.com. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Hei sveis! Jeg lurer på om noen kan anbefale meg en morsom serie? Jeg er generelt sett noe kynisk og negativ når det kommer til komi-serier for jeg liker visst "ingenting". Jeg liker ikke serier av typen HIMYM, Big Bang.., Psych, Better of Ted osv, altså type veldig amerikansk og "trygg" humor. Jeg har voldsomt sansen for serier som The Office (UK)/Andre Gervais serier, South Park/Simpsons, Arrested Development, Black Books/Adder, Dag/Team Antonsen osv. Setter pris på anbefalinger, kan gjerne utdype hva jeg liker med seriene evt hva jeg ikke liker med seriene om det skulle være ønskelig. Nathan for you Peep Show Trailer Park Boys. Alle bør passe deg ypperlig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 må si meg enig i at peep show og trailer park boys er fett! begynte tpb for noen dager siden og er allerede på sesong 3. men still flere sesonger og filmer igjen. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Hvordan er True Detective? Har hørt mye bra om den, men jeg er ikke så veldig fan av politiserier. Vil jeg like serien? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Folk kaller jo The Wire er politiserie. Jeg kaller det mer en serie om et samfunn og de folkene som får det til gå rundt både godt og vondt. True Detective er ikke noe "politiserie" i grunn. Ja, de etterforsker noe. Men True Detective er mye mer om karakterene enn krimgåten. Her brukes gåten mye mer aktivt til å bygge opp karakterene som er noen av de beste TV-karakterene lagd synes jeg. Uansett er True Detective grade A+ shit. Det kommer til å slå alt annet nytt og gammelt i år. No doubt, selv om jeg ser jævla fram til spesielt nye sesonger av Game of Thrones, Boardwalk Empire, Masters of Sex, Mad Men og resten av Justified. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Veldig få politiserier jeg liker, gir opp etter halve sesongen. Men liker veldig godt Mentalist, Broen og alle 2 (3) sherlock seriene som går nå. Endret 23. februar 2014 av bigggan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Det ser ut som at det blir en ny sesong av Heroes! NBC to Revive ‘Heroes’ Franchise as Miniseries in 2015 Endret 23. februar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Hadde Heroes hatt mer logiske fans så burde dette ha vært første tanken etter å ha lest Tim Kring skal stå bak "rebooten". Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Haha, NBC er desperate etter seere Så faktisk første episode igjen i går kveld. Nostalgia deluxe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå