Gunfreak Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 ah, crap, scrubs fikk meg til å le så mye at jeg kasta opp Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 :!: Sånn skal det gjøres. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ser at Surface begynner på TVNorge om 20 minutter. Er det en serie å satse på, eller er den ikke noe bra? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 yay, fikk scrubs sesong 5 i dag, og det kan virke som jeg kommer til å se den ferdig før dagen er ome, vansklig å finne en serie som jeg ler så mye av 8749871[/snapback] Få ting slår "the golden age" of scrubs. Synd at serien taper seg litt i sesong 6. Egentlig synes jeg sesong 4 var den beste. 8750629[/snapback] Konge! Begynte nett på sesong 4 etter å ha pløya meg gjennom dei tre første. Knallbra serie! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ser at Surface begynner på TVNorge om 20 minutter.Er det en serie å satse på, eller er den ikke noe bra? 8752903[/snapback] det er en spennende serie men den ble desverre kansellert slik at det er ikke en endelig slutt på serien så det er det eneste minuset med å starte å se den. man får aldri en skikkelig slutt Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ser at Surface begynner på TVNorge om 20 minutter.Er det en serie å satse på, eller er den ikke noe bra? 8752903[/snapback] det er en spennende serie men den ble desverre kansellert slik at det er ikke en endelig slutt på serien så det er det eneste minuset med å starte å se den. man får aldri en skikkelig slutt 8752964[/snapback] Okei... Bra jeg ikke begynte å se den da. Hadde en liten følelse av at den kom til å få samme skjebne som Invasion f.eks. Fikk litt "flashbacks" til Invasion når jeg så reklamen for den. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Første episode ga assosiasjoner til Invasion ja, men var langt mer vellaget (ser for eksempel velvprøvde grøsserknep som at sjømonstrene aldri vises skikkelig for seeren og effektiv musikkbruk). Virket som om Invasion var 80% såpesurr og 20% spenning (og det meste av spenningen samlet i de siste episodene). Forhåpentligvis er Surface bedre på spenning. Første episode tyder på det ihvertfall. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Første episode ga assosiasjoner til Invasion ja, men var langt mer vellaget (ser for eksempel velvprøvde grøsserknep som at sjømonstrene aldri vises skikkelig for seeren og effektiv musikkbruk). Virket som om Invasion var 80% såpesurr og 20% spenning (og det meste av spenningen samlet i de siste episodene). Forhåpentligvis er Surface bedre på spenning. Første episode tyder på det ihvertfall. 8754100[/snapback] Ja, men blir likevell ikke noe morsomt å se på en serie du vet er blitt kanselert. Hater når jeg ikke får svar på noe... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 da fikk jeg sett hele sesong 5 av scrubs på ca. 12 timer Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg kjøpte meg akkurat Alias sesong 5 på DD.com for 198 kr. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ok... Jeg lurer på om dere kan hjelpe meg og finne en tegneserie, som gikk på tv for mange år siden (ca. ni år...). Fant ingen "Hjelp meg og finne serien" tråd så jeg bare spør her... Det er lite jeg husker fra denne serien annet enn at sangen i introen var en saksofonsang, og at den handlet om en leopard elns som gikk på to ben (han var menneskelig liksom) også hadde han på seg litt sånn Indiana Jones aktige klær med sånn hatt og sånn... Det var en spennings-tegneserie for barn... Tror den gikk på "Barne tre'ern" for kanskje ni år siden... Noen som kan huske en serie som dette så hadde jeg blitt veldig glad! Hørte nemlig en saksofon sang for ikke lenge siden, og da begynte jeg og tenke på hva den tv serien het... Men kommer ikke på det! Blir gal av det...! Håper noen husker den serien! Lenke til kommentar
kristofferlol Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) slettet Endret 20. juli 2011 av kristofferlol Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Noen som er enige med at 24 er den beste tv-serien i hele universet? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Noen som er enige med at 24 er den beste tv-serien i hele universet? 8769944[/snapback] Nesten! Og Jack er en av de største mannemannene i verden. "God dam'it" Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Noen som er enige med at 24 er den beste tv-serien i hele universet? 8769944[/snapback] jeg er helt enig med deg!! 24 er den beste serien ever Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 24 er den kjedligste tingen oppfunnet, seriøst sovepiller er mer oppkvikkende. 18 timer med folk som snakker i mobil er ikke gøy Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 24 er den kjedligste tingen oppfunnet, seriøst sovepiller er mer oppkvikkende. 18 timer med folk som snakker i mobil er ikke gøy 8771375[/snapback] Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Noen som er enige med at 24 er den beste tv-serien i hele universet? 8769944[/snapback] jeg er helt enig med deg!! 24 er den beste serien ever 8771340[/snapback] 24 er kjedelig. Lost er den beste serien ever! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Lost er den beste serien ever!8771610[/snapback] Plz. Sesong 1 var kult, men jeg datt fullstendig ut i nummer 2. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) talespin du tenker på? http://en.wikipedia.org/wiki/Talespin 8769911[/snapback] Nei... Var ikke den... Han hovedpersonen var liksom mer menneskelig...! Noen som vet? Endret 3. juni 2007 av kalli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå