Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det sluppet informasjon om hva sesong 2 kommer til å handle om? True Detective that is.

Slik jeg forstår det så er serien en antologi-serie, som gir HBO ganske mye frihet.

Ny casting, ny historie osv. Mye av det jeg liker med serien er kjemien mellom Harrelson og McConaughey.

Kan bli vanskelig å følge opp med det om det blir nye folk.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Fy flate. Den siste episoden av True Detective var sannelig intens. Lett en av favorittseriene mine, denne nå.

Enig, denne serien er i ferd med å bli en bauta av en serie. Til dere som ikke har sett den; gjør det. Brannfakkel: Den pisser på Breaking Bad, any day.

Nuvel, drøyt å si at den pisser på Breaking Bad, da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er enig i at de oser kvalitet av True Detective, og at det er hardt å se for seg hvordan de fire siste episodene ikke kan bli fantastiske. Men pisser på Breaking Bad, det gjør den nok ikke. Skal ikke starte en BB-krig her i denne tråden nå, så vi legger ballen død der, med hver vår mening om den saken.

Lenke til kommentar

Er det sluppet informasjon om hva sesong 2 kommer til å handle om? True Detective that is.

Slik jeg forstår det så er serien en antologi-serie, som gir HBO ganske mye frihet.

Ny casting, ny historie osv. Mye av det jeg liker med serien er kjemien mellom Harrelson og McConaughey.

Kan bli vanskelig å følge opp med det om det blir nye folk.

Ingenting håndfast angående sesong 2. Serien er ikke offisielt fornya, men blir det, avtaler er allerede skrevet for at det skal bli fullbyrdet.

Nic Pizzolatto (serieskaperen) har sagt at serien kommer til å bevare et stort mysterie og en duo i hver sesong. Så praktisk talt kan det være karakterer som Britt og Hank fra Terriers, til en duo av bondeknøler som må løse et stort mysterium til privatetterforskere, FBI, DEA og alt mulig i grunn hvor en duo og et mysterium er sentralt i historien.

Lenke til kommentar

Er enig i at de oser kvalitet av True Detective, og at det er hardt å se for seg hvordan de fire siste episodene ikke kan bli fantastiske. Men pisser på Breaking Bad, det gjør den nok ikke. Skal ikke starte en BB-krig her i denne tråden nå, så vi legger ballen død der, med hver vår mening om den saken.

Buhu, 8 episoder bare?

Lenke til kommentar

Jeg har kun sett to episoder, men de to episodene er på et nivå Breaking Bad aldri var i nærheten av, og jeg ga Breaking Bad 9/10, noe som betyr at jeg likte serier rimelig greit, for å si det mildt. Men De to første True Detective-episodene gruser Breaking Bad på sitt beste. Vært bort en stund, men skal se de to siste eisodene i dag.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...