InsertNumLock Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Ikke feil det. Jeg har faktisk min første gjennomgang av serien nå. Mangler siste halvdel av sesong 3. Ble litt lei, ting var litt repetivt, men må få unnagjort før filmen kommer. 1 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Fy flate. Den siste episoden av True Detective var sannelig intens. Lett en av favorittseriene mine, denne nå. Enig, denne serien er i ferd med å bli en bauta av en serie. Til dere som ikke har sett den; gjør det. Brannfakkel: Den pisser på Breaking Bad, any day. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Er det sluppet informasjon om hva sesong 2 kommer til å handle om? True Detective that is. Slik jeg forstår det så er serien en antologi-serie, som gir HBO ganske mye frihet. Ny casting, ny historie osv. Mye av det jeg liker med serien er kjemien mellom Harrelson og McConaughey. Kan bli vanskelig å følge opp med det om det blir nye folk. Endret 11. februar 2014 av Hille Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Må si jeg håper sesong to handler om privatdetektiver, og blir en slags spirituell oppfølger til VM og Terriers. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Fy flate. Den siste episoden av True Detective var sannelig intens. Lett en av favorittseriene mine, denne nå. Enig, denne serien er i ferd med å bli en bauta av en serie. Til dere som ikke har sett den; gjør det. Brannfakkel: Den pisser på Breaking Bad, any day. Nuvel, drøyt å si at den pisser på Breaking Bad, da. 1 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Foreløpig gjør den lett det. Vi får se hvordan sesongen utarter seg, men jeg klarer ikke å se at den vil feile på noen punkter. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Er enig i at de oser kvalitet av True Detective, og at det er hardt å se for seg hvordan de fire siste episodene ikke kan bli fantastiske. Men pisser på Breaking Bad, det gjør den nok ikke. Skal ikke starte en BB-krig her i denne tråden nå, så vi legger ballen død der, med hver vår mening om den saken. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Er det sluppet informasjon om hva sesong 2 kommer til å handle om? True Detective that is. Slik jeg forstår det så er serien en antologi-serie, som gir HBO ganske mye frihet. Ny casting, ny historie osv. Mye av det jeg liker med serien er kjemien mellom Harrelson og McConaughey. Kan bli vanskelig å følge opp med det om det blir nye folk. Ingenting håndfast angående sesong 2. Serien er ikke offisielt fornya, men blir det, avtaler er allerede skrevet for at det skal bli fullbyrdet. Nic Pizzolatto (serieskaperen) har sagt at serien kommer til å bevare et stort mysterie og en duo i hver sesong. Så praktisk talt kan det være karakterer som Britt og Hank fra Terriers, til en duo av bondeknøler som må løse et stort mysterium til privatetterforskere, FBI, DEA og alt mulig i grunn hvor en duo og et mysterium er sentralt i historien. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Er enig i at de oser kvalitet av True Detective, og at det er hardt å se for seg hvordan de fire siste episodene ikke kan bli fantastiske. Men pisser på Breaking Bad, det gjør den nok ikke. Skal ikke starte en BB-krig her i denne tråden nå, så vi legger ballen død der, med hver vår mening om den saken. Buhu, 8 episoder bare? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 What?! Trodded et var en 10-12, jeg.. hmm.. Vil nå ha samme gjengen tilbake i sesong 2.. Skulespillet til Matthew er jo prikken over i-en her, og jeg lurer på hvordan de skal klare å føre den fakkelen videre.. Men, vi får se! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) True Detective er so far pure quality. Men vil heller ikke se at den pisser på Breaking Bad, da den også er pure quality btw, april please get here! Spoiler for dem som ikke har sett alt av Game of Thrones. http://www.youtube.com/watch?v=J5iS3tULXMQ Endret 12. februar 2014 av Continum Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Enig, denne serien er i ferd med å bli en bauta av en serie. Til dere som ikke har sett den; gjør det. Brannfakkel: Den pisser på Breaking Bad, any day. I call bullshit. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg har kun sett to episoder, men de to episodene er på et nivå Breaking Bad aldri var i nærheten av, og jeg ga Breaking Bad 9/10, noe som betyr at jeg likte serier rimelig greit, for å si det mildt. Men De to første True Detective-episodene gruser Breaking Bad på sitt beste. Vært bort en stund, men skal se de to siste eisodene i dag. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 True Detective er so far pure quality. Men vil heller ikke se at den pisser på Breaking Bad, da den også er pure quality btw, april please get here! Spoiler for dem som ikke har sett alt av Game of Thrones. http://www.youtube.com/watch?v=J5iS3tULXMQ Gleder med vanvittig til denne sesongen av GoT. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 True Detective er so far pure quality. Men vil heller ikke se at den pisser på Breaking Bad, da den også er pure quality btw, april please get here! Spoiler for dem som ikke har sett alt av Game of Thrones. http://www.youtube.com/watch?v=J5iS3tULXMQ Gleder med vanvittig til denne sesongen av GoT. Da er vi to! Og den videoen demper ikke akkurat forventningene. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Spinoff av HIMYM: How I Met Your Dad. Det er faktisk ikke en spøk. http://www.dagbladet.no/2014/02/12/kultur/filter/film/tv-serier/how_i_met_your_mother/31765559/ Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det mest sjokkerende er vel at med Greta Gerwig kan det faktisk bli bra. Forøvrig enig med jonastra og Sexy, Breaking Bad var aldri oppe på nivået True Detective har tuklet med. Men BB er fortsatt fantastisk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Da er det godt å vite at man har igjen hele sesong 5 av Breaking Bad, og at jeg i tillegg ikke har begynt på True Detective Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Spinoff av HIMYM: How I Met Your Dad. Det er faktisk ikke en spøk. http://www.dagbladet.no/2014/02/12/kultur/filter/film/tv-serier/how_i_met_your_mother/31765559/ Er det mulig? Hvordan er det seriøst marked for en spin-off av det største mølet som er sendt på amerikansk TV noensinne? Ops, glemte at sinnsykt mange nyter dette mølet. Endret 12. februar 2014 av nybb 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg er en av dem som mener at de første sesongene var fantastisk morsomme, mens de seneste sesongene er noe møl, som du kaller det. Jeg ga meg etter forrige sesong, orker ikke å gi siste sesong et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå