slipten Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Synes Dag og Koselig med peis er soleklare kandidater, har litt problemer med å finne en 3 serie. Husker jeg likte Kodenavn hunter, men det begynner å bli noen år siden jeg så den serien, ikke sikker jeg setter den like høyt idag... Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg ser stort sett kun på serier jeg virkelig har troa på. Derfor kan jeg egentlig kun sette opp Dag på en Norsk liste, men til gjengjeld så har ikke Dag noe å skamme seg for, uansett selskap. Viser at store ting kan komme fra små plasser. Dessuten viser Dag (for meg) at "bra for å være Norsk" bare er piss. Bra er bra, piss er piss, ferdig snakket. 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Koselig med peis, Dag, Ran er min topp tre. Boble; Uti vår hage Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Koselig med peis har jeg gått glipp av, den må jeg prøve å få sett. Ran minnes jeg var god, men det er jo nesten 9 år siden jeg så den. Ut i vår hage og Borettslaget er i hvertfall blant mine favoritter. Komisk at Hos Martin og Karl III er med på listen, elendige serier. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Juryen er ikke akkurat så bra, så du har det også. Personlig liker jeg Terje Eidsvåg, Aksel Killeand og Birger Vestmo godt for andre ting enn tv-serier, spesielt film og Kielland, med tegneserier (han er utrolig god på det). Rustad og Godø er hit and miss. Asker er veldig mye miss. Skulle heller hatt mer folk unna NRK som Reidar Spigseth som forsatt er og var en av de tidlige til å få i gang skriving om tv-serier fra utlandet før den bølgen som kom sånn rundt 2002 kom. Om Filmpolitiet skulle ha hatt med noen i vurderinga så burde nesten Andreas fra samme redaksjon vært istedenfor Vestmo (hvis ikke dette er en kjendis-jury). Men hei, de gjorde det riktig med å ha Brita Møystad langt unna juryen da. Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Tittet på listen over serier, og det slo meg plutselig at jeg i alle mine år aldri har sett én eneste episode av en norsk serie. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Da burde du virkelig unne deg selv Dag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Har selv Dag til gode. Har bare sett en episode her og der. Tror jeg må begynne på den snart. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Dag er et av de beste (om ikke det beste) kulturproduktet Norge har i sin portefølje. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hva synes folket om Carnivàle? Har nettopp begynt å se på det. Tok det tid før dere likte serien? Vet ikke helt hva jeg synes ennå, men må gi det en sjanse. Er jo bare to sesonger. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ah, shit. Carnivale. Jeg så én episode på HBO for leeeenge siden og likte den ganske godt, men har helt glemt hele serien. Utifra hva jeg har lest skal det være en kvalitetsserie! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Carnivale er veldig bra, anbefales dersom du tåler trege dramaer. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Carnivàle er noe av det absolutt beste jeg har sett.. MEN serien som skulle ha hatt en sju sesonger, slutter brått i/etter seeong 2.. Så du sitter der og vil ha mer, men får ikke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Wow, for en elendig avslutning på Mamon. Fikk vi vite hvem skurken var? Ja , han sitter på Ila nå etter rettsaken i 2012 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Fy flate. Den siste episoden av True Detective var sannelig intens. Lett en av favorittseriene mine, denne nå. 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 helix er bra synes jeg :-) Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 helix er bra synes jeg :-) Første episoden var veldig spennende. Men så har det bare tatt såååååå lang tid å nøste opp i ting man godt kunne puttet i en TV-film. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Wow, for en elendig avslutning på Mamon. Fikk vi vite hvem skurken var? Ja , han sitter på Ila nå etter rettsaken i 2012 Hva er det jeg ikke skjønner her? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Lilyhamer kansje. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Veronica Mars-filmen kommer på VoD på iTunes i Norge samme dag som USA. Lurer på om jeg skal se serien på nytt etter resten av sesong 2 av House of Cards. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå