FrankBjarne Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Har du ikke sett Arrested Development så burde du se den først. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Ahh, Workaholics er tilbake Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Har planer om å se Spartacus selv. Så de første episodene og hatet de. Intenst. Likevel ble jeg snakket inn i å se miniserien, og den elsket jeg. Den var bare megakul, så tenker å hoppe rett på sesong to, eventuelt se de siste episodene av sesong en. Black Sails startet litt under middels. Likte godt Kaptein Flint, mens John Silver kan bli helbom. Siste halvdel av Spartacus sesong 1 er det som for meg fikk meg til å gå fra "substansløst voldsmoro" til "vokseneventyr verdt å sjekke ut videre". Miniserien Gods of The Arena er knall mest grunnet at det ga mer dybde til Crixus og introduserte favoritten Gannicus. Nå var den miniserien et produkt av kreativ panikk i sykdomsfraværet til Andy Whitfield slik at sesong 2 ble forsinket, noe måtte fylle sendeskjemaet. Men det viste seg jo å være genialt, siden seriens høydepunkt er nå Gannicus senere møter på Spartacus. Plutselig hadde vi en haug med protagonister, ikke bare en. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Spartacus ja. Er der noe mer sånt på gang? Har lyst å se Shogun igjen også. Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Spartacus ja. Er der noe mer sånt på gang? Har lyst å se Shogun igjen også. "Black Sails", også laget av Starz, litt opp samme gate som Spartacus. Jeg syntes første episode var veldig bra. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Når det gjelder Eastbound and Down vs. Arrested Development, må jeg kanskje svare den siste.. Når det er sagt synes jeg Kenny Powers er hysterisk i sesong 1 av EB&D, men har aldri klart å komme forbi sesong 2 av serien, enda jeg har forsøkt en to-tre turer.. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 HBO har kansellert Hello Ladies og Family Tree. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hello Ladies var jo faktisk verdt å se jo :\ 1 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Noooooo, faen. Hello Ladies var jo ganske fett! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Hello Ladies får en spesial (altså forlenget episode til å avslutte serien). Endret 24. januar 2014 av Maury 2 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 jævla hbo kansellerer alle gode serier Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Ikke overraskende, men særdeles synd at Hello Ladies er kansellert. Mye godt potensiale fordelt på fattigslige åtte episoder, men dessverre tidvis slapt utført. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 noen som har sett klondike? Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 noen som har sett klondike? Bra anmeldelser ifra både kritikere og publikum... men tematikken interesserer meg midt imot, og da klarer jeg ikke sitte gjennom det, that's just me. Er nok verd å ta en titt på. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hello Ladies ble (dessverre) aldri noe mer enn en helt grei komiserie. Jeg er dog fornøyd med at vi får en "special". Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Haha, Stephen Fry til 24: Live Another Day. Synes Klondike var grei, men jeg kommer nok til å se resten senere. Orker ikke så lange episoder akkurat nå, og mer sånn jeg tar en kommende helg jeg har mer tid. Men noe med snø og sånt så gleder jeg meg mye mer til å se Martin Freeman og Billy Bob Thornton i Fargo. Føler det samme som Jørgen angående Hello Ladies. Helt grei, men jeg liker Merchant mer som stand-up komiker. Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Første episode av BBC's Musketeers sett. Ikke dårlig. Vesentlig bedre enn filmene. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Så den akkurat selv, good fun! Nå har jeg alltid hatt en forkjærlighet for 1994-adapsjonen med Oliver Platt, Kiefer Sutherland og Charlie Sheen, men 1974(?) med blant andre Oliver Reed er også veldig god. Når det er sagt, definitivt den artigste moderne tolkningen. Liker at de fikk med Bonancieux også, de har vært fraværende i mange adapsjoner. Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg husker (så vidt) filmen med Kiefer og Sheen, men må si jeg synes BBC serien er bedre. Den virker også mye mer "nitty gritty" og realistisk enn noen av filmene. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Absolutt, 1993(4?)-versjonen er en høyst romantisert og uskyldig adapsjon, produsert av Disney. Denne nye serien er nok mye mørkere, noe jeg synes vi ser allerede i første episode. Forøvrig utrolig artig at Peter Capaldi er Richelieu. Godt castet der altså. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå