Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Utvilsomt den beste egenskapen til True Detective....

Til Black Sails: Litt lettere (mindre blodig og seksuell) enn Spartacus, med sterkere karaktergalleri og skuespillere, høyere produksjonsverdi og et forholdsvis tydelig formål med serien som gir potensiale for en solid story arc. Moro for oss som liker pirater (bikker vel snart 60 timer game time i ACIV).

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spektakulære pupper på Alexandra Daddario i episode 2 av True Detective. Latterlig babe.

Ene og alene grunnen til at jeg gir serien enda en sjanse når ep3 kommer neste uke.

Vell, de klarer iallefall å artikluere seg i Black Sails i motsettning til Spartacus. "Remove cock from ass"

Dialogen i Spartacus var jo fantastisk!

Lenke til kommentar

Akkurat sett den andre eisoden av True Detective. Jeg tror ikke jeg har blitt like imponert over noe serierelatert siden The Wire, og selv ikke The Wire var så forbanna lovende etter to episoder. Satser på at de greier å holde kvaliteten oppe.

Endret av Sexy Mann29
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slenger meg på anbefale Banshee! Er en *mannfolkserie* ..overdrevent, men tøff!

Må si at jeg har virkelig sans for kameraføringen/"klippingen" eller hva det kalles, også.. :)

Fun fact: Antony Starr bodde i Oslo og jobbet som oppvaskhjelp på en restaurant et halvannet år..

http://www.aftenposten.no/kultur/Banshee-stjerne-bodde-i-Oslo-i-halvannet-ar-7432551.html

(Jepp, min mor kommer med masse nyttig info! :D )

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Spolte gjennom første episode av "Looking" ifra HBO. Synes ikke det så noe særlig ut. Litt Sex and the City for homofile menn kanskje. En serie om homofile menn, for homofile menn, virker det som.

Dude, å spole gjennom episoden gir ikke all verdens førsteinntrykk. Jeg har ikke sett Sex and the City, ei heller er jeg homofil, men piloten funker bank den. Litt 'man on man action' har vi alle godt av å se. Siden jeg kun har sett en episode kan serien fortsatt være megabais. Men fin start.

Lenke til kommentar

Til Black Sails: Litt lettere (mindre blodig og seksuell) enn Spartacus, med sterkere karaktergalleri og skuespillere, høyere produksjonsverdi og et forholdsvis tydelig formål med serien som gir potensiale for en solid story arc. Moro for oss som liker pirater (bikker vel snart 60 timer game time i ACIV).

Black Sails har et langt stykke å gå for å nå denne spartacus-kvartetten.

Dan-Feuerriegel-Agron-Dustin-Clare-Ganni

Siste par sesonger av Spartacus. Fy f... så fantastisk actionmoro.

Men Black Sails er lovende den. Gleder meg til mer.

Lenke til kommentar

Dude, å spole gjennom episoden gir ikke all verdens førsteinntrykk. Jeg har ikke sett Sex and the City, ei heller er jeg homofil, men piloten funker bank den. Litt 'man on man action' har vi alle godt av å se. Siden jeg kun har sett en episode kan serien fortsatt være megabais. Men fin start.

Nei, men litt spoling pluss synopsis er gjerne nok til å se om det er en serie man kunne tenke seg å se på. Det er også voldsomt med mannesex. Morgen, ettermiddag og kveld. Som om homofile er fullstendig énsporede sexavhengige. The L word og Sex and the City hadde par og nakne damer som pulte, og det var antagelig nok til å fenge interessen til både menn og kvinner. Men denne serien virker som om den henvender seg kun til unge, homofile, 'urbane' menn. Altså en veldig snever demografi.

Lenke til kommentar

Black Sails har et langt stykke å gå for å nå denne spartacus-kvartetten.

Siste par sesonger av Spartacus. Fy f... så fantastisk actionmoro.

Men Black Sails er lovende den. Gleder meg til mer.

Kom igjen a Vidar, Spartacus hadde håpløst påtatt og overdreven dialog og langtifra særlig sterkt karaktergalleri (eller skuespillere). Det var en blod- og sexorgie, og det er ikkeno galt i det, bare virker som om Black Sails sikter litt høyere. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...