Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holder på å se Sons Of Anarchy og jeg må si jeg har blitt meget imponert over hvor bra den serien er , har akuratt starta på sesong 2 og nivå på serien øker bare. Kvalitets serie!

Etter jeg har sett den tenkte jeg å starte på Oz , har hørt mye bra om den ja så det kan jo bli spennende og se om jeg liker den :)

Holder på og laste ned Sons of Anarchy i 720p nå, faen for en tid det tar!

Lenke til kommentar

Serien slutter i sesong 4, altså i den forstand at...det siste som skjer i siste episode den sesongen er det siste som skjer, i og med at det er 4 år senere. Men Final Break samler opp en del løse tråder mellom det siste som skjedde i nåtid og det som vises 4 år senere. :)

Så ja, etter min mening er det vits å kjøpe den (hvertfall se den), i og med at det har noe med selve historien å gjøre. Men samtidig er det ikke "påkrevd", siden du klarer deg fint uten å ha sett den også.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Serien slutter i sesong 4, altså i den forstand at...det siste som skjer i siste episode den sesongen er det siste som skjer, i og med at det er 4 år senere. Men Final Break samler opp en del løse tråder mellom det siste som skjedde i nåtid og det som vises 4 år senere. :)

Så ja, etter min mening er det vits å kjøpe den (hvertfall se den), i og med at det har noe med selve historien å gjøre. Men samtidig er det ikke "påkrevd", siden du klarer deg fint uten å ha sett den også.

okey takk :)

Men hvordan vil du rangere siste sesong i forhold til de andre? Håper den tar et steg opp fra tredje sesong.

Lenke til kommentar

Vel, sesong 4 står på en måte til sesong 3 som sesong 2 står til 1'ern. Sesong 4 er jakten på å endelig bli fri og renvasket og å få tatt the Company. Jeg tror jeg likte sesong 4 bedre enn sesong 3, men det kan ha noe å gjøre med at den er mye lenger. Og at jeg syns det ble litt mye Sona i s 3. Men hver sin smak. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...