Panerai Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har startet på Oz, og jeg må si den imponerer. Jeg gleder meg til de neste 5,5 sesongene. Nå venter jeg også på at lost sesong 5 skal komme i salg, jeg er akkurat ferdig med sesong 4. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Holder på å se Sons Of Anarchy og jeg må si jeg har blitt meget imponert over hvor bra den serien er , har akuratt starta på sesong 2 og nivå på serien øker bare. Kvalitets serie! Etter jeg har sett den tenkte jeg å starte på Oz , har hørt mye bra om den ja så det kan jo bli spennende og se om jeg liker den Holder på og laste ned Sons of Anarchy i 720p nå, faen for en tid det tar! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Tror jeg blir fornøyd med den ja. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er det vits å kjøpe Prison Break-Final Break. Jeg mener slutter serien etter ses.4 eller fortsetter det i FB? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Serien slutter i sesong 4, altså i den forstand at...det siste som skjer i siste episode den sesongen er det siste som skjer, i og med at det er 4 år senere. Men Final Break samler opp en del løse tråder mellom det siste som skjedde i nåtid og det som vises 4 år senere. Så ja, etter min mening er det vits å kjøpe den (hvertfall se den), i og med at det har noe med selve historien å gjøre. Men samtidig er det ikke "påkrevd", siden du klarer deg fint uten å ha sett den også. Endret 19. oktober 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Da har jeg begynt på Six Feet Under, laster ned True Blood sesong 1 og Sons of Anarchy + jeg har Band of Brothers stående i hyllen, ikke Blu ray dessverre Endret 19. oktober 2009 av Cortese Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (...) jeg har Band of Brothers stående i hyllen, ikke Blu ray dessverre Det gjør ikke så mye; dritpen serie uansett. Og utrolig sterk. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Serien slutter i sesong 4, altså i den forstand at...det siste som skjer i siste episode den sesongen er det siste som skjer, i og med at det er 4 år senere. Men Final Break samler opp en del løse tråder mellom det siste som skjedde i nåtid og det som vises 4 år senere. Så ja, etter min mening er det vits å kjøpe den (hvertfall se den), i og med at det har noe med selve historien å gjøre. Men samtidig er det ikke "påkrevd", siden du klarer deg fint uten å ha sett den også. okey takk Men hvordan vil du rangere siste sesong i forhold til de andre? Håper den tar et steg opp fra tredje sesong. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vel, sesong 4 står på en måte til sesong 3 som sesong 2 står til 1'ern. Sesong 4 er jakten på å endelig bli fri og renvasket og å få tatt the Company. Jeg tror jeg likte sesong 4 bedre enn sesong 3, men det kan ha noe å gjøre med at den er mye lenger. Og at jeg syns det ble litt mye Sona i s 3. Men hver sin smak. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 er enig med deg om tredje sesong. ser fram til avslutningen nå.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Samtidig er det også mange som mener det ble litt mye om og om igjen og mye fram og tilbake i sesong 4. Det kan jeg også være enig i, men syns hvertfall at serien fikk en verdig avslutning. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Sesong 1 og 2 likte jeg godt. I tredje synest jeg at det var tilbake til første sesong bare i en litt annen setting. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 GREIT! GREIT! GREIT! Fant nettopp ut at sesong 5 av HIMYM har kommet, og ingen her har snakket noe om det.. Eller driter jeg med sykt ut nå? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er vel fordi serien har en egen tråd. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Aaa, daså. Takk Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (...) jeg har Band of Brothers stående i hyllen, ikke Blu ray dessverre Det gjør ikke så mye; dritpen serie uansett. Og utrolig sterk. Har sett litt av det på NRK, gleder meg til og begynne på den, klarer vel ikke stoppe og se når jeg først har begynt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Når kommer Two and a Half Men på TV i Norge? Edit: Fant det nå. "På slutten av året eller begynnelsen av neste år". Klarer ikke TV3 være mer presise enn det? Endret 22. oktober 2009 av Olum Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Men men men , many men men........hysterisk festlig sang lol Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvor har the mentalist blitt av i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå