Mala Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Såg akkurat første episode av American Horror Story. Dette her var såpass passe skrudd og herlig at dette her kan jeg godt digge rimelig hardt Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Tok noen episoder før jeg likte serien, men jeg er glad for at jeg har fulgt den siden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Sesong 1 synes jeg var ganske udugelig. Sesong 2 var tidvis bra. Sesong 3 er liksom bare helt grei så langt, men har ikke så stor interesse for serien egentlig merker jeg. Men hvis dere vil ha en virkelig bra antalogi-serie vent til True Detective. Ai, ai, ai, ai. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Sesong 1 startet bra, men endte i et vissvass av Dylan McDermott's tårer og elendig manuskript Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Sesong 1 synes jeg var ganske udugelig. Sesong 2 var tidvis bra. Sesong 3 er liksom bare helt grei så langt, men har ikke så stor interesse for serien egentlig merker jeg. Men hvis dere vil ha en virkelig bra antalogi-serie vent til True Detective. Ai, ai, ai, ai. Hvor mye har du sett av den? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) De 3 første. For dramaelskere er True Detective fantastisk. Litt uvandt med dialogene i starten, men personlig synes jeg det er fantastisk å høre på. Er ikke over the top-greier som Broen har blitt. Det er ikke den norske teater-dialogen til Mammon. Og det er ikke The Killing som snubler i mørket. Det er ikke Criminal Minds i HBO-stil. Det er ikke The Following hvor en seriemorder stirrer i hvert hjørne med en ishakke. Det er ikke Dexter hvor historien ikke lenger var vitkig, og med en antalogi-serie har vi en serie som True Detective hvor sesong 1 er begynnelsen og slutten på historien og karakterene, bare litt smartere enn vi er vandt med. Kan minnes om en solid miks av Top of The Lake og Hannibal i grunn. Woody Harrelson er solid, men gud Matthew McConaughey overrasker. Og han var fantastisk i både Mud og Dallas Buyers Club synes jeg. Gleder meg til å se han i både Wolf of Wall Street og Interstellar. Endret 9. januar 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 True Detective er som Se7en og Twin Peaks in en slags rar blanding. Dystert og sært, med et uvanlig narrativ til detektivserie å være. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 True Detective er som Se7en og Twin Peaks in en slags rar blanding. Dystert og sært, med et uvanlig narrativ til detektivserie å være. Har du også sett det? Si meg gjerne hvordan. Gleder meg som en unge. Har vel nesten aldri gledet meg like mye til en ny serie. Høres midt i blinken ut for meg! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Heilage fikk en screenerkopi av meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Ferdig med første sesong av Orphan Black. Signerer under Maury sin anbefaling. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Såg akkurat første episode av American Horror Story. Dette her var såpass passe skrudd og herlig at dette her kan jeg godt digge rimelig hardt Sesong en var relativt god helt til den siste episode. Den ødela hele sesongen på egenhånd. Det var The Walking Dead- og Dexter-nivå over den episoden. Flaut. Har ikke orka å sjekka ut følgende sesongene. Har forresten trua på True Detective. Skrev for en ukes tid siden at jeg håte på noe mørkt og skittent, gjerne i gata til Se7en. Så dette høøres jo veldig lovende ut. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Nettopp begynt på The Wire, utrolig at jeg ikke har sett det før - men ufattelig glad for det akkurat nå 2 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Nettopp begynt på The Wire, utrolig at jeg ikke har sett det før - men ufattelig glad for det akkurat nå Som ment av flere, så er det vel tidenes beste serie! Likte den fra første episode, ble helt hekta etter de 3-4 første.. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 “I got the shotgun. You got the briefcase. It’s all in the game though, right?” 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Første episode av Joseph Gordon-Levitts Hitrecord TV er ute Kan sees i sin helhet på her: Morsomt konsept! Endret 9. januar 2014 av Hille Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Er det mulig å få sett The League sesong fem her i Norge på en lovlig måte? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) TV2 sender det et eller annet sted tror jeg, siden FOX ikke sender det. Litt usikker når, men en av de kanalene fikk meg tilgang på sesong 4 i fjor ihvertfall. De 3 første sesongene er ute på hjemmevideo. Endret 9. januar 2014 av Maury Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Takker for svar. Det ser ut som at TV2 sender sesong to nå, klokka fire på natta. Får vel bare vente litt til. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 De 3 første er vel også på amerikanske Netflix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå