Entity extraction Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Wire ja, den må jeg ta en titt på. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 New tricks Artig, lett og britisk krim :-) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Så, trenger forslag til serier vi kan se sammen. Takk for svar :-) Spartacus 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Så på dagens Oppgrader! på TV2. Sigurd Sollien var på gata og stilte spørsmålet: "i hvilken verdensdel lever det ville orangutanger?". Damen svarer da Kongo. Sigurd ber om en verdensdel, og da svarer damen igjen Kongo... haha, fy faen for en herlig dame! 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Wire ja, den må jeg ta en titt på. The Wire er knallbra, jeg har kommet til slutten av sesong 3 nå og kan absolutt anbefale den. S1 og 2 syns jeg var bedre enn 3, dog. Endret 6. januar 2014 av oOF 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Tror jeg ville rated The Wire sesongene fra topp til bunn: 4, 2, 3, 1 og 5. Gjensyn på tide, så kan hende jeg mixer litt med 1 og 3, men de andre tre er jeg sikker på. Besteste serien. Ellers støtter jeg også Generation Kill fra The Wire skaperne. Gidder ikke engang å sammenligne Band of Brothers og Generation Kill, begge er helt umåtelig gode. Kremen av kremen. Meh, har dere vurdert Orange is the New Black? Tror det er en fin serie å se ilag. Ellers er miniserien Hornblower å anbeale. Den skal vel gå under historisk drama. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 The Wire sesongene rated fra topp til bunn: 4, 3, 1, 5, 2. 2 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) The Wire sesongene rated fra topp til bunn: 4, 3, 1, 5, 2. Enig. Selv om sesong 2 er dårligst er det fortsatt en 10'er dog. Endret 6. januar 2014 av jonastra 2 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Meget god start på sesong tre av Sherlock. Veldig, veldig bra, selv om det er et stykke igjen til godformen. Men det sier egentlig sitt om serien. ble altfor mye frierie til blodfansen. Dårlig episode etter min smak. Holmes skulle aldri ha tilgitt Sherlock etter 2 år. fyfaen for ett svin. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Er det noen her som har sett sesong fire av Community? Jeg begynte, men ga meg etter et par episoder... serien hadde forandret seg for mye, og var ikke spesielt morsom lenger. Jeg likte de første sesongene veldig godt, og nå må jeg vurdere om jeg skal se resten av sesong fire før jeg prøver meg på den nye sesongen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Du går ikke glipp av mye om du ikke ser s4 tbh, selv om jeg nok ville gjort det. S5 er jo tilbake til han som lagte s1-3. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg veit, derfor jeg vil prøve meg på sesong fem. Sesong fire tok tydelig skade av at han showrunneren fikk sparken. Men da blir det nok til at jeg ser siste episode av sesong fire før jeg starter på sesong fem. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Den sesongen 4 av Community eksisterer ikke. Er nok bare en gasslekkasje som tuller litt med hodet ditt, det var en gasslekkasje som gjorde det her også. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Er det en referanse fra sesong fire som jeg ikke tar? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Er det en referanse fra sesong fire som jeg ikke tar? I sesong fem refererte de kun til sesong fire som den tiden det hadde vært en gasslekasje og alle oppførte seg feil. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Sesong fem hadde jo premiere forrige uke...? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Indeed. Og de brukte vel en episode på å gravlegge sesong fire som da det var en gasslekasje. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Han showrunneren var ganske bitter da han ble sparket før sesong fire, så kan tenke meg at han vil "disse" den sesongen han ikke fikk være med på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå