Jakoozie Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) @Maury. Modern Family har sjarm. Det har aldri Arrested hatt etter min mening, det har bare vært hysterisk morsomt. (Jeg likte personlig sesong 3 godt, men enig i at de to første er bedre.) Når humoren ikke treffer meg i sesong 4 så faller serien rett på trynet. Har ikke sett denne sesongen av MF though... Endret 5. januar 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Haha, Jonathan Banks i Community. Hilarious Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Fullførte nettopp Orange Is The New Black, og er mektig impnert. Ser Weeds har samme serieskaper. Er det verdt å se på, og kan det være en serie for jenter også? OITNB slo bra an hos kjæresten, men nå trenger vi noe nytt å se på, som begge to vil like. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Fullførte nettopp Orange Is The New Black, og er mektig impnert. Ser Weeds har samme serieskaper. Er det verdt å se på, og kan det være en serie for jenter også? OITNB slo bra an hos kjæresten, men nå trenger vi noe nytt å se på, som begge to vil like. Jeg og dama så Weeds sammen i våres og over sommeren. Hun likte det bedre enn meg tror jeg De to første sesongene er glimrende så dabber det litt av som det pleier med serier som varer mer enn et par sesonger. Det blir aldri direkte dårlig, men de to første sesongene holder som sagt et høyere nivå enn resten. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Fullførte nettopp Orange Is The New Black, og er mektig impnert. Ser Weeds har samme serieskaper. Er det verdt å se på, og kan det være en serie for jenter også? OITNB slo bra an hos kjæresten, men nå trenger vi noe nytt å se på, som begge to vil like. Knallbra første par sesonger, så dabber det som nevnt litt av. Som med Orange is the New Black så blir jeg tidvis satt ut av litt for moralske overtoner i serien. Det blir litt mye av det samme på det området, litt forutsigbart. Holder faktisk på å fullføre Weeds nå, falt av mot slutten men siden det er blitt tilgjengelig på Netflix så kjører på for å fullføre. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ny The Mentalist episode i kveld. Lenge siden sist! Liker retningen de har tatt med serien. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Enighet! Fornying trengtes sårt der. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Tenkte jeg skulle få tips her om ny serie som jeg og kona kan bli hekta på. Vi liker å ser serier sammen, jeg ser myyyye serier, hun er mer kresen. Serier vi har sett sammen: Tudors (genial) Borgias Rome Sons of anarchy House of cardsDesperate Housewives (rly?) Modern family The killing Broen 1 og 2 Borgen vikings homeland sopranos ...og en haug med mini serier. Hun nekter å se noe som ligner på science fiction. (game of thrones er ute) Vi liker begge historiske drama (ala tudors, borgias rome osv) Så, trenger forslag til serier vi kan se sammen. Takk for svar :-) Endret 6. januar 2014 av indomitable Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Ikke noe historisk drama, men Justified er fett. Evt. Mad men? Edit: Og ikke minst breaking bad. Endret 6. januar 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Justified har jeg sett, digger den. kona not so much Mad men og Breaking Bad ja. 2 serier jeg ikke har sett eller sett 1 sesong av. Kanskje begynne på en av dem. Leser på serienytt at Mad men er trått i starten? Breaking bad har jeg sett 1 sesong av. Walter White fenger ikke meg helt. Endret 6. januar 2014 av indomitable Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Mad men er litt trått i første sesong. Fremdeles kanon, men det er nok en del som detter av serien i s1 da den er ganske treg etc. Men fantastisk serie. Går utifra at dere har sett britiske Sherlock? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg har sett britiske Sherlock, en fantastisk serie. Kona likte den ikke..go figure Tror jeg må gi breaking bad en sjangse til. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Gå for Breaking Bad. Blir fantastisk utover. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Allerede en ny episode av Sherlock. For en herlig overraskelse. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Prøvd The Hour? Ganske treg serie, men er god britisk drama. I tillegg vil jeg anbefale Band of Brothers og The Pacific. Historiske er de så definitivt. Er mange scener som er "mindre hyggelige", men min mor var blant annet på gråten den siste episoden av BoB. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Band of Brothers er vanvittig god. The Pacific ble en litt tam oppfølger for min del, men det skyldes nok i stor grad hvor fantastisk BoB er. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 The hour skal sjekkes ut. digger britiske serier. (Strike back..mest undervurderte serien ever?) BoB og den litt dårligere pacific har vi sett. BoB er noe av det bedre jeg har sett innen genren. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Generation Kill er også veldig bra imo, om du ser etter litt "nyere" drama som ikke tar plass under WW2 eller lignende. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Generation Kill var glimrende. Drama satt til krig uten at det var spesielt mye krig. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hva med Dexter? Den første sesongen er magisk. Dessverre blir den gradvis møkk utover sesongene. Eller The Wire? Blir av mange vurdert som en av de aller beste seriene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå