DexterMorgan Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det blir vel sendt på NRK på fredag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 James Avery aka onkel Phil i Fresh Prince aka Shredder er død Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 En trist dag for alle som så på TV på 90-tallet. Jeg har alle sesongene av Fresh Prince, blir nok gjensyn igjen snart. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 James Avery aka onkel Phil i Fresh Prince aka Shredder er død Jeg leste det akkurat, det føles så uvirkelig. Kan ikke fatte at selveste james avery er død): Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Har et gjensyn med Arrested Development. For en herlig serie. 2 Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Begynte nettopp å se på Suits. Er over hallveis i sessong to. Klarer ikke å legge det ifra meg. Elsker karakterene i serien. Blir trist når jeg har sett det ferdig. Er det noen serier dere kan anbefale som ligner litt på Suits. Helst på Netflix. Har vurdert Mad Men eller White Collar. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 White Collar vil nok ligne "mest". Selv om Mad Men innehar en masse mannfolk i dress er den veldig langt unna Suits tempomessig. Samme når det gjelder dialog, humor, og karakterer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 White Collar vil nok ligne "mest". Selv om Mad Men innehar en masse mannfolk i dress er den veldig langt unna Suits tempomessig. Samme når det gjelder dialog, humor, og karakterer. Støttes. WC og Suits har en annen ting til felles, nivået bare faller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Har du begynt på siste sesong nå Anews? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Nei, ikke fått tid til det enda. Har en eksamen nå om ikke mange dagene, så blir lite serier for tiden. Mangler fremdeles 4-5 episoder av forrige sesong også. Men ser faktisk litt frem til det! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Vel. Litt spent på enig/uenig skjønner du! Om en serie appellerer eller ikke til meg kan variere veldig med "hvor eg er i livet" for å si det litt flåsete. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Akkurat begynt på Doctor Who(2005). Spent å se om det er noe. Såg The Day of the Doctor og The Time of the Doctor først, men mangler littegran kontekst. Kan jo bli interessant, jeg liker i alle fall sci-fi. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Fikk feilmelding om at det var for mange brukere på Netflix'en min idag. Rota litt rundt i innstillingene og der står det at man kun kan ha to enheter pålogget samtidig. Var sikker på at det var fire før! Nå koster det 119 i mnd om man skal det. Måtte kaste ut to av student-leecher'ne mine. Bytta passord nå, men funker fortsatt ikke. Har dobbetsjekket at jeg ikke har det kjørende i bakgrunnen på nettbrett eller mobil også. Kjipt på en dag med regn! Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Meget god start på sesong tre av Sherlock. Veldig, veldig bra, selv om det er et stykke igjen til godformen. Men det sier egentlig sitt om serien. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Meget god start på sesong tre av Sherlock. Veldig, veldig bra, selv om det er et stykke igjen til godformen. Men det sier egentlig sitt om serien. #SherlockLives Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 er arrested development s4 bra? Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 White Collar vil nok ligne "mest". Selv om Mad Men innehar en masse mannfolk i dress er den veldig langt unna Suits tempomessig. Samme når det gjelder dialog, humor, og karakterer. Da starter jeg på White Collar i morgen. Regner med jeg ser ferdig sesong 2 av Suits i kveld. Ser også at Netflix har gitt ut sesong 4 og 5 av Breaking Bad. Regner med de fleste her inne har sett hele serien. Synes ikke serien har vært så syk som folk skal ha det til. Høres ut som det blir bedre nærmere slutten. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 er arrested development s4 bra? Den er bra, men ikke bedre enn de to første sesongene av serien synes jeg personlig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 er arrested development s4 bra? Beste sesongen imo, men det er viktig å se alt med kort mellomrom. Alle episodene henger sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå