Dotten Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 HVa er folkets mening om The Newsroom? Holder det nivået oppe i sesong to? Sett sesong en, og likte det veldig godt. HVa kan jeg forvente av sesong to? Sesong 1 fikk kritikerne på nakken, noe som nok gjorde at Aaron Sorkin kanskje begynte å tvile litt på seg selv. Det resulterer i at han kanaliserer samme tvil/tema over på Will McAvoy i sesong 2. Sorkin har for vane å la Will gå gjennom litt av det samme som han selv gjorde. Selve sesongen var rotete. Den ble også kuttet med minst en episode og det måtte endel omskriving til. Det merkes. Helt greit tidsfordriv, ikke så irriterende som sesong 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Er den serien her V (2009–2011) i salg i norske eller svenske eller danske nettbutikker med norsk txt hele V serien dere, Endret 31. desember 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Sesong 1 fikk kritikerne på nakken, noe som nok gjorde at Aaron Sorkin kanskje begynte å tvile litt på seg selv. Det resulterer i at han kanaliserer samme tvil/tema over på Will McAvoy i sesong 2. Sorkin har for vane å la Will gå gjennom litt av det samme som han selv gjorde. Selve sesongen var rotete. Den ble også kuttet med minst en episode og det måtte endel omskriving til. Det merkes. Helt greit tidsfordriv, ikke så irriterende som sesong 1 Ble ferdig med sesong 2 i går. Ganske klisjefylt, feelgood slutt. Men jeg likte det : )))) Kan se argumentet med rotete, men klarer man å henge med, så synes jeg det var veldig morro! Endret 31. desember 2013 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Er den serien her V (2009–2011) i salg i norske eller svenske eller danske nettbutikker med norsk txt hele V serien dere, EDIT: Bare separat. De lager ikke komplette utgaver serier på over 1 sesong som ble kansellert etter 2 sesonger som regel. Litt avhengig av produsentene. Disney er ikke en av dem. Endret 31. desember 2013 av Maury Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/V_-_Den_Komplette_Serien/?id=1000162223 Tusen takk for svaret men dessverre så er det ikke den V serien, det er den gammle V serien fra 1984 Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Argh! Starta på The Fall på netflix i 9-tida. Ferdig nå.WHY IS THERE NO MOAR?! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Fordi Gillian Anderson er quite busy, og britene ikke akkkurat lar folk fråtse i episoder. Kommer ny sesong i 2015. Britene er ikke som amerikanerne, de kan ta seg fri i en god stund etter en suksess. Anderson er både i gjesterolle på Hannibal, og har en av hovedrollene i Crisis som kommer i USA i vår. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Serien Hunted ble lagt ut på Netflix idag. Er dette noe å se? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Helt greit tidsfordriv. Anbefaler sterkere Strike Back eller Banshee at actionfylte dramaserier. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Helt greit tidsfordriv. Anbefaler sterkere Strike Back eller Banshee at actionfylte dramaserier. Sett begge! Men takk for tips. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 God nytt år folkens! Har sammen med Maury og andre i staben på Serienytt sydd sammen nok en omfattende årskavalkade: http://serienytt.no/2013/12/arskavalkade-2013/ Nå blir det en seriefri kveld som skal nytes, blir ikke fred å få for januar måned ser jo episk ut. HBO Nordic er blitt et must nå. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Vurderer å få meg HBO Go men har bare mobil og nettbrett tilgjengelig, samf apple tv. Hvordan er appen deres? Utrolig irriterende at de ikke har en prøveperiode. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) hmmm Endret 31. desember 2013 av Jotun Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Vurderer å få meg HBO Go men har bare mobil og nettbrett tilgjengelig, samf apple tv. Hvordan er appen deres? Utrolig irriterende at de ikke har en prøveperiode. Har ikke testet ut app til TV. Selv ser jeg på nett. Syntes fortsatt grensesnitt der er forferdelig - men overlever grunnet innhold. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg finner ikke en tråd for Game of Thrones. Det finnes jo tråder for enhver halvgod serie, så da eksisterer det vel en tråd for en serie som skal være nesten like god som Breaking Bad? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Hvis du ikke finner en tråd for Game of Thrones så leter du jævlig dårlig isåfall.EDIT: (FOR DE SOM IKKE HAR LEST BØKENE) Game of Thrones diskusjon(BASERT PÅ BOKSPOILERE) Game of Thrones diskusjon Endret 1. januar 2014 av Maury Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Søk på game of thrones ga meg ikke denne tråden, men takk any hoops Maury! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ikke klar over at Graham Norton Show sendte episode i dag. Både Monty Pyton og Anchorman-gjenget med i ukas. Neste uke er det Stallone, De Niro, Carey Mulligan (ikke Adelaide Clemens) og Jonah Hill. Så uka etter det Michael Fassbender og Lena Dunham (Girls). Blir fun. Likte mye på Graham Norton Show i høst. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Vi satt å så på Graham Norton Show på tv i går. Vi lo godt når Skavlan proklamerte at han var Svensk! Jeg er så jævlig klar for Sherlock i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå