Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av de beste sci-fi drama-seriene jeg har sett på god stund, og det eneste som når BSG til knæra. Riktignok en del annerledes serie, ettersom romskip og sånt ikke er med og det handler om kloner. Noe irritasjonsmomenter, men ingenting for jævlig eller slitsomt.

Nå pirret nysgjerrigheten meg altså! Må jo definitivt sjekkes ut :)

Lenke til kommentar

Har sett en 7-8 episoder av Boardwalk Empire, og må si at jeg synes serien er veldig, veldig bra så langt! Det jeg lurer på er, holder serien seg godt fortsatt, og hva er fremdriftene for serien (altså, har den gode seertall og ser ut til å fortsette enda lengre)?

Takker! :)

Lenke til kommentar

Jeg synes sesong 3 og 4, spesielt sesong 4 er det beste fra serien så langt. Det er en serie som forsetter å gjøre det godt i seertallene, så den holder nok ut i 6-8 års planen produsentene har. Sesong 5 kommer i september.

Takker for (riktig) svar hehe..! ;) Godt å høre! Serien er veldig fengende så langt! :)
Lenke til kommentar

Begynte nettopp å se Lilyhammer, har sett de to første episodene. Liker det veldig godt så langt, men er jeg den eneste som har reagert på at Giovanni "forstår norsk for godt"? Han oppfatter og forstår nesten alt som blir sagt på norsk av de norske skuespillerene.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, helt i henhold er det ikke.. Men, de puttet vel inn noen klipp her og der med lydbøker osv, som skal forklare hvorfor han skjønner norsk.. Noe måtte de gjøre for at serien stort sett skal gå på vårt språk.. Beste er ikke å tenke på det, selv om ja, det henger ikke helt på greip..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Festligste med Lilyhammer er om man er kjent i området, siden de often bruker forskjellige steder uten å bry seg om beliggenheten i forhold til hverandre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Festligste med Lilyhammer er om man er kjent i området, siden de often bruker forskjellige steder uten å bry seg om beliggenheten i forhold til hverandre.

Folk som så Way of Dragon trodde nok kanskje at Bruce Lee vs Wall/Ing Sik fighten ble filma i Roma (men folk fra H.K visste bedre ;)

Samme med spaghetti-western , foregår i USA men spilt inn i Italia/Spania.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...