Jotun Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Falt veldig for Orphan Black på tidligere i år, en av årets beste nye serier.Ja denne er eg spent på. La den på venteliste til jule jobbturen etter at du skreiv om den på serienytt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 En av de beste sci-fi drama-seriene jeg har sett på god stund, og det eneste som når BSG til knæra. Riktignok en del annerledes serie, ettersom romskip og sånt ikke er med og det handler om kloner. Noe irritasjonsmomenter, men ingenting for jævlig eller slitsomt. Nå pirret nysgjerrigheten meg altså! Må jo definitivt sjekkes ut Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Nå pirret nysgjerrigheten meg altså! Må jo definitivt sjekkes ut This. Er på ep4 nå. Edit: Ferdig med OB nå, og enig med Maury, ganske kul serie. Tatiany er rå. Ser frem til fortsettelsen. Endret 25. desember 2013 av AnewZ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Snart ferdig med re-watchen av sesong 4 av Justified på bluray. Bare noen par episoder igjen så er re-watching av gode gamle Band of Brothers-boksen (Blurayen der også, DVD-samlinga av serien har pensjonert seg etter jeg fikk BD). Må få starta sesong 2 av Braquo snart også. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Har sett en 7-8 episoder av Boardwalk Empire, og må si at jeg synes serien er veldig, veldig bra så langt! Det jeg lurer på er, holder serien seg godt fortsatt, og hva er fremdriftene for serien (altså, har den gode seertall og ser ut til å fortsette enda lengre)? Takker! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg synes sesong 3 og 4, spesielt sesong 4 er det beste fra serien så langt. Det er en serie som forsetter å gjøre det godt i seertallene, så den holder nok ut i 6-8 års planen produsentene har. Sesong 5 kommer i september. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Liker Orphan black sålangt. Litt slitsom han Felix eneste. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 HVa er folkets mening om The Newsroom? Holder det nivået oppe i sesong to? Sett sesong en, og likte det veldig godt. HVa kan jeg forvente av sesong to? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg synes sesong 3 og 4, spesielt sesong 4 er det beste fra serien så langt. Det er en serie som forsetter å gjøre det godt i seertallene, så den holder nok ut i 6-8 års planen produsentene har. Sesong 5 kommer i september. Takker for (riktig) svar hehe..! Godt å høre! Serien er veldig fengende så langt! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Det er sannelig uvant å se 4:3-format igjen. Og The Wire er aldeles strålende fortsatt. Men HBO Nordic har et temmelig dårlig interface på websida syns jeg. 2 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 HVa er folkets mening om The Newsroom? Holder det nivået oppe i sesong to? Sett sesong en, og likte det veldig godt. HVa kan jeg forvente av sesong to? Jeg likte også sesong en av The Newsroom, men sesong to er mye bedre. Elsket det. Forvent bedre drama og bedre plot! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Begynte nettopp å se Lilyhammer, har sett de to første episodene. Liker det veldig godt så langt, men er jeg den eneste som har reagert på at Giovanni "forstår norsk for godt"? Han oppfatter og forstår nesten alt som blir sagt på norsk av de norske skuespillerene. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Selvfølgelig, helt i henhold er det ikke.. Men, de puttet vel inn noen klipp her og der med lydbøker osv, som skal forklare hvorfor han skjønner norsk.. Noe måtte de gjøre for at serien stort sett skal gå på vårt språk.. Beste er ikke å tenke på det, selv om ja, det henger ikke helt på greip.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Det er jo den mest harry`este serien på tv akkurat nå. Det er ting som ikke holder på greip, og det passer til serien, tydeligvis (jeg ser den ikke, kom aldri lengre etter episode 1). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Lillyhammer er fantastisk underholdning. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Festligste med Lilyhammer er om man er kjent i området, siden de often bruker forskjellige steder uten å bry seg om beliggenheten i forhold til hverandre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 De har filmet flere scener i nabolaget mitt i første episode. Ganske fun å se at det er stand-in for Lillehammer. Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Festligste med Lilyhammer er om man er kjent i området, siden de often bruker forskjellige steder uten å bry seg om beliggenheten i forhold til hverandre. Det er ikke noe som er særegent for den serien. Har du sett Buddy? Skamklippet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Festligste med Lilyhammer er om man er kjent i området, siden de often bruker forskjellige steder uten å bry seg om beliggenheten i forhold til hverandre. Folk som så Way of Dragon trodde nok kanskje at Bruce Lee vs Wall/Ing Sik fighten ble filma i Roma (men folk fra H.K visste bedre Samme med spaghetti-western , foregår i USA men spilt inn i Italia/Spania. Endret 30. desember 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå