Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligheten er at serien blir solgt til en annen kanal, som TNT. John Wells(skapern av serien) eier rettigheten til serien i den forstand at han kan selge den til en kanal som byr. Så det blir bare å vente, men ikke ha høye forhåpninger.

 

Hvertfall så kan du jo se den kommende filmen "Armored" når den kommer. Amaury Nolasco er med en del i den, mer enn i Max Payne. Der spiller han med et brett lag av både veteraner i Hollywood og kjente serie-skuespillere. Som Matt Dillion, Laurence Fishburne(CSI og Matrix), Milo Ventimiglia(Peter, Heroes), Jean Reno og Skeet Ulrich(mest kjent som hovedskuespiller på Jericho).

Lenke til kommentar
Muligheten er at serien blir solgt til en annen kanal, som TNT. John Wells(skapern av serien) eier rettigheten til serien i den forstand at han kan selge den til en kanal som byr. Så det blir bare å vente, men ikke ha høye forhåpninger.

 

Hvertfall så kan du jo se den kommende filmen "Armored" når den kommer. Amaury Nolasco er med en del i den, mer enn i Max Payne. Der spiller han med et brett lag av både veteraner i Hollywood og kjente serie-skuespillere. Som Matt Dillion, Laurence Fishburne(CSI og Matrix), Milo Ventimiglia(Peter, Heroes), Jean Reno og Skeet Ulrich(mest kjent som hovedskuespiller på Jericho).

Ser virkelig fram til "Armored" :)

Det er vell spilt inn en 5-6 eps. av Southland. Amaury er med i disse, så får inderlig håpe de sender disse iallefall....

Lenke til kommentar

Holder på å se Sons Of Anarchy og jeg må si jeg har blitt meget imponert over hvor bra den serien er , har akuratt starta på sesong 2 og nivå på serien øker bare. Kvalitets serie!

 

Etter jeg har sett den tenkte jeg å starte på Oz , har hørt mye bra om den ja så det kan jo bli spennende og se om jeg liker den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...