Vowels Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Da er jeg ferdig med season1 av Twin Peaks. Dette måler seg jo med The Wire og Sopranos, helt genialt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jepp. Men så går det dessverre nedover. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Tja, får se da. Starter straks på sesong2. Får håpe det ikke faller altfor mye nedover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Wrestlingmanager Lou Albano er død......huskes også fra Super Mario sketsjene i tegnefilmene Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tja, får se da. Starter straks på sesong2. Får håpe det ikke faller altfor mye nedover. Fekk litt sjokk når eg skulle starte på sesong 2, ingen som helst recap av det som hadde skjedd. Bør nesten se alt sammen kronologisk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ja, hadde tenkt å starte på sesong2 så fort som mulig. Alltid like kjipt å "glemme" hva som har skjedd i tidligere sesonger. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen som har hørt noe mere rundt kanselleringen av Southland sesong 2 ? Jeg som gledet meg så mye til å se Amaury Nolasco (Sucre i Prison Break) igjen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Muligheten er at serien blir solgt til en annen kanal, som TNT. John Wells(skapern av serien) eier rettigheten til serien i den forstand at han kan selge den til en kanal som byr. Så det blir bare å vente, men ikke ha høye forhåpninger. Hvertfall så kan du jo se den kommende filmen "Armored" når den kommer. Amaury Nolasco er med en del i den, mer enn i Max Payne. Der spiller han med et brett lag av både veteraner i Hollywood og kjente serie-skuespillere. Som Matt Dillion, Laurence Fishburne(CSI og Matrix), Milo Ventimiglia(Peter, Heroes), Jean Reno og Skeet Ulrich(mest kjent som hovedskuespiller på Jericho). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Skaperne av serien burde i mye større grad eie rettighetene til seriene. Ettersom eg har forstått så gjelder ikke dette med å selge til andre kanaler for alle serier? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Muligheten er at serien blir solgt til en annen kanal, som TNT. John Wells(skapern av serien) eier rettigheten til serien i den forstand at han kan selge den til en kanal som byr. Så det blir bare å vente, men ikke ha høye forhåpninger. Hvertfall så kan du jo se den kommende filmen "Armored" når den kommer. Amaury Nolasco er med en del i den, mer enn i Max Payne. Der spiller han med et brett lag av både veteraner i Hollywood og kjente serie-skuespillere. Som Matt Dillion, Laurence Fishburne(CSI og Matrix), Milo Ventimiglia(Peter, Heroes), Jean Reno og Skeet Ulrich(mest kjent som hovedskuespiller på Jericho). Ser virkelig fram til "Armored" Det er vell spilt inn en 5-6 eps. av Southland. Amaury er med i disse, så får inderlig håpe de sender disse iallefall.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Leste et tips i en annen tråd om en britisk minieserie som heter "Occupation". Sitter og ser første episode nå og kan bare anbefale den videre. Knall! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er Prison Break like bra hele veien? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg så to og en halv sesong og så gadd jeg ikke mer. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Er Prison Break like bra hele veien? Sesong 1 er bra. Absolutt alt som kommer etter det er utrolig ræv. Jeg kan helt ærlig ikke fatte hvordan en serie som var såpass bra, så fort kan ble såpass dårlig. Endret 17. oktober 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Prison break er best i sesong 1. 2 og starten av tre og slutten av 4ern. En av de beste seriene! Rett før jeg skal se den igjenom igjen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Vi går inn i fengsel, vi går ut av fengsel og gjør akkurat det samme en gang til! GID SÅ SPENNENDE OG NYSKAPENDE! *gjesp* Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Oz er rett og slett en mye bedre fengselsserie. Alle som skryter Prison Break opp i skyene burde ta en titt på Oz. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ikke sett Prison Break, men SATAN så bra Oz er. En av de beste seriene som noen gang er skapt på denne jord. HBO er mesteren i å lage serier: Oz, Sopranos, The Wire og Generation Kill. Trenger jeg å si mer? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Holder på å se Sons Of Anarchy og jeg må si jeg har blitt meget imponert over hvor bra den serien er , har akuratt starta på sesong 2 og nivå på serien øker bare. Kvalitets serie! Etter jeg har sett den tenkte jeg å starte på Oz , har hørt mye bra om den ja så det kan jo bli spennende og se om jeg liker den Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Oz og SOA er veldig gode serier. Litt usikker på hvem jeg holder høyest for øyeblikket siden det er så lenge siden jeg så Oz. Kanskje på tide med et gjensyn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå