Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Noe som i seg selv er greit, men blir kanskje litt flåsete?
Helt greit at du mener at disse to er ''best'' og seriene er helt greie. Dog har ingenting på en topp 10 liste.
Lost ble muligens ''in'' men fenomenet kjølnet etter det ble klart at Abrams hadde null plan whatsoever.

Men du har selvfølgelig lov til å mene det du vil, på samme måte som vi andre har lov til å være dypt uenig. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Noe som i seg selv er greit, men blir kanskje litt flåsete?

Helt greit at du mener at disse to er ''best'' og seriene er helt greie. Dog har ingenting på en topp 10 liste.

Lost ble muligens ''in'' men fenomenet kjølnet etter det ble klart at Abrams hadde null plan whatsoever.

Kanskje ikke frustrerte fruer men lost burde kunne komme nære ihvertfall, har aldri sett en serie hvor jeg har gledet meg så utrolig mye for hver episode som kom etter:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Batman er blandt de beste seriene , den serien har alt.......huskes etter snart 50 år mens andre blir glemt.

Tar gjerne maraton med 10-12 episoder , spes fra sesong 1.

Lenke til kommentar

Angående maraton, startet å se sesong 4 av Justified på nytt i dag. Rett og slett en fantastisk dialog i sesongstarten på sesong 4. Morsom episode også. Patton Oswalt er perfekt for hvordan karakteren er fra starten til slutten av sesongen.

Nå det er ferdig hopper jeg over til Band of Brothers og så til Six Feet Under på nytt. Gleder meg.

Lenke til kommentar

Ser frem til The Bridge, den amerikanske versjonen av Broen kommer ut på salg.

In treatment sesong 1, og Battlestar Galactica sesong 1 (remaken med Olmos)

er et av de mest magiske og umenneskelige opplevelser jeg har hatt innenfor serier som

verken er skrekk eller animert. For det er som regel det jeg ser på.

Lenke til kommentar

En miniserie, med Elisabeth Moss i hovedrollen, som heter Top of the Lake, er akkurat blitt sett ferdig! Likte den godt, og anbefales! 7 episoder, fra New Zeeland.. Handler om etterforskningen av ei tolv år gammel jente som prøver å ta selvmord etter å ha blitt gravid..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mhmmm.... White collar har tatt seg opp den siste tiden!

Første del av femte sesong har vært meget bra etter en "lettvint" løsning på forrige sesongs cliffhanger.

Spent på fortsettelsen etter jul nå.

Oi, kanskje jeg må ta det opp. Fikk ikke sett ferdig s4 da jeg syns det ble ganske døllt etter hvert.

Lenke til kommentar

Falt veldig for Orphan Black på tidligere i år, en av årets beste nye serier. Tenker å se igjennom sesong 1 på nytt i jula, så sesong 1 i vår. En av de beste sci-fi drama-seriene jeg har sett på god stund, og det eneste som når BSG til knæra. Riktignok en del annerledes serie, ettersom romskip og sånt ikke er med og det handler om kloner. Noe irritasjonsmomenter, men ingenting for jævlig eller slitsomt.

Tatiana Maslany er fantastisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Oi, kanskje jeg må ta det opp. Fikk ikke sett ferdig s4 da jeg syns det ble ganske døllt etter hvert.

Off.... Ikke bli skuffet da....

Men helt enig. Var veldig glad når de avsluttet den historien de hadde gående der.

Sesong 5 er lettbeint med god humor og ikke minst min favoritt, masons og koder ;)

Men første episode bærer preg av lettvint løsning, så beware!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...