mushi Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Da styrer jeg glatt unna! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Skjønner at folk kanskje faller for hovedserien, men spinoffen ved unntak av stemmen til Iggy Pop som en animert kanin er et totalvrak. Men er det noen som faller for wonderland? Har den seertall? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Kan ikke forstå hvorfor jeg ikke har sett Rome før. Fikk jeg ihvertall kost meg med den fram til nå. Meget god serie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Men er det noen som faller for wonderland? Har den seertall? Så vidt jeg hører så går den ikke bra, og er en "event"-serie også om jeg husker riktig ("finere" ord for miniserie). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Riktig.... Ante meg igrunn! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Nettopp sett ferdig anmelderkopien av de to første episodene til Mob City. Åboi. Skru ned forventningene deres til Mob City ihvertfall et lite hakk. Jon Bernthal, Robert Knepper og Alexa Davalos er gode ja. Neal McDonough sin karakter har en så utrolig latterlig dialog i episode 2 at jeg flirte, "det er aldri et spill, hadde jeg trodd det ville jeg lagt skiltet mitt på hylla". Hvis dere vil ha bra periodrama med spenning, Boardwalk Empire har gjort det veldig bra i sesong 3 og 4. Mob City er veldig pent på det visuelle som den fortjener ros for. Om dere synes pratingen på Boardwalk Empire er mye, Mob City sin føltes enda lengre og mye mindre nødvendig. Det er et greit drama, men det er ikke et kvalitets-drama. Grei underholdning, men ingen stor redning for å levere noe praktfull noir i hverdagen som noen kanskje håpet på. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Noen her som har sett noe av de følgende seriene: Ripper Street Copper Murdoch Mysteries Noen av disse som er verdt og få med seg? Er spesielt interessert i Ripper Street, til tross for at den ble kansellert. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Story-wise er det nok ikke et meget stort problem om Ripper Street ble kansellert. Likte (elsket ikke) sesong 1, men ikke fått sett 2`ern. Heller den en Copper om jeg skulle gå for noen av dem. Murdoch Mysteries har jeg aldri sett på, så det kan jeg ikke si noe om. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) NVM, fant svar lengre oppe i tråden. Endret 6. desember 2013 av Noiz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=AimCDAb9FOQ Rød libaneser Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Ågud, nå trodde jeg Jason Issacs hadde kasta bort talentet sitt på å joine piloten til en ny NCIS-spinoff (fjorårets NCIS: Red funka ikke). Heldigvis bare castingforslag fra TVLine. http://tvline.com/2013/12/06/ncis-new-orleans-pilot-casting-news/ Skulle gjerne likt å sett Issacs i noe kabel-tv drama. Han og Jason Clarke var solide i Brotherhood så lenge det varte. Lenke til kommentar
Ozmium Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Noen her som har sett noe av de følgende seriene: Ripper Street Copper Murdoch Mysteries Noen av disse som er verdt og få med seg? Er spesielt interessert i Ripper Street, til tross for at den ble kansellert. Murdoch Mysteries er å anbefale. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ser at Low Winter Sun har blitt kansellert. Er det noe å gi en sjanse? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er nå akkurat ferdig med sesong 1 av Luther, og er forundret over hvor lite oppmerksomhet denne glimrende serien får. Anbefales på det sterkeste hvis dere liker Idris Elba, og vil ha en høykvalitets krim/thriller som ikke følger oppsettet til andre serier. Utrolig spennende og interessant til nå. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Både jeg og Maury har hauset opp Luther flere ganger. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Både jeg og Maury har hauset opp Luther flere ganger. too many series, to little time! Akkurat begynt på Orange is the new black Hvordan i alle dager funka det screwdriver greiene? hun ga da fra seg sin "chip" når hun spurte om screwdriveren, så hvordan/hvorfor var den borte, og hvorfor merket hun ikke at den var borte selv? (chippen) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Noen som har sett The Returned? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ja, jeg elsker den. Men Thommesen kan si mer (han har min velsignelse). Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Både jeg og Maury har hauset opp Luther flere ganger. Jepp. Problemer ligger hos alle andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå