Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp sett ferdig anmelderkopien av de to første episodene til Mob City.

 

Åboi. Skru ned forventningene deres til Mob City ihvertfall et lite hakk. Jon Bernthal, Robert Knepper og Alexa Davalos er gode ja. Neal McDonough sin karakter har en så utrolig latterlig dialog i episode 2 at jeg flirte, "det er aldri et spill, hadde jeg trodd det ville jeg lagt skiltet mitt på hylla".

 

 

 

Hvis dere vil ha bra periodrama med spenning, Boardwalk Empire har gjort det veldig bra i sesong 3 og 4. Mob City er veldig pent på det visuelle som den fortjener ros for. Om dere synes pratingen på Boardwalk Empire er mye, Mob City sin føltes enda lengre og mye mindre nødvendig. Det er et greit drama, men det er ikke et kvalitets-drama. Grei underholdning, men ingen stor redning for å levere noe praktfull noir i hverdagen som noen kanskje håpet på.

Lenke til kommentar

Ågud, nå trodde jeg Jason Issacs hadde kasta bort talentet sitt på å joine piloten til en ny NCIS-spinoff (fjorårets NCIS: Red funka ikke). Heldigvis bare castingforslag fra TVLine.

 

http://tvline.com/2013/12/06/ncis-new-orleans-pilot-casting-news/

 

Skulle gjerne likt å sett Issacs i noe kabel-tv drama. Han og Jason Clarke var solide i Brotherhood så lenge det varte.

Lenke til kommentar

Både jeg og Maury har hauset opp Luther flere ganger. :)

 

 

too many series, to little time!

 

Akkurat begynt på Orange is the new black

 

 

 

Hvordan i alle dager funka det screwdriver greiene? hun ga da fra seg sin "chip" når hun spurte om screwdriveren, så hvordan/hvorfor var den borte, og hvorfor merket hun ikke at den var borte selv? (chippen)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...