Delvis Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Så første episode i går. Kvalitetserie helt klart. Litt sånn lignende BOB på en måte fra Tysk side. Episodene ligger her med Norsk tekst: Nett TV 2 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Savner Seinfeld. Finnes den på noen streamingside? Eller må man a) bli pirat eller b) kjøpe dvd? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Eller C) se på tv.Ikke på streaming. Ikke The Simpsons heller. Ikke NewsRadio heller tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 1 år siden legenden gikk bort Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) 1 år siden legenden gikk bort Rip): Endret 26. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Boyd i Community? Rått. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Men Jonathan Banks nesten hele sesong 5 1 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Tips til en serie i samme gate som The League? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Så ferdig Appartions i helgen. Snakk om Deus Ex Machina løsning på det hele. Det er kanskje passende i dette tilfelle. Likte serien sånn passe. Ingen høydare, men har sett langt mindre interssante serier også. Apparitions er nok ikke for alle. Må godta premisset for å få noe ut av serien. Neste prosjekt blir Above Suspicion, som er enda en britisk krimserie. Har tidligere sett sesong 1 og 2 og har da to sesonger igjen. Begynner også å nærme meg innspurten på Fringe som jeg ser sammen med samboeren min. Skal forsøke å time avslutningen med starten av Mob City Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Tips til en serie i samme gate som The League? Party Down. Ellers holder pågående serier som Parks and Rec og Community samme nivå som The League. Edit: ellers, Louie, it's always sunny in philadelphia og Wilfred. Endret 26. november 2013 av Thommesen Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Støtter samtlige serier som Thommesen foreslår(ikke sett så mye av Community på et par ses dog), men kan også anbefale Legit til tross for at det kun er utgitt én sesong. Hysterisk! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Sesong 2 av Legit kommer i januar. Synes den er ganske bra, spesielt hvis man liker Louie og The League. En ganske grei miks av begge to. Endret 26. november 2013 av Maury Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Takker for tips. Synd at det ikke ble mer av Party Down. Wilfred har jeg ikke sett, så jeg får vel gi det en sjanse. E:takker for Legit. Endret 26. november 2013 av glennandre Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Sesong 2 av Legit kommer i januar. Synes den er ganske bra, spesielt hvis man liker Louie og The League. En ganske grei miks av begge to. Er klar over det, men er kun utgitt én sesong så langt.. . Entourage er også en serie jeg liker. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Noen flere som ser Sleepy Hollow? Liker den så langt. Ikke mange episoder igjen av sesongen heller. Tror de har nok av historie til neste sesong. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Noen flere som ser Sleepy Hollow? Liker den så langt. Ikke mange episoder igjen av sesongen heller. Tror de har nok av historie til neste sesong. Har vurdert å ta en titt, men ikke kommet så langt hvilke serier minner den om? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Egentlig ingen. Sleepy Hollow er nesten en god miks av flere forskjellige serier, noe som er grunnen til at den fungerer og folk ser ut til å like det. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Spennende: http://montages.no/nyheter/baz-luhrmann-kobles-til-miniserien-napoleon/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Blir sårt å gi slipp på Treme, spesielt etter så fantastisk sesong 3 var. Clarke Peters og Kandi Alexander er så solide begge to. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Kom akkurat for å spørre om Treme.. Skal den gi seg nå? Så Facebook-oppdateringen hvor det sto "final episodes" (serienytt) .. Hvor mange episoder er igjen? En hel sesong? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå