Gebby Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Nei, det synes jeg ikke at jeg gjør. Men i akkurat dette tilfeldet var det nesten pålagt. Definisjon på spøk: Noen må mene den var morsomt. Det var det absolutt ingen som gjorde, på grunn av kvaliteten(ref: mangelen av kvalitet) på ''ordspillet. Fantastisk definisjon Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Nei for elendige/tørre vitser er jo vitterlig en mangelvare her på forumet. Mitt tips? Ignorer dem. 1 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Har vel spurt før, men siden det er en stund siden; Hvordan har Veep utviklet seg? Jeg liker feks Enlightened godt og har ikke noe imot halvveis lette "humor-serier" fra HBO. Bør jeg se Veep, eller styrer man unna? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Veep blir bedre, sesong 2 er bedre enn den første. Spesielt de to siste episodene av sesong 1 likte jeg betraktelig bedre. Ikke stor favoritt, men det er bare 8 episoder i året så det går fort over. Liker også at rollen til Tony Hale blir større i sesong 2, og du får med Kevin Dunn (som er en fyr jeg har likt spesielt siden Luck). Hvis du skal sjekke ut noe nye komidramaer så liker jeg Legit mer enn Veep, men mulig jeg er i alenebåt på det. Legit er en god dramakomedie fordi den er flink til både være morsom og levere noe meningsfylte plots når den gjør det. Noen ganger kan det være tullete, men det fungerer allikevel. Litt lettere enn Veep også vil jeg si. EDIT: Veep er ikke akkurat et komidrama, men det er ikke bare helt politisk og komiserie. Tydeligvis mye av de samme som liker Enlightened som ser på Veep virker det som, ikke helt at jeg er med på hvorfor. Endret 14. november 2013 av Maury Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Som en nevnte: hvis noe en annen bruker skriver irriterer deg: ignorer det! Er du uenig: skriv hvorfor og kom med saklige argumenter! Syns den tråden her begynner å bli litt vel gubbete. Greit at dere ikke alltid mener å være assholes, men det er ganske lett å oppfatte enkelte som det innimellom. On Topoc: Til tross for at jeg nå henger etter på flere serier, har jeg begynt på enda en gjennomseing av Entourage (ble inspirert når jeg leste at alle skuespillerene endelig er med på filmen). Må si serien er veldig opp og ned i kvalitet, men så utrolig gøy det er å se igjen gjengen som definerte min ungdomstid. Endret 14. november 2013 av Barista Bob Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Veep blir bedre, sesong 2 er bedre enn den første. Spesielt de to siste episodene av sesong 1 likte jeg betraktelig bedre. Ikke stor favoritt, men det er bare 8 episoder i året så det går fort over. Liker også at rollen til Tony Hale blir større i sesong 2, og du får med Kevin Dunn (som er en fyr jeg har likt spesielt siden Luck). Hvis du skal sjekke ut noe nye komidramaer så liker jeg Legit mer enn Veep, men mulig jeg er i alenebåt på det. Legit er en god dramakomedie fordi den er flink til både være morsom og levere noe meningsfylte plots når den gjør det. Noen ganger kan det være tullete, men det fungerer allikevel. Litt lettere enn Veep også vil jeg si. EDIT: Veep er ikke akkurat et komidrama, men det er ikke bare helt politisk og komiserie. Tydeligvis mye av de samme som liker Enlightened som ser på Veep virker det som, ikke helt at jeg er med på hvorfor. Kan slenge meg på Legit. Hysterisk første sesong! Gleder meg til ses 2. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ny trailer til Mob City. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Nei, det synes jeg ikke at jeg gjør. Men i akkurat dette tilfeldet var det nesten pålagt. Definisjon på spøk: noe som er for underholdning, moro; vits. Noen må mene den var morsomt. Det var det absolutt ingen som gjorde(per nå, fult mulig det blir noen på deg som et biprodukt av denne posten) på grunn av kvaliteten(ref: mangelen av kvalitet) på ''ordspillet. Ok så har jeg dårlig humor da men slik er jeg bare, når jeg kommer på noe som kan være morsomt så bare sier jeg det, har alltid likt å spøke:) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Som en nevnte: hvis noe en annen bruker skriver irriterer deg: ignorer det! Er du uenig: skriv hvorfor og kom med saklige argumenter! Syns den tråden her begynner å bli litt vel gubbete. Greit at dere ikke alltid mener å være assholes, men det er ganske lett å oppfatte enkelte som det innimellom. On Topoc: Til tross for at jeg nå henger etter på flere serier, har jeg begynt på enda en gjennomseing av Entourage (ble inspirert når jeg leste at alle skuespillerene endelig er med på filmen). Må si serien er veldig opp og ned i kvalitet, men så utrolig gøy det er å se igjen gjengen som definerte min ungdomstid. Helt enig, flere brukere har irritert meg før men jeg har prøvd og ignorert det og bare ikke brydd meg uansett hvor sint jeg blir, tenker det å holde sinne inne er bra:) Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Helt enig, flere brukere har irritert meg før men jeg har prøvd og ignorert det og bare ikke brydd meg uansett hvor sint jeg blir, tenker det å holde sinne inne er bra:) Neida, få UT sinnet. Litt action er bare gøy for oss som leser. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Neida, få UT sinnet. Litt action er bare gøy for oss som leser. Får leserne ja men ikke for mod og admin som må gripe inn til slutt og tildele advarsler:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ny trailer til Mob City. Ernie Hudson, Simon Pegg og tommyguns? I'm in. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ny trailer til Mob City. http://xxx.youtube.com/watch?v=NaCgrhk4FAs ser skammelig bra ut. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg ble litt solgt på Mob City nå gitt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 John Oliver får eget late-night ukentlig på HBO hver søndag fra en gang i 2014. http://www.youtube.com/watch?v=lF2u05TSGKc Han var en ganske god erstatter for Jon Stewart i sommer av de 3-4 showene jeg så de 6 ukene eller noe sånt han var programleder. Så åpenbart at han var klar for eget show. Glad for at det blir med HBO. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Danger! Forlater han Daily Show da? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Ja, forlater showet 19. desember visstnok. “I’m incredibly excited to be joining HBO, especially as I presume this means I get free HBO now. I want to thank Comedy Central, and everyone at The Daily Show for the best seven and a half years of my life. But most of all, I’d like to thank Jon Stewart. He taught me everything I know. In fact, if I fail in the future, it’s entirely his fault.” - John Oliver Endret 15. november 2013 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Blir mer Joel "RoboCock" Kinnaman på tv-skjermen. The Killing er fornyet for en fjerde siste sesong på 6 episoder eksklusivt for Netflix. 2 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Er Almost Human no å se på? Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Sett de 2 første episodene. Og jeg liker det veldig godt. Mye bra humor, men mer seriøst enn endel andre serier. Synes manus forfatterne har vært flinke på de 2 episodene til nå. Kommer nok til å følge med på serien videre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå