Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Ikke så rart, da han har rett i akkurat denne sammenhengen.

Rett og rett, fins ingen fasit egentlig på hva som er bra og dårlig, noen kan elske en serie mens en annen hater den samtidlig

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Men Winza. Maury sier ikke at du tar feil angående bra/dårlig, men i din sammenligning mellom Sherlock og Elementary som serier sier Maury at det er to helt forskjellige verdener. Og det er vel strengt tatt ikke en subjektiv mening?

Er vell ikke det, leste ikke bra nok:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Feil, det var et særdeles dårlig ordspill. Passer nok bedre på lekeplassen enn her. Vi må få være litt kvalitetsbevist.

Hva er det som er problemet ditt? du driver og kødder med meg neste hver eneste gang jeg skriver en kommentar, må få lov til å spøke litt av og til:)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Har noen sett Hotel Cæsar? Har noen sett 71 Grader Nord? Har noen sett Charmed? Har noen sett Karrebakken Skole? Har noen Kongsvinger Skole? Har noen sett Åndends Makt 2012? Har noen sett Den Andre Siden?

For å være på tråden var ærlig talt var Hostages en stor dum skuffelse som ikke fungerer med de 2 episodene jeg så først og de 2 andre jeg så senere. Et forsøk på å kopiere Homeland-fenomenet med et israelsk konsept som gjøres bare så pinlig og dumt fremfor noe mer originalt.

Endret av Maury
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har noen sett Hotel Cæsar? Har noen sett 71 Grader Nord? Har noen sett Charmed? Har noen sett Karrebakken Skole? Har noen Kongsvinger Skole? Har noen sett Åndends Makt 2012? Har noen sett Den Andre Siden?

For å være på tråden var ærlig talt var Hostages en stor dum skuffelse som ikke fungerer med de 2 episodene jeg så først og de 2 andre jeg så senere. Et forsøk på å kopiere Homeland-fenomenet med et israelsk konsept som gjøres bare så pinlig og dumt fremfor noe mer originalt som Hostages.

Det er lenge siden sist gang jeg spurte om noen har sett en tv serie nå da, fikk bare lyst til å spørre nå og skjønner ikke helt hvordan det er en homeland kopi. Hostages virker jo langt mer spennende enn homeland akkurat nå

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Det er lenge siden sist gang jeg spurte om noen har sett en tv serie nå da, fikk bare lyst til å spørre nå og skjønner ikke helt hvordan det er en homeland kopi. Hostages virker jo langt mer spennende enn homeland akkurat nå

Noen ganger begynner jeg å lure på om du 1) Leser hva andre skriver 2) Leser hva du selv sier.

Jeg sier aldri at Hostages er en kopi av Homeland. Jeg sier den kopierer trenden med israelske konsepter fra seriene deres som videreføres til amerikanske serier som Homeland og In Treatment. Og det viser at Hostages ikke fungerer, selv uavhengig av hvor dårlig eller bra "originalen" til Hostages var.

Ærlig talt er Homeland mye mer spennende enn Hostages, og Homeland er ikke noe særlig spennende nå synes jeg.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Noen ganger begynner jeg å lure på om du 1) Leser hva andre skriver 2) Leser hva du selv sier.

Jeg sier aldri at Hostages er en kopi av Homeland. Jeg sier den kopierer trenden med israelske konsepter fra seriene deres som videreføres til amerikanske serier som Homeland og In Treatment. Og det viser at Hostages ikke fungerer, selv uavhengig av hvor dårlig eller bra "originalen" til Hostages var.

Ærlig talt er Homeland mye mer spennende enn Hostages, og Homeland er ikke noe særlig spennende nå synes jeg.

Ok, eneste grunnen til at jeg egentlig følger med er fordi jeg er spent på om dem klarer å rømme til slutt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hva er det som er problemet ditt? du driver og kødder med meg neste hver eneste gang jeg skriver en kommentar, må få lov til å spøke litt av og til:)

Nei, det synes jeg ikke at jeg gjør. :)

Men i akkurat dette tilfeldet var det nesten pålagt.

Definisjon på spøk: noe som er for underholdning, moro; vits.

Noen må mene den var morsomt. Det var det absolutt ingen som gjorde(per nå, fult mulig det blir noen på deg som et biprodukt av denne posten) på grunn av kvaliteten(ref: mangelen av kvalitet) på ''ordspillet.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...