Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har selv sett bare sesong 1, som var ok++, men avventer resten til jeg får kjøpt de på BluRay.

Husker jeg begynte å lete etter blu-ray informasjon om The Wire selv for et års tid siden og det eneste jeg fant var en haug amerikanske tråder som alle endte med konklusjonen at The Wire neppe ville komme på blu-ray. The Wire ble ikke filmet i spesielt høy oppløsning og i 4:3-format første sesong, og David Simon valgte å bevare det gjennom hele serien.

Lenke til kommentar
Det var der kompisen min fikk øynene opp for den. Etter det gikk han for "den andre måten".

Du får den for et par hundre kroner på DVD og det er den vel verd. Sjekk ut en episode eller to på nettet og om du liker den så er jo ikke 200 kr så mye.

Lenke til kommentar
Men bare episode 1 som jeg så i går kveld ;/ Nå trodde jeg skoledagen var reddet et øyeblikk.

Det er vel bare vist en episode i Norge? Og om det er korrekt, regner jeg med NRK vil legge resten av episodene ut på nett-tv etterhvert som de er vist på TV. De må ha betalt i dyre dommer for rettighetene når de også legger det ut på nettet.

Lenke til kommentar

Jeg fant ingen jeg-trenger-å-få-anbefalt-en-tvserie-ut-ifra-en-annen-tvserie-jeg-liker-godt tråd. Derfor slenger jeg bare ut spørsmålet her. Jeg lurer på om noen har et tips til en serie som jeg bør like godt når jeg liker lost. Det trenger ikke nødvendigvis å være en "science fiction"-serie. Alt mottas med takk.

Lenke til kommentar
Jeg fant ingen jeg-trenger-å-få-anbefalt-en-tvserie-ut-ifra-en-annen-tvserie-jeg-liker-godt tråd. Derfor slenger jeg bare ut spørsmålet her. Jeg lurer på om noen har et tips til en serie som jeg bør like godt når jeg liker lost. Det trenger ikke nødvendigvis å være en "science fiction"-serie. Alt mottas med takk.

FlashForward, kan personlig garantere at du kommer til å like den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...