Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Downton Abbey fornyet. Aldri sett denne serien, er den veldig bra? Endret 11. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Den er ekstremt bra, nesten for bra. 2 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Noen (Maury) som vet om Netflix har planer om å kjøpe flere sesonger av TV-serier de har per d.d.? Har liksom bestemt meg for å bli lovlydig borger, men er litt kjipt hvis de siste sesongene av serier aldri kommer på Netflix. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Avtaler kommer, og går. Netflix har en stor avtale som trer i gang i 2016-2017 med Disney hvis jeg husker selve avtalen riktignok. Men usikker på hvor mye det gjelder Norge. Samtidig så er det Disney, så det gjelder ganske lite som er nytt vil jeg tro. Det er heller snakk om et stort bibliotek. Når det gjelder ferskvare så kommer aldri Netflix til å bli the hot thing, og det er en ting de fleste misforstår med tjenesten. Der har du HBO Nordic og kanskje Viaplay, men jeg gidder ikke å bruke Viaplay så jeg vet ikke. Og HBO Nordic begrenser seg for serier som sammenhenger med deres merke, ikke de som er ute å se Two And A Half til en loff. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Når det gjelder ferskvare så kommer aldri Netflix til å bli the hot thing, og det er en ting de fleste misforstår med tjenesten. Der har du HBO Nordic og kanskje Viaplay, men jeg gidder ikke å bruke Viaplay så jeg vet ikke. Og HBO Nordic begrenser seg for serier som sammenhenger med deres merke, ikke de som er ute å se Two And A Half til en loff. Nei, jeg har jo skjønt at jeg ikke får se det ferskt på Netflix, men hadde vært greit å vite om de har en plan for å følge opp serier som Hell on Wheels, Dexter, Breaking Bad osv. etter hvert. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Det er ting som kommer til å tikke inn etterhvert, men ikke noe jeg ville holdt meg våken om natta for. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Sherlock Holmes; (BBC serien) har vi noen tråd for denne her? søkte men fant ikke. Har endelig somlet meg til og se denne godserien. Synd det er så få episoder, men hver episode er jo som en mini-film. Hva er folks tanker om siste episoden, og om hvordan en series 3 er mulig? http://www.thestar.com/entertainment/stargazing_blog/2013/11/sherlock_holmes__first_pic_from_bbc_s_season_3.html Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Sherlock Holmes; (BBC serien) har vi noen tråd for denne her? søkte men fant ikke. Har endelig somlet meg til og se denne godserien. Synd det er så få episoder, men hver episode er jo som en mini-film. Hva er folks tanker om siste episoden, og om hvordan en series 3 er mulig? http://www.thestar.com/entertainment/stargazing_blog/2013/11/sherlock_holmes__first_pic_from_bbc_s_season_3.html Mer som en film, fleste filmer varer noe med 90 minutter Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Sherlock Holmes; (BBC serien) har vi noen tråd for denne her? søkte men fant ikke. Har endelig somlet meg til og se denne godserien. Synd det er så få episoder, men hver episode er jo som en mini-film. Hva er folks tanker om siste episoden, og om hvordan en series 3 er mulig? http://www.thestar.com/entertainment/stargazing_blog/2013/11/sherlock_holmes__first_pic_from_bbc_s_season_3.html Er du ute etter å få vite måter det er mulig anbefaler jeg å stikke til Sherlok subredditen. Ganske mye dedikerte folk med gode teorier om hvordan det er mulig. Bare sorter etter topp all time, så finner du nok noen. Forøvrig seriøst fantastisk serie : ) Cumberbatch er bare så kul. Endret 12. november 2013 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Startet på Sherlock for to dager siden, allerede ferdig med første sesong. Ga virkelig mersmak, gleder meg til å se sesong 2. Fint avbrekk fra eksamenslesingen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Startet på Sherlock for to dager siden, allerede ferdig med første sesong. Ga virkelig mersmak, gleder meg til å se sesong 2. Fint avbrekk fra eksamenslesingen. Du burde prøve elementary vist du liker sherlock veldig mye:) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Uenig. Elementary er ikke i nærheten av Sherlock dessverre. Altså, for all del sjekke det ut kan man jo uansett - men om man forventer Sherlock-kvalitet så blir man skuffet Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Og om du fortsatt er sugen på britisk etter å ha sett Sherlock, se Luther. Helt annen serie når det kommer til væremåte, skuespillere, og humor, men britisk krim er uslåelig. Endret 12. november 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Styr unna Elementary hvis du er ute etter noe som Sherlock. To helt forskjellige verdener. Helt grei serie, men det er rett og slett bare en vanlig grei procedural. Ville nok gått etter Luther eller Jack Taylor istedenfor. Endret 12. november 2013 av Maury Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Husker jeg prøvde meg på Elementary, men etter å ha prøvd meg på episode en ble den elegant droppet. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hørt at "The Shadow Line" også er bra Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 The Shadow Line og Blackout (også en serie med Christopher Eccleston i hovedrollene) er ganske bra. Litt mørkere serier enn Sherlock som Luther. Chiwetel Ejiofor og Eccleston gjør gode rolle på begge sider av loven i Shadow Line. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hva er folks tanker om siste episoden, og om hvordan en series 3 er mulig? Setter det i spoiler, jeg: Uten at jeg har satt meg så veldig inn i det tror jeg en lastebil og en forstyrrelse fra en mann på sykkel (var det vel) ordna opp i dette her. Jeg mener og huske at det var noe sånt jeg endte opp med etter å ha sett episoden. Men det er litt uklart oppi hodet mitt akkurat nå Gleder meg til en ny sesong. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Styr unna Elementary hvis du er ute etter noe som Sherlock. To helt forskjellige verdener. Helt grei serie, men det er rett og slett bare en vanlig grei procedural. Ville nok gått etter Luther eller Jack Taylor istedenfor. Hehe viste du ville komme inn her å si fra så fort jeg nevnte en slik serie:) Uansett så syns jeg elemetary er en veldig undervurdert serie og havner ofte i skygge til sherlock, skuespillerene er jo ikke akkurat dårlige heller da, lucy lu og johnny lee er to gode skuespillere. Hadde det ikke vært for at watson var en kvinne ville folk sikkert ikke hatt noe imot serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå