Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Julefergå er vurdert helt perfekt. Som møkk. Endret 8. november 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Skulle heller ha sett olsenbanden jr eller vazelina hjulekalender igjen på tv 2, eller den norske versjonen av 24 som jeg aldri fikk sett Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Er det noe som er undervurdert så er det Julefergå Det er det ikkje. Den er ikkje undervurdert. Den er om mogeleg endå verre enn det me hugser den som. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Det verste er at jeg kjenner flere ellers oppegående mennesker som synes den er helt topp. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg så opp igjen litt av Julefergå for et par år siden. Den var ikke like artig som jeg husker. The Julekalender derimot, liker jeg fremdeles. Ser den hver desember. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Skulle heller ha sett olsenbanden jr eller vazelina hjulekalender igjen på tv 2, eller den norske versjonen av 24 som jeg aldri fikk sett Tjuefjerde. Der muldvarpen faktisk var muldvarpen.... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tjuefjerde. Der muldvarpen faktisk var muldvarpen.... Ja, synd dem aldri ga det ut på dvd Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Over 6 år siden Viva Laughlin ble kansellert. Lavpunktet i karrieren til Hugh Jackman, meget mulig. http://www.youtube.com/watch?v=38x9GdwxlXw Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Over 6 år siden Viva Laughlin ble kansellert. Lavpunktet i karrieren til Hugh Jackman, meget mulig. Karrieren har ihvertfall gått oppover siden da, hugh jackman er bedre enn noensinne. Gleder meg til å se han i days of future past:) Endret 10. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Man kan da ha en opptur etter et lavpunkt Winza..... 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Man kan da ha en opptur etter et lavpunkt Winza..... Ja kan vell det:) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Så nettopp ferdig Six Feet Under, slenger meg på hylekoret for tidenes avslutning i en TV-serie. Fantastisk! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Filmvenn Skrevet 10. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. november 2013 Da har du ikke sett wolverine, hugh jackman er bedre enn noensinne. Gleder meg til å se han i days of future past:) Det er noen ganger jeg lurer på om du skjønner hva du sier. 12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article17693403.ab Dama til maskinist Gustav Sjøgren er død......hun spilte rollen i 35 episoder , RIP.....ellers er Tommy Andersson aka C.O død (spilte en galning som trakasserte Margareta i et par episoder) , han ble bare 50 år gammel. Endret 10. november 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Likte ikke forrige sesong av Arrow så godt. Det var så mye personal drama med karakterer jeg ikke likte (som var stort sett alle utenom hovedpersonen), og altfor mange Windows 8-reklamer i selve serien. Men sesong 2 er forbedring fra den vanlige møkka jeg synes The CW serverer. Ja, det er en Windows 8-reklame til tider. Arrow har blitt bedre på introduksjoner av nye karakterer, og bruken av dem har som oftest noe mer å si enn bare karakterer som dukker opp i en episode for å være ukas skurk eller karakterer (som også blir en forbedring). Etter de 4 første episodene så hadde de enten brukt eller referert til flere karakterer som er noenlunde kjente for en som har noe anig på DC Comics. De namedropper også en skurk som har vært med i Dark Knight-trilogien som er litt fun. Arrow er ikke så god som det kunne vært på riktig kanal og sånt, og det er veldig langt fra kvalitetsunderholdning. Men det er bedre enn Agents of S.H.I.E.L.D. og sesong 2 er så langt en forbedring fra den første. Endret 10. november 2013 av Maury Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hva synes folk om Person of Interest? Verdt å ta en titt? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Ja, hvis du er ute er et lettbeint spenningsdrama som kan dra litt seriøse vendinger her og der så absolutt. En serie jeg føler jeg nesten liker bedre for hver sesong nå. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Ah flott. Så reklame av det på CBS i dag. Så spennende ut. For øvrig; du vet vel ikke hvem som streamer det?(Netflix, Viaplay?) Endret 10. november 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Ingen streamer det i Norge. Tilgjengelig via amerikanske iTunes f. eks. EDIT: Mulig de har serien på C More Play, men tror ikke de har hele sesonger liggende. Ikke vet jeg. Bruker ikke C More og har ikke C More. Endret 10. november 2013 av Maury Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Downton Abbey fornyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå