Bone Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Har alltid vært fan av The Mentalist, men selv om jeg objektivt sett vet at serien egentlig har tapt seg litt siden starten med tanke på plot og fremgang, osv, så har jeg vært en trofast følger av serien, og det har vært en sånn liten minifavoritt (uten at den er i nærheten av de ordentlige kjempene av favoritter).. Uansett, ville bare si at den siste sesongen som går nå har tatt seg opp veldig mtp fart og spenning, og om noen som har falt av lasset ønsker å se siste sesongen for å få en "closure", så er det bare å se! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Problemet med The Mentalist er egentlig materiale måten det er sikta på den typiske CBS-seeren og progresjonen. Bruno Heller er egentlig en god produsent, og både Robin Tuney og Simon Baker, spesielt Baker er gode skuespillere. Men de drar plottet rundt Red John noe altfor langt, selv for å være procedural. Patrick Jane kan være interessant uten å ha Red John sittende i en mørk busk. Det har de eller begynner å innse nå, og driver med det. Så det er positivt. Kommer sikkert til å catche opp igjen etter der jeg slutta (sesong 4 om jeg husker riktig), men jeg har ingen grunn til å stresse med det. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Noen som så på Lilyhammer i kveld? Endret 23. oktober 2013 av Muffinrex5 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ja, bra start på sesong 2 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Funfact: Nattens episode av It`s Always Sunny In Phillidelphia i USA på FX Networks er skrevet av Game of Thrones-serieskaperne D.B. Weiss og David Benioff. Endret 23. oktober 2013 av Maury Lenke til kommentar
August. Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Marcia Wallace, stemmen bak Edna Krabappel i The Simpsonser død. http://insidetv.ew.com/2013/10/26/marcia-wallace-actress-from-the-simpsons-and-the-bob-newhart-show-dies-at-70/Lenge siden jeg falt ut av The Simpsons, men føler at hun fortjener oppmerksomheten. Endret 27. oktober 2013 av August. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Trist. Har ikke sett de siste sesongene da jeg synes det har tapt seg veldig. Var det kun Edna Krabappel hun lånte stemmen til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 -Always believe , Ultimate Warrior doku (WWEs versjon var bare en-sidig men i denne har de klipt inn UW slik at man får hans synspunkt oxo om den tida) -Road Warriors , Hawk & Animal doku (muligens verdens kuleste tag team i wrestling ?) -Ric Flair doku (sitter og ser på den nå , ganske bra som de 2 andre) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Så de to første episodene av Lilyhammer i går. Haha, ganske fin serie altså. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Første traileren til miniserien Klondike ble sluppet nylig. Første manusbaserte dramaserien til Discovery Channel. God cast, ser lovende ut foreløpig: http://www.youtube.com/watch?v=FVlPXVczArg Amerikansk premiere i januar Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Noen som har sett Luther? Sitter å lurer på om jeg skal se på, men er usikker på om det er noe for meg. Er det en bra serie? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Det er en veldig god serie, så kjør på. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Så sesong tre av Luther på to dager i forrige uke. Oppslukende og intenst, men hadde tapt seg litt. Fin britisk krim, men setter nok Sherlock en sko framfor. 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvordan i huleste klarer men å takle det å bli ferdig med Six Feet Under? Faen. Selv for et mannfolk som sjeldent gråter var dette hardt. Sukk. Eneste jeg er redd for er å aldri finne et show som kan leve opp det jeg har kommet til å forvente av SFU... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Bare å ikke tenke på Dexter og Lumberjack-song når du er ferdig. 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ah, hysj på deg. Michael C Hall er heretter i min bok David Fisher. 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ah, hysj på deg. Michael C Hall er heretter i min bok David Fisher. Det er vel et bedre resonement en hva Showtime klarte å gjøre med Dexter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=83groUT9y5s Curt "Stromberg" Jurgens gjestespiller i denne episoden....... Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Sitter og vurderer noen serier jeg skal starte på. Hvilken ville dere valgt av Justified, Boardwalk Empire og The Newsroom? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg er meget fornøyd med Justified hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå