Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hvordan utvikler Justified seg? Snart ferdig med s1, og er godt fornøyd sålangt. I en oppoverkurve. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Vel jeg syns Homeland var skambra de første sesongene, begynner nok på s3 i natt:) SOA bør ikke vare så mye lengre nå, selv om sesongen løftet seg litt for noen episoder siden. Er det blitt sagt noe om hvor langt de skal dra dette ut? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Er ikkje overraska. Har sett litt av serien, og har ikkje heilt sett at den er så god som mange hevder. (Tenkjer altså ikkje på sesong 3 her, men frå starten av.) Hmmm... Denne konklusjonen din har eg litt vansker med å forstå. Basert på at du ikke har likt serien like godt som mange andre så er du ikke overrasket over at en som har likt de to første sesongene godt synest at sesong 3 er en nedtur? Deep.... Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Liker at Homeland starter litt rolig og går litt utenfor vante spor i den nye sesongen, det er kjedelig med "oppskrift"-baserte serier i lengden som f.eks. 24. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Da var jeg ferdig med syvende sesong av Dexter. Gleder meg til siste sesongen, selv om jeg har hørt at finalen er ræva. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hmmm... Denne konklusjonen din har eg litt vansker med å forstå. Basert på at du ikke har likt serien like godt som mange andre så er du ikke overrasket over at en som har likt de to første sesongene godt synest at sesong 3 er en nedtur? Deep.... Eller at dei endeleg har skjønt at serien ikkje er spesielt god. Hugser eg såg dei første episodane av Grey's Anatomy då den kom. Herregud, så elendig. Og humra for meg sjølv nokre år seinare då folk maste om "Grey's er blitt så dårlig i det siste!". Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Ok. Litt ulogisk, men det går bra for meg. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Eller at dei endeleg har skjønt at serien ikkje er spesielt god. Hugser eg såg dei første episodane av Grey's Anatomy då den kom. Herregud, så elendig. Og humra for meg sjølv nokre år seinare då folk maste om "Grey's er blitt så dårlig i det siste!". Serien var konge i første sesongen. Du kan jo gjerne være uenig i det, men at serier har kvalitetstap er jo ikke engang uvanlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hvordan utvikler Justified seg? Snart ferdig med s1, og er godt fornøyd sålangt. Til å bli en av de absolutt beste dramaseriene på tv-skjermen nå. Seriøst sesong 4 er fantastisk. Skrivingen er gylden. Timothy Olyphant. Jere Burns. Patton Oswalt. Jim Beaver. Andre Deadwood-folk. Walton Goggins. Slanger. Folk i fjellene. Hillbillys. Limehouse. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Men Mags er bare sesong 2. Herlig er Mags uansett. Sesong 4 og 2 er uten tvil de to beste sesongene av serien. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 He's back! Hysterisk morsom første episode Lenke til kommentar
nybb Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Digger virkelig Hello Ladies etter 4 episoder. Herlig flaut, og morsomt å se på. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Snart begynner The Blacklist, også her i Norge. Noen som anbefaler det? Edit: Missing word... Endret 22. oktober 2013 av Myra- Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg vil ikke anbefale det straight up, men det er god underholdning og James Spader er fun. Er nok for øyeblikket for min del, siden jeg er veldig stor fan av Spader fra tidligere. Men serien sliter med resten av karakterene som ikke er gjesteskuespillere. Det gjør ikke ting bedre at han tømmerstokken fra Homeland er med (Diego lkattenhoff). Prøver å like hun hovedama, men jeg klarer det liksom ikke helt. Og parykken hennes hjelper ikke mye, den er veldig distraherende spesielt i de første episodene. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hvis man er ute etter Spader ville jeg heller ha sett Bosten Legal på nytt igjen, har ikke blitt frelst av The Blacklist på de to episodene jeg har sett. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Spader eier jo Boston Legal, men han er god i The Blacklist synes jeg. However, de trenger å fikse et par ting i The Blacklist før det er en god serie. Den lider av dårlig supporting cast synes jeg. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Da har jeg sett ferdig Dexter. Finale-episoden var utrolig skuffende. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Digger virkelig Hello Ladies etter 4 episoder. Herlig flaut, og morsomt å se på. Enig. Den eneste rene komiserien jeg følger med på akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå