Filmvenn Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Prompehumoren tilhører en og samme karakter, så det er ikke som at hele serien har det. Gene er jo det nærmeste serien har tradisjonell humor. Angående toalett, Jon Hamm er jo et toalett i serien. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 In the flesh series 2 har startet å filme.. Fantastisk! BBC har det med å kansellere alle småserier jeg liker. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Er det bekreftet ny sesong av Dag, eller var dette slutten? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Jeg finner ingenting om en sesong 4, men IMDB sier 2010-, så det er ikke lagt inn kansellering der hvertfall. Den er også merket som "Returning series" hos myepisodes, men det kan være upålitelig. Endret 15. oktober 2013 av Heilage Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Så vidt jeg husker er ikke sesong 4 på vei eller klart at kommer enda. Virker egentlig som at de tar seg en pause foreløpig. Så neppe noe iløpet det første halvåret av 2014 hvis det er planer om mer. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Siste fra de bak Dag, er at serien nok er ferdig. De har snakket om en mulig film som runder av historien. 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Noen som vet om Black Sails vil komme på Netflix eller HBO Nordic? Endret 16. oktober 2013 av Barista Bob Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Black Sails kommer på HBO Nordic dagen/timer etter premieren på Starz. Mener det skal være dagen etter, skal få sjekket det opp. EDIT: Skal visst være dagen/timer etter, men ettersom Starz ikke har bekreftet datoen selv så blir det nok ikke klargjort før da. Det blir ihvertfall januar 2014 den har premiere begge steder. Endret 16. oktober 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Where's the bagel-guy? Endret 16. oktober 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Minus zombier ikke langt fra Homeland akkurat nå heller. Føler jeg blitt ganske fedd up med Homeland nå. Virker mer meningsfylt og spennende å se lettbeinte macho-bomber som Strike Back fremfor Homeland akkurat nå. Det begynner nesten å bli så tydelig at Homeland hadde helt andre planer enn hva kanalen bak serien tillater. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Både Homeland og The Walking Dead skuffer meg om dagen. Føles ikke som om de er på vei noe sted. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Mhm, selv om jeg er mer interessert i The Walking Dead enn Homeland akkurat nå. Gleder meg til noe nye dramaserier framover. Kommer mye snadder fra HBO framfor. True Detective får premiere på HBO 12. januar (13. januar for oss på C More/HBO Nordic pluss knikk knikk over atlanteren). http://www.youtube.com/watch?v=i8i5CR4kDjM Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 _awesome_ trailer. Tror det blir bra. Jeg har alltid trodd at Harrelson kan være knall i gode, dype karakterer i dramasjangeren. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Er Arrow noe å se? Virker litt fjortiss action greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Er en guilty pleasure, litt bedre enn smallville. Irriterende til tider, spesielt ved tanke på castinga, rollene og den utrolige veike drama-aspektet. Men på den andre siden har den tøffe tegneseriekarakterer. Jeg synes Marvels Agents of S.H.I.E.L.D er bedre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 True Detective står definitivt på listen over serier som skal sees. Eg ser på Arrow, men enig med Daniel sin "analyse". Det kicker ikke ass, men har sine øyeblikk på både godt og veldig vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå