Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nemmen, her var det en serieprattråd jeg ikke hadde sett før.

*mine innlegg*

Holder for tiden på med Heroes sesong 2 og True Blood sesong 1. Begge seriene er serier som jeg hoppet over når de kom fordi jeg ikke likte konseptet, men etter å sett bare noen få episoder ble jeg overbevist. Dette er gode serier.

Heroes sesong 2 er ikke på langt nær like bra som sesong 1 synes jeg, håper sesong 3 blir bedre.

Lenke til kommentar
Hoppa av True Blood litt ute i sesong 1, men trur eg skal gje den ein sjanse til. Litt småslitsom "southern accent" på folka.. :p

Neh, kan forstå at noen kan synes det er småslitsomt, men jeg liker det. :p

Gjør det anderledes enn alle seriene der de snakker "skikkelig" amerikansk, blir nesten det samme som at en god del av filmene og seriene i Norge stort sett består av østlandsfolk. Er kjekt å se noen filmer og serier på vestlandsk også.

Endret av Groening
Lenke til kommentar

En del bra som ligger ute på nettet nå. Pre-air episoder av Dexter, første 3 episodene av Curb your Enthusiasm sesong 7 og House har kommet i gang.

[edit] Glemte Family Guy som har startet sin sesong nummer 8.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

House er igang med skikkelig gode episoder denne sesongen synes jeg. De første er noen av de beste så langt.

Så har jo også SGU og Sanctuary akkurat begynt, med sesong 1 til SGU og sesong 2 for Sanctuary. Begge disse virker også som de kommer til å ha gode sesonger. Men så er det jo noe vanskelig å bedømme så tidlig.

Lenke til kommentar
En del bra som ligger ute på nettet nå. Pre-air episoder av Dexter, første 3 episodene av Curb your Enthusiasm sesong 7 og House har kommet i gang.

[edit] Glemte Family Guy som har startet sin sesong nummer 8.

Og south park har påbegynt del 2 av sesong 13 ser jeg nå også. Konge.

@Groening: House har startet meget bra. Blir definitivt spennende fremover der.

Lenke til kommentar

Ja, Generation kill er vel verd prisen. Uansett så går den på NRK for tida så du kan jo følge med der om du ikke har lyst til å betale. Mulig du har gått glipp av begynnelsen, men det er mulig å skaffe den på "den andre måten" også da hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...