L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nettop startet å se Sons of anarchy. Virker lovende Det blir bare bedre. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Siste episode i sesong 1 av Oz på meg. Beste serien jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) The Inbetweeners er en genial liten serie på 2 ganger 6 episoder. Anbefales Endret 9. oktober 2009 av runesole Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 The Inbetweeners er en genial liten serie på 2 ganger 6 episoder.Anbefales Sett første sesong. Meh, grei serie, men ikke noe spesielt med den. Var andre sesong bedre enn første? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Noe av det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Da har jeg startet med True Blood, virker bra sålangt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Så Sons Of Anarchy s02e05 i stad. DAmn for en cliffhanger. Og jeg satt som limt til skjermen hele tida. Pokker at jeg må vente ørten dager til neste episode Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nemmen, her var det en serieprattråd jeg ikke hadde sett før. *mine innlegg* Holder for tiden på med Heroes sesong 2 og True Blood sesong 1. Begge seriene er serier som jeg hoppet over når de kom fordi jeg ikke likte konseptet, men etter å sett bare noen få episoder ble jeg overbevist. Dette er gode serier. Heroes sesong 2 er ikke på langt nær like bra som sesong 1 synes jeg, håper sesong 3 blir bedre. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg syns i hvert fall sesong tre var bedre enn sesong to. Men jeg skal ikke si noe for bastant, for jeg har ikke sett ferdig sesong tre ennå. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hoppa av True Blood litt ute i sesong 1, men trur eg skal gje den ein sjanse til. Litt småslitsom "southern accent" på folka.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Siste episode i sesong 1 av Oz på meg. Beste serien jeg noen gang har sett. Fremragende. Har kommet i gang med sesong to, og serien har progresjon hele tiden. Har for øvrig begynt på FlashForward også. Veldig god begynnelse. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg holder på med LOST sesong 4. Nå har jeg kommet til episode 5, og jeg må si at jeg synes det er spennende og interessant. Ser mange her skryter av OZ, kanskje derfor jeg i sin tid kjøpte noen av sesongene også. Kanskje jeg skal ta hull på dem også. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Hoppa av True Blood litt ute i sesong 1, men trur eg skal gje den ein sjanse til. Litt småslitsom "southern accent" på folka.. Neh, kan forstå at noen kan synes det er småslitsomt, men jeg liker det. Gjør det anderledes enn alle seriene der de snakker "skikkelig" amerikansk, blir nesten det samme som at en god del av filmene og seriene i Norge stort sett består av østlandsfolk. Er kjekt å se noen filmer og serier på vestlandsk også. Endret 11. oktober 2009 av Groening Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Enig med Groening. Jeg synes dialekten passer bra. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 da er jeg på episode 9 i sons of anarchy. Blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) En del bra som ligger ute på nettet nå. Pre-air episoder av Dexter, første 3 episodene av Curb your Enthusiasm sesong 7 og House har kommet i gang. [edit] Glemte Family Guy som har startet sin sesong nummer 8. Endret 12. oktober 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Groening Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 House er igang med skikkelig gode episoder denne sesongen synes jeg. De første er noen av de beste så langt. Så har jo også SGU og Sanctuary akkurat begynt, med sesong 1 til SGU og sesong 2 for Sanctuary. Begge disse virker også som de kommer til å ha gode sesonger. Men så er det jo noe vanskelig å bedømme så tidlig. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 En del bra som ligger ute på nettet nå. Pre-air episoder av Dexter, første 3 episodene av Curb your Enthusiasm sesong 7 og House har kommet i gang. [edit] Glemte Family Guy som har startet sin sesong nummer 8. Og south park har påbegynt del 2 av sesong 13 ser jeg nå også. Konge. @Groening: House har startet meget bra. Blir definitivt spennende fremover der. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 En kompis av meg hyper Generation Kill opp i skyene, men han er typen til å hype ting. Bør jeg ta en titt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ja, Generation kill er vel verd prisen. Uansett så går den på NRK for tida så du kan jo følge med der om du ikke har lyst til å betale. Mulig du har gått glipp av begynnelsen, men det er mulig å skaffe den på "den andre måten" også da hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå