Filmvenn Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Litt morsomt at The Blacklist hadde små roller til folk fra The Americans og Breaking Bad. La ikke merke til at et kjent fjes fra Breaking Bad var med før han dukket opp andre gangen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har kommet litt bedre inn i Orange Is the New Black. De første 5 episodene var bra, men er først nå, etter episode 8 og 9, at jeg virkelig har begynt å like det godt. Hjalp å få litt mer av bakgrunnshistoriene til birollene, og tok meg litt tid før jeg fikk ordentlig medfølelse med Chapman. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Jeg likte piloten til The Blacklist veldig godt, men så er jeg absurd stor fan av James Spader. Jeg har egentlig samme tanker om den som Maury, kan ta noen litt seriøse vendinger rundt temaer som kontraspionasje og terrorisme vil jeg tro. NYDELIG! Likte også denne veldig godt. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 The Blacklist viste en lovende pilot. Blir definitivt å følge med på denne. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Har sett en del piloter de siste dagene, og oppsummerer kort. Sleepy Hollow Denne har airet to episoder så langt, og det er definitivt en lovende serie innenfor sjangeren. Mystikken er spennende nok til å holde meg engasjert. Karakterene ikke helt der ennå, men Ichabod Crane har hatt sine øyeblikk. Vil følge med på denne. Hostages Blandede følelser om denne. Likte piloten. Den var nervepirrende nok, og alle karakterene har sine hemmeligheter, men jeg er uansett skeptisk til spillerommet til serien. Også litt blandet om karakterene. The Blacklist Veldig lovende. Fikk ikke helt tak på den kvinnelige hovedrollen, men Spader var brilliant, og plottet virker interessant. Fin mystikk. Lucky 7 Denne hadde jeg lave forventninger til, og ble positivt overrasket. En nokså gjeng dysfunksjonelle bensinstasjonsarbeidere, med hver sine problemer og hemmeligheter vinner en formidabel sum penger. Spennende. Brooklyn Nine-Nine Andy Samberg gjør et greit tryne i denne komedieaktige serien. Ikke helt overbevist ennå, men blir vel å følge med. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg elsker Brooklyn Nine-Nine. Piloten var morsommere enn episode 2, men jeg synes Andy Samberg og Andre Braugher (being Andre Braugher) er bra. Hun ene dama der er jo nesten en av de friskeste kvinnelige komedie-karakterene siden April Luddgate. Lucky 7 var greit, ikke akkurat bra. Ikke akkurat bra seertall heller. Blir kansellert snart. Kanskje første dramaserien som blir kansellert i høst. Bare jeg som synes Hostages var teit? Det er egentlig en serie fylt av skuespillere jeg liker, men det var teit. Som at CBS prøver å lage 24 rundt plottet, også har du sånne øyeblikk som virker så tegneserie-aktige oppi et plott som er så seriøst. Spesielt hvordan Collette sin karakter stirrer mot tv-kameraet som filmer henne når Dylan McDermott sin karakter ser henne live på tv fra huset. Mer spent på Crisis tidlig neste år av Washington D.C.-satte dramaserier. Veldig spent på forsettelsen på Sleepy Hollow. At John Noble fra Fringe blir med i flere episoder er noe jeg kommer til å prøve å se om jeg klarer å holde ut til. Likte piloten en del, men episode 2 var litt svakere synes jeg. Pluss at det var veldig distraherende å se Zulu gå rundt med hue på den måten. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Synd hvis Lucky 7 blir kansellert for å si det sånn, for den har definitivt potensiale. Synes ikke akkurat Hostages var teit, men et par klisjéfylte øyeblikk piloten kunne vært foruten, ja, definitivt. Det jeg stusser mest på, er hva i alle dager skaperne bak serien ønsker med den? Hvor langt kan et plot rundt en suksessfull lege, og hennes ufrivillige medkonspirasjon gå liksom? Hun ene dama der er jo nesten en av de friskeste kvinnelige komedie-karakterene siden April Luddgate. Hun friske du prater om, er faktisk med i piloten av Louie! Ikke like freaky der, for å si det sånn. Endret 26. september 2013 av nybb Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Agents of S.H.E.I.L.D. Var triste greier. Avventer noen uker og ser hvordan det utvikler seg. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Synes ikke akkurat Hostages var teit, men et par klisjéfylte øyeblikk piloten kunne vært foruten, ja, definitivt. Det jeg stusser mest på, er hva i alle dager skaperne bak serien ønsker med den? Hvor langt kan et plot rundt en suksessfull lege, og hennes ufrivillige medkonspirasjon gå liksom? Det var parodisk så til de grader må jeg si. Introen av gisseltakerlederen var virkelig Bruckheimer verdig på en dårlig måte. Jeg likte noe av Dark Blue, men Hostages er dårligere. Kommer nok til å sjekke ut episode 2, men skjerping skjerpings burde skje. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Så 2 episoder av Sleepy Hollows i går, årets nye serie for min del Blanding av Supernatural og x files Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Agents of Shield var virkelig ikke noe å skrive hjem om, får prøve en episode eller to film før jeg evt ignorerer den. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Seriefinalen til Dexter beviser at Showtime-serier generelt suger på avslutninger. Sikkert både på grunn av kommunikasjon fra kanalen og fordi den har noen dårlige produsenter som ikke tenker på at ting kan ta slutt. Weeds hadde en elendig avslutning. Brotherhood og Sleeper Cell fikk ikke en god nok slutt begge to. United States of Tara fikk ikke god nok avslutning. The Borgias fikk ikke avslutte ting slik den burde. Åja, siste sesong av Dexter sugde hardt. Endret 26. september 2013 av Maury Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Så 2 episoder av Sleepy Hollows i går, årets nye serie for min del:PPå 100 tommeren?? Må prøve denne serien. Liker den typen! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jepp, har bare prosjektor. Har ikke tv eller tvboks Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Tenkte akkurat på om det finnes noen høykvalitetsserier der ute som ikke er amerikansk, engelsk eller skandinavisk. Er det noen som vet om noen knallgode serier fra feks Frankrike, Spania eller Italia? Tenker da på moderne serier fra 2000-tallet. Gjerne drama/thriller/spenning. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Jeg har nevnt den flere ganger her, Braquo. Det er den franske utgaven av The Shield nærmest, med selvfølgelig et annet plott. Veldig spennende serie. 3 sesonger så langt. De to første finnes med engelsk undertekster både på Bluray og DVD på platekompaniet. Du har også australske Puberty Blues, som er veldig flott australsk serie hvis du liker "coming-of-age" historier. Venter også spent på hva Nicholas Refn gjør med franske engelsk-språklige tv-utgaven av Barbarella sammen med produsenter fra Skyfall. Tenkte også å få sjekket ut franske Maison Close snart og se den hvis jeg liker det nok etter å ha testa ut en episode eller to. Endret 27. september 2013 av Maury Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Åja, siste sesong av Dexter sugde hardt. Bare quoter dette så det synker inn. Worst cop out ever. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Bare quoter dette så det synker inn. Worst cop out ever. Hæ? Slår det "and then I realized that everything was just a dream"? Ingen spoilere da jeg fremdeles har noen episoder igjen Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Hæ? Slår det "and then I realized that everything was just a dream"? Ingen spoilere da jeg fremdeles har noen episoder igjen Hahaha, er det virkelig en serie som slutter sånn?! Takk for tips Maury, skal sjekke de ut! Endret 27. september 2013 av jonastra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Om Lost hadde sluttet med at Jack som bråvåkner på Oceanic Flight og realisert at alt bare hadde vært en drøm, så hadde det vært en bedre avslutning på en serie enn Dexter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå