Tomeito Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Anime som eg har sitt / ser på: -Fairy Tail -Code geass + Den nye med (Akito?) -Attack on Titan -Naruto (ja alle 550 episodene fram til nå) -Bleach (alle 366 episoder) -Full Metal Alchemist -Death note -Dragon ball Sikkert 1 eller 2 til som eg ikkje hugsar. EDIT: Ser det nå, at dette fort blir godt over 1000 anime episoder, hjelpe meg. Problemet med flere av de lange shounenseriene er at de er så lange. Hvor interessant er det å skulle sette seg ned og vite at man har over 550 episoder å se. Kanskje digg å vite at man ikke blir fort ferdig, men det er noe umotiverende. Ang Naruto så leser jeg mangaen, så jeg gidder ikke se animeen lenger, så vet ikke hvordan det er akkurat nå, men det dras ut veldig lenge. Kampen mellom Naruto og Pain tar vel to og en halv time uten pause - det er vel 7-8 episoder. Det blir noe langt. Samme med fx Dragon Ball og One Piece. Støtter ellers anbefalingene (fra flere her) av Cowboy Bebop, Code Geass og Death Note. Sword Art Online er helt ok, den første delen er mye bedre enn den andre. Det blir spennende med "sesong 2". Liker du shounen og typiske animehelter, passer den bra. Sjekk ut anime og manga-kategorien her på forumet. Mye fine anbefalinger der. Angående Derek. Liker det etter de to første episodene sånn passe. Helt ok+. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Når jeg ser lista du skriver så kan du mest sannsynelig droppe Gungrave og Cowboy Bebop, men sjekke ut Samurai Champloo. Støtter Champloo. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Takker for gode svar Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Begynte å se FX' Archer forleden! Hysterisk morsom serie! Har kun sett 7 episoder så langt, men har ledd meg skakk i nesten hver av dem (spesielt Episode 7: Skytanic) Midt i blinken for min humor! 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Anime som eg har sitt / ser på: -Fairy Tail -Code geass + Den nye med (Akito?) -Attack on Titan -Naruto (ja alle 550 episodene fram til nå) -Bleach (alle 366 episoder) -Full Metal Alchemist -Death note -Dragon ball Sikkert 1 eller 2 til som eg ikkje hugsar. EDIT: Ser det nå, at dette fort blir godt over 1000 anime episoder, hjelpe meg. Elfen Lied Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Elfen Lied Såg litt på det tidlegare, stoppa opp og gløymde det. Takk for påminnelsen, skal prøve å ta det opp igjenn. sjølv om nå som Sons of Anarchy og Breaking Bad begge er i seson så har eg nokk å sjå på. For spara den til tidene inni mellom GoT, Walking Dead, Bleach, Fairy tail, Code Geass, Korra osv. Har med andre ord litt å sjå på, på litt forskjellige tider av året :=) Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Elfen Lied er helt sykt bra. 2 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Noen her som har sett Nattpatruljen på Max? Jeg ser gjennom hele på TVNorge Nett-TV for tida, men irriterer meg grønn over at episode 3 og 8 fra sesong 1 er de eneste som mangler. Har sendt mail til ansvarlige for web-tv og spurt om grunnen, men enda ikke fått svar. Noen som vet hvorfor kun de to episodene ikke ligger på nett? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Bildet er fra filmen This is the End. Maleriene til venstre av Freaks & Geeks er faktisk malt av Franco selv. Jævlig fint å se hvor mye han enda digger serien. "Freaks forever, brother" sier forøvrig Franco til Rogen på ett tidspunkt. Jeg la ikke merke til noe spesifikt om Undeclared eller Eastbound and Down, men tipper referansene er der. Humoren er ihverfall der. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Noen her som har sett Nattpatruljen på Max? Jeg ser gjennom hele på TVNorge Nett-TV for tida, men irriterer meg grønn over at episode 3 og 8 fra sesong 1 er de eneste som mangler. Har sendt mail til ansvarlige for web-tv og spurt om grunnen, men enda ikke fått svar. Noen som vet hvorfor kun de to episodene ikke ligger på nett? Sesong 1, 2 og halve 3 ligger i en viss bukt..... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Bildet er fra filmen This is the End. Maleriene til venstre av Freaks & Geeks er faktisk malt av Franco selv. Jævlig fint å se hvor mye han enda digger serien. "Freaks forever, brother" sier forøvrig Franco til Rogen på ett tidspunkt. Jeg la ikke merke til noe spesifikt om Undeclared eller Eastbound and Down, men tipper referansene er der. Humoren er ihverfall der. Nærmeste jeg kommer på er Kenny Powers/Eastbound & Down-referanse med This is The End er måten McBride i Kenny Powers-stil sier ha det. Elsket framstillingen av Michael Cera i filmen. Mye fun camoes. Beste camoen for min del kom helt på slutten i filmen. Fikk meg til å tenke på hvor glad jeg er over å ha vært unge på 90-tallet, fremfor nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Elfen Lied er helt sykt bra. Og såpass jævlig kort at det burde taes på en faens munnfull. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Sesong 1, 2 og halve 3 ligger i en viss bukt..... Trodde jeg hadde sjekket, men tydeligvis ikke. Takk skal du ha! Serien er forøvrig bare halvveis inn i 2. sesong, så jeg vet ikke helt hva du sikter til Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Trodde jeg hadde sjekket, men tydeligvis ikke. Takk skal du ha! Serien er forøvrig bare halvveis inn i 2. sesong, så jeg vet ikke helt hva du sikter til Woops tenkte feil mente såklart sesong 2 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Woops tenkte feil mente såklart sesong 2 Når vi først er inne på Nattpatruljen, vet du hvorfor det ikke er noen episoder fra Oslo? Må jo være mye mer spennende enn Vansjø og Alta. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Når vi først er inne på Nattpatruljen, vet du hvorfor det ikke er noen episoder fra Oslo? Må jo være mye mer spennende enn Vansjø og Alta. Lurt på det samme selv... vet at serien "Politiet" hadde noen episoder fra Oslo, så hvis du ikke har sett den kan du jo gjøre det Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har sett alt av Politiet. Synes det var litt mer fart og spenning i den enn i Nattpatruljen. Forskjellen er vel at i Nattpatruljen følger dem ėn patrulje en hel natt, på store og små oppdrag. I Politiet hadde de nok mye mer råmateriale å ta av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=7G8NlCOQ78U Harry Potter hvem.....80-tallet rulte ! Escape from Mongo , Creation of Monitor , Demon in his pocket , Gods walks again , Return of Skyband , Draculas potion....kule episoder. Endret 16. september 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som har tips til en serie som ligner Scare Tactics, men med mye mer troverdighet? Altså at man ikke merker at det er manus fra ende til annen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg har virkelig nådd punktet hvor det eneste jeg kan gjøre er å resirkulere serier. Sjekka toppseriene på IMDB, har sett alt som var interessant blant de 250 høyest rated. Jeg har Breaking Bad klar, men venter fortsatt på de siste episodene før jeg tar en rewatch. Stargate-maraton? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå