Bakkem Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvordan er Curb Your Enthusiasm? Hva kan det sammenlignes med? Har vurdert det flere ganger, men aldri giddet å begynne å se på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) 1000 poster....fancy that Mimret om Rederiet....trukke det er så mange andre serier hvor rollefiguren heter Uno eller Endret 5. oktober 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvordan er Curb Your Enthusiasm? Hva kan det sammenlignes med? Har vurdert det flere ganger, men aldri giddet å begynne å se på det. Har ikkje sett så mykje, men Larry David er jo ein av skaparane av Seinfeld. Tipper det er mykje meir sært though.. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ekstremt sært. Synes ikke det var morsomt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Trolig morsomt hvis du liker George i Seinfeld. Karakteren "George" er mye bygget på han som spiller hovedrollen i Curb... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nettopp sett de tre første i den syvende sesongen. Fornøyelig. LD til behandling/terapi med samboeren var et høydepunkt. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Liker ikke Seinfeldt, så tror jeg hopper over Takk for info. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har nå gitt meg i kast med fjerde episode av Oz, den mest engasjerende serien jeg noensinne har sett. Tror jeg må bestille resten av serien så fort som mulig også. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Godt å høre. I skrivende stund har jeg nå begynt på sesong 2. Jeppers, personlig ble jeg hekta. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sons of Anarchy blir bare bedre og bedre det... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sons of Anarchy blir bare bedre og bedre det... Aiai!! Ny i natt ja! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ny kom i natt. Synes det blir bedre og bedre, spesielt i S2 da de virkelig har en stor fiende mot seg. Men har ikke sett dagens. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så nettopp Episode 1 av flashforward, digget den. Kan nesten ikke vente på episode 2! Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så også den, og jeg synes også den var sykt bra! Tror nesten jeg må laste ned episode 2, klarer ikke vente til neste torsdag.. 1 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sons of anarchy har virkelig tatt seg opp, å jeg digget sesong 1! ep 6 kommer til å bli så sykt bra. Noen som vet når den blir sendt? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Så også den, og jeg synes også den var sykt bra! Tror nesten jeg må laste ned episode 2, klarer ikke vente til neste torsdag.. Må man så må man: *streamlink til Flashforward S01E02* ser på episode 2 nå Endret 9. oktober 2009 av WheelMan fjernet link til stream Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sons of anarchy har virkelig tatt seg opp, å jeg digget sesong 1! ep 6 kommer til å bli så sykt bra. Noen som vet når den blir sendt? 14-Oct-2009 02:00 Sons of Anarchy 02x06 Faix Cerebri Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har sett to første av Southland, virker meget lovende. Håper serien ikkje blir lagt død... HBO kan godt få overta, så slipper vi kanskje sensur.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tviler på at Southland dauer med det første. Ble fornyet veldig fort etter sesongavsluttningen, fortere enn hva Heroes og Law And Order: SVU ble. Så ikke noe vitsen å tenke ugler i mosen helt enda. Grei serie, men skulle uten tvil vært på HBO istede med tanke på at banningen blir sensurert hele tiden. Får deg ikke til å tenke at det er noe virkelighet i det med engang hvertfall. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nettop startet å se Sons of anarchy. Virker lovende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå