Filmvenn Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 chairgame det er helt ny kanal. Gjør matten. Du bygger ikke akkurat opp en ny tv-kanal på en dag. Og kanalen er fornøyd med hvordan det gikk. Både Sunny og The League som begge er fornya til neste år også. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Det hjalp vel heller ikke at de byttet kanal. For min del spillet det egentlig ingen rolle hviken kanal de går på. Så lenge de får gjøre som de vil og det er nok seertall til at serien lever videre er jeg fornøyd Kanskje det kan være positivt å gå på en av de mindre kanalene også. Mindre sjanse for å bli kansellert kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Da skal jeg se gjennom hele SG-1 sammliga mi igjen, er vel et halv år siden jeg så sesong 9. tar noen dager å se 190 episoder Mer som noen uker Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Jakoozie: Joda, men tenkte bare på alle de "stupid move changing to a new channel, I'm not upgrading for one show" kommentarene på promoer osv. Men for all del, de er jo bare en dråpe i havet. Endret 6. september 2013 av chairgame Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Burn Notice Endret 6. september 2013 av Noiz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Haha, camoene i ukas The League. Gi oss mer Raffi og Dirty Randy! Gi dem en egen serie. Endret 6. september 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Det hadde vært noe. The Rafi Show! En av de mest obskøne serieskikkelsene noensinne. Få som vekker mine lattermuskler som ham. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hører at det skal være mer Dirty Randy og Raffi-greier denne sesongen så håper på det. Den beste tv-rollen til Seth Rogen siden Undeclared. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) (not for realz) Endret 7. september 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Ai, ai. Strike Back du vil alltid være min store actionfavoritt på tv-skjermen. Ingen klarer å levere dreping av hundre terrorister på tv-skjermen bedre enn deg. Endret 7. september 2013 av Maury 3 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Hva syns folket om Side om Side? Må si jeg likte det i grunn, Sagen og Almaas som trekker opp, men episoden holdt et medium sitcomnivå.. Verdt å se på i hvert fall. Endret 7. september 2013 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Likte veldig godt da Sagens karakter la seg på gulvet med alle flaskene. Eneste gangen jeg faktisk lo. Ellers var det noe stivt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Jeg ble tilbud å bli med på visingen av den serien i forrige uke. Hørte at det var mye falsk latter ute å gå. Klarer rett og slett ikke å bry meg om norske komiserier utenfor Dag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Dag er en kul serie, håper det kommer en sesong 4 Endret 7. september 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Av ren nysgjerrighet, Winza, kan du nevne noen serier du ikke liker? (bortsett fra Glee, som jeg har sett du har nevnt tidligere) Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Av ren nysgjerrighet, Winza, kan du nevne noen serier du ikke liker? (bortsett fra Glee, som jeg har sett du har nevnt tidligere) Nevn noen serier du ikke liker, kanskje dere har noe felles? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Av ren nysgjerrighet, Winza, kan du nevne noen serier du ikke liker? (bortsett fra Glee, som jeg har sett du har nevnt tidligere) Serier jeg ikke liker Bold and the beautiful, jershey shore og dems etterfølgere, csi las vegas de siste 4 årene, real houswives of everything altså alle de seriene. ihvertfall dem jeg kom på nå Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg har begynt å se på Dexter på Netflix. Virker som en god serie så langt, men jeg er bare på e3 s1 enda. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Dag er en kul serie, håper det kommer en sesong 4 Det er vel bekreftet at det ikke kommer noen ny sesong, men de jobber med manus til spillefilm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå