Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Off topic, men Larvitar-Pupitar-Tyranitar kan konkurrere med Magikarp - Gyrados. Altså, man går fra Kakuna v1.2 til den mest badass duden som finnes.

Er det noen som vet om det kommer flere sesonger av The Writers Room? Ganske morsomt å høre litt historier fra folka bak seriene, selv om de godt kunne holdt på litt lengre per episode.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Pokemon var klasse. Kjenner fremdeles på skuffelsen over at aldri fikk tak i Chansey...

i spillet eller i slik pokemon ball figur?

Har begynt på X-Files (igjen) nå. Egentlig veldig spennende og synes ikke det har eldet så voldsomt til å være 20 år gammelt.

Har du sett californication hvor samme skuespiller er med?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

i spillet eller i slik pokemon ball figur?

Det var i spillet, Pokemon Blå. Eneste gangen jeg kan huske å ha møtt den var i en eller annen grotte.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Digimon er dødskjipt, og Death Note er krem.

Jeg har bare sett på første og andre sesongen, første likte jeg men andre var litt meh. fins death note på norsk? liker tegne/anime serier best på norsk

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg så på norske serier når jeg var liten, betyr ikke at jeg gjør det forsatt.

Uansett, det eneste jeg ville fram til var at det er lame og se anime på norsk :closedeyes:

Om det er lame eller ikke har forsåvidt ingenting og si for meg så lenge jeg liker norsk anime:)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Sundance Channel, jeg tror jeg er forelsket i deg. Jim Rash er awesome. D&D er awesome. Tror virkelig jeg må se på The Writers Room. Jeg mener, en episode om Parks and Rec? En annen om Breaking Bad? Jeg er solgt.

Breaking Bad-episoden kan du med fordel hoppe over. Det er i det store og det hele en episode som er dominert av Bryan Cranston, som ikke burde vært der all den tid han ikke har skrevet noe for serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...