Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker Ramsey, utenfor Hells Kitchen. Men Joe Bastianich og Graham Elliot er mye større grunn til at jeg liker den amerikanske utgaven av Masterchef.

AUS har for mye episoder. Det er mye, selv med litt spoling inkludert. Prøvde å få med meg det i år, men på grunn av alt annet fikk jeg med meg 5 episoder før jeg fant ut at dette orket jeg ikke mer. Får se om jeg gidder Professionals som er tilbake på nyåret.

Lenke til kommentar

Greit at Hotel Caesar er møkk, men det må være lov å ytre sin kjærlighet for det uten å bli skutt. På samme måte som jeg ser noen av dere fra serienytt applauderer serier som Arrow og Frustrerte Fruer, som absolutt er drit.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Greit at Hotel Caesar er møkk, men det må være lov å ytre sin kjærlighet for det uten å bli skutt. På samme måte som jeg ser noen av dere fra serienytt applauderer serier som Arrow og Frustrerte Fruer, som absolutt er drit.

Jeg må da kunne angripe aspektene av Hotel Cæsar jeg mener at gjør det dritt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg håper da folk trodde det var en spøk. Spesielt det at jeg skulle drive med fan-fiction rundt Dance Moms.

hahahaha fan fiction rundt dance moms, tror jeg dør av latter:)

Lenke til kommentar

Det at du også "ikke liker hvordan vending denne tråden har hatt de siste ukene" forsterker bildet av en liten serieclique som ikke er spesielt interesserte i å høre på meningene til folk som ikke er like lidenskapelig interesserte i serier som dere.

Hvem er dere?

Jeg sier bare at jeg ikke liker vendingen tar med diskusjon av programmer vi aldri har rørt eller diskutert tidligere her i denne tråden. Jeg sier ikke at det burde skje, bare at jeg ikke liker det. Det er to forskjellige ting. Du kan tolke det som det samme, men det er ikke ment som det samme.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Gammel Pokemon er jævlig kult. Du vet, før alle mongopokemonene kom osv. 151 kun. Eldre Simpsons er også rimelig kult.

Jeg syns pokemon var bra fra starten av til tredjegenerasjonen, etter det har jeg ikke selv vært så interresert men elsker fortsatt nye pokemon spill uansett hvor barnslig det gjør meg:)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Gammel Pokemon er jævlig kult. Du vet, før alle mongopokemonene kom osv. 151 kun. Eldre Simpsons er også rimelig kult.

Ingenting slår lydene pokemonene lagde i den første serien. Husker serien (i tillegg til spillet på gameboy) fikk meg til å stille meg selv spørsmålet hva faen Magikarp var bra for.

ynby.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ingenting slår lydene pokemonene lagde i den første serien. Husker serien (i tillegg til spillet på gameboy) fikk meg til å stille meg selv spørsmålet hva faen Magikarp var bra for.

poenget er jo vell at ingen tror han er nyttig men så plutselig utvikler han seg til en badass sjø drage:) husker når team rocket ble lurt til å kjøpe en magikarp når de var på det cruiset

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...