Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Nei, det gjør den ikke. Hotel Cæsar fortjener kun død og fordervelse.

Nei, hotel cæsar er en bra serie og jeg vil forsvare den for alltid

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hørt om glutenallergi, men kvalitetallergi er et helt nytt konsept for meg.

jeg har ikke kvalitet allergi, bare fordi du ikke liker serie betyr ikke at den suger, jeg liker mange tv serier utenom hotel cæsar

Lenke til kommentar

Her er forskjellen:

 

Jeg liker ikke Arrested Development fordi jeg misliker karakterene. Det tar ingenting vekk fra at det er godt skrevet, filmet og gjennomført. Det er en smakssak.

 

Hotel Cæsar er _dårlig_ TV. Forferdelig dårlig skrevet, basert på absurde premisser og med dårlige mellommenneskelige forhold, dårlig filmet med lav bildekvalitet og kjip framerate, lite overbevisende sett og bærer et generet preg av å ikke være gjennomført med særlig stor grad av initativ og motivasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

kanskje vi skal begynne å snakke om en annen serie da og få fokuset vekk fra cæsar, gjør oss ingenting godt og argumentere om det:) hva syns dere om hvaler?

Lenke til kommentar

Hva om bli enig om å være uenige?

 

Vi er alltid uenige i denne tråden, det som er sjarmen til tråden. Enten det er jeg eller noen andre som mener at Under The Dome suger, mens noen liker den. At alle hater Wilfred, utenom meg. At alle elsker Breaking Bad, men noen få synes at den er høyt overvurdert.

Men vi har fremdeles ikke dratt inn Hotel Cæsar, Jeresy Shore eller Dance Moms før nå av hva jeg kan huske.

 

Åjada. Jeg bare følte for å lage en ond tvilling av deg.

Lenke til kommentar

Eneste gangene serier av Hotel Cesar kvalitet har blitt dratt inn her er når folk innrømmer det skitneste svarteste, mørkeste guilty pleasures de har!

 

Triste greier.... Når det er sagt. Man kan si at Hotel cesar er dårlig. Man kan mislike det osv. Men de som lager serien gjør overhodet ikke en dårlig jobb når de år etter år får lage nye episoder og folk faktisk sitter og ser på skiten.

 

Så det finnes flere sider av om en serie er god eller dårlig.

 

Blir som å si at Audi A3 er en dårlig lastebil. Den er allikevel ikke nødvendigvis en dårlig bil.....

 

Hotel Cesar er laget for et formål. At folk skal sette seg ned og koble av hjernen fullstendig og fylles av alt mulig rør som skal gjøre at de får lyst å se enda mer. Hvordan de får det til med såpass mange folk i dette lander skjønner eg ærlig talt ikke, men så er eg kanskje ikke i målgruppa for serien heller.


Samme kan jo sies om kritikken mot f.eks teletubbies og drømmehagen. Foreldre kan ikke si at dette er dårlig barne-tv når ungene sitter klistret, kan de vel???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Vi er alltid uenige i denne tråden, det som er sjarmen til tråden. Enten det er jeg eller noen andre som mener at Under The Dome suger, mens noen liker den. At alle hater Wilfred, utenom meg. At alle elsker Breaking Bad, men noen få synes at den er høyt overvurdert.

Men vi har fremdeles ikke dratt inn Hotel Cæsar, Jeresy Shore eller Dance Moms før nå av hva jeg kan huske.

 

Åjada. Jeg bare følte for å lage en ond tvilling av deg.

ok men ikke gjør det igjen, administrator kan tro det er meg og slette kontoen min, passer spesielt dårlig nå som det er en som driver og lusker rundt og troller, i tilleg så startet du en tråd som var nesten helt identisk til top 10 verste tråden som han der colonosky eller whatever lagde, da er jo du på en måte et troll da:) men på tide å la legge saken død og være vennlige:)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

 

Vi er alltid uenige i denne tråden, det som er sjarmen til tråden. Enten det er jeg eller noen andre som mener at Under The Dome suger, mens noen liker den. At alle hater Wilfred, utenom meg. At alle elsker Breaking Bad, men noen få synes at den er høyt overvurdert.

Men vi har fremdeles ikke dratt inn Hotel Cæsar, Jeresy Shore eller Dance Moms før nå av hva jeg kan huske.

 

Åjada. Jeg bare følte for å lage en ond tvilling av deg.

Digger Wilfred. Har dog ikke sett mer enn en av den australske versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...