Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk faktisk første sesong av Oz i posten i dag. Har dessverre ikke fått begynt på den. Får se om det blir noe utover natten.

Kunne samlingsboksen til 499,- hos CDON.com være av interesse? Kjøper du alle sesongene enkeltvis koster det deg mer (etter raske kalkuleringer). :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk faktisk første sesong av Oz i posten i dag. Har dessverre ikke fått begynt på den. Får se om det blir noe utover natten.

Kunne samlingsboksen til 499,- hos CDON.com være av interesse? Kjøper du alle sesongene enkeltvis koster det deg mer (etter raske kalkuleringer). :)

Kjøpte første sesong for 99kr på nettopp CDON.com. Får se om serien slår an. Hvis så, skal det vurderes.

Lenke til kommentar

Får med bonus-innholdet og på samleboksen, selv hadde jeg kjøpt to sesonger før samleboksen kom ut. Var litt glad for at jeg fikk vite at den hadde release engang i fjor, akkurat samtidig som jeg var på letingen etter 2 sesonger av Oz.

 

Utrolig mange folk med på Oz som gjør det stort i dag. JK Simmons(Schillinger) har vært med i Spiderman, Juno og The Closer etter Oz. Dean Winters(Ryan O`Reily) i Rescue Me, TSCC og sånt pluss broren hans som spiller broren hans også i Oz som har vært på Dexter, 24 blanet annet. Både Adewale Akinnuoye-Agbaje(Adebisi) og Harold Perrinau Jr.(Hill) i Lost. Garantert at Oz var en kritikersuksess, og har åpna dører for mange av skuespillerne.

 

(Forresten latterlig å se Adewale Akinnuoye-Agbaje i GI Joe: Rise of The Cobra, rett og slett en hjernedød actionfilm som ikke engang klarer å virke noe ekte et eneste sekund nesten)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...