Vowels Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Argh! Selvfølgelig er siste episoden ødelagt og vil ikke spilles av, nedtur. 6 sesonger lover godt. Endret 3. oktober 2009 av Vowels Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Da var Sopranos sesong 2 startet, og det lover godt! Mange gode sanger var det også. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg fikk faktisk første sesong av Oz i posten i dag. Har dessverre ikke fått begynt på den. Får se om det blir noe utover natten. Kunne samlingsboksen til 499,- hos CDON.com være av interesse? Kjøper du alle sesongene enkeltvis koster det deg mer (etter raske kalkuleringer). Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Da var Sopranos sesong 2 startet, og det lover godt! Mange gode sanger var det også. Du har så mye godt i vente at jeg blir grønn av misunnelse! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg fikk faktisk første sesong av Oz i posten i dag. Har dessverre ikke fått begynt på den. Får se om det blir noe utover natten. Kunne samlingsboksen til 499,- hos CDON.com være av interesse? Kjøper du alle sesongene enkeltvis koster det deg mer (etter raske kalkuleringer). Kjøpte første sesong for 99kr på nettopp CDON.com. Får se om serien slår an. Hvis så, skal det vurderes. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Får med bonus-innholdet og på samleboksen, selv hadde jeg kjøpt to sesonger før samleboksen kom ut. Var litt glad for at jeg fikk vite at den hadde release engang i fjor, akkurat samtidig som jeg var på letingen etter 2 sesonger av Oz. Utrolig mange folk med på Oz som gjør det stort i dag. JK Simmons(Schillinger) har vært med i Spiderman, Juno og The Closer etter Oz. Dean Winters(Ryan O`Reily) i Rescue Me, TSCC og sånt pluss broren hans som spiller broren hans også i Oz som har vært på Dexter, 24 blanet annet. Både Adewale Akinnuoye-Agbaje(Adebisi) og Harold Perrinau Jr.(Hill) i Lost. Garantert at Oz var en kritikersuksess, og har åpna dører for mange av skuespillerne. (Forresten latterlig å se Adewale Akinnuoye-Agbaje i GI Joe: Rise of The Cobra, rett og slett en hjernedød actionfilm som ikke engang klarer å virke noe ekte et eneste sekund nesten) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Da var Sopranos sesong 2 startet, og det lover godt! Mange gode sanger var det også. Du har så mye godt i vente at jeg blir grønn av misunnelse! Hehe, det er bra. Lenke til kommentar
PuffMeUp Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Da har jeg bestil meg første sesong av "The wire" Er dette en bra serie? Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Sett fem episoder av sesong 1 nå, og det lover veldig bra allerede! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Da har jeg bestil meg første sesong av "The wire" Er dette en bra serie? Veldig bra serie! Akkurat sett ferdig sesong 1. Synes den var litt treig i starten, men 3/4 av sesongen er definitvt karakter 10/10 og noe av det beste som er vært filmet. Lenke til kommentar
PuffMeUp Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvor mange sesonger er det i serien forresten? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvor mange sesonger er det i serien forresten? Fem. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Bare å bestille resten med en gang Lenke til kommentar
PuffMeUp Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hehe, må nok det. Tyder hvertfall på at den er bra. Er det noen andre bra tv-serier som jeg burde se? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hehe, må nok det. Tyder hvertfall på at den er bra. Er det noen andre bra tv-serier som jeg burde se? "Band of Brothers" & "The Sopranos" hvis du ikke har sett de. Sopranos driver jeg og ser, ikke ferid med. Ganske mange sesonger. BoB er 10 episoder, veldig veldig bra. Lenke til kommentar
PuffMeUp Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Okei, takk for svar;) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Generation Kill Kan følges med på NRK om ikke så alt for lenge: http://www.nrk.no/programmer/sider/generation_kill/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå