Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Kanskje du skal følge rådet hans? Du virker litt cranky. Nei har sovet godt i natt så trenger ikke å legge meg:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) De forskjellige tingene folk kommer inn med for og selge og historien bak dem og se hvor mye de blir solgt for, storage wars fordi jeg liker å se hva de finner i lagrene og hva de får for dem. Liker også barry weiss veldig mye fordi han er så morsom:) Da skjønner jeg. Hvis alle hadde hatt lik smak så hadde verden vært kjedelig. Det viktigste er at man koser seg med de seriene man liker. Selv om andre kanskje ikke syns at dem er like spennende, morsomt eller interessant. Endret 25. august 2013 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
Colonoscopyright Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Har noen av dere sett under the dome? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Har noen av dere sett under the dome? Ja, og den her vært oppe for diskusjon flere ganger. Jeg syns det er grei underholdning ihvertfall. Og snart kommer Knut Lavngard og sier noe ca. sånn som dette: Vil anbefala å styra unna Under the dome. Serien er prega av elendig skodespel, klisjear og ikkje minst elendig manus. At det har blitt ein sesong 2 er meir enn eg kan fatta, kurven (kvalitetsmessig) kjem neppe til å peika oppover, for å seia det slik. Fell som ein stein på IMDb gjer den òg. Endret 25. august 2013 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Nå er jeg endelig ferdig med Lost! Cirka 90 timer.. Aldri sett så mye på en serie før. Glad det er over, men samtidig kommer jeg til å savne det. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Har begynt å sett Dexter nå jeg! De to første episodene var lovende. Gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Nå er jeg endelig ferdig med Lost! Cirka 90 timer.. Aldri sett så mye på en serie før. Glad det er over, men samtidig kommer jeg til å savne det. Hva syntes du om slutten? jeg forstår den fortsatt ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hva syntes du om slutten? jeg forstår den fortsatt ikke Skriver i spoiler i tilfelle noen ikke vil at det skal røpes noe.. Helt i slutten da de samles i kirken? Det forstod ikke jeg heller helt, men jeg antok det som at alle var døde og samlet i "himmelen" eller noe. Men hvor ble det av Walt, Michael og Mr. Eko? Naomi også for den saks skyld, eller Jacob? Hmm.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Skriver i spoiler i tilfelle noen ikke vil at det skal røpes noe.. Helt i slutten da de samles i kirken? Det forstod ikke jeg heller helt, men jeg antok det som at alle var døde og samlet i "himmelen" eller noe. Men hvor ble det av Walt, Michael og Mr. Eko? Naomi også for den saks skyld, eller Jacob? Hmm.. Hvordan gjør du slik det blir gjemt i spoiler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hvordan gjør du slik det blir gjemt i spoiler? Slik: Tekst her.. [*/spoiler] Bare fjern "*" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Slik: Tekst her.. [*/spoiler] Bare fjern "*" Ok takk:) hyggelig og vite slik jeg ikke bare spoiler for random folk Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Har begynt å sett Dexter nå jeg! De to første episodene var lovende. Gleder meg til fortsettelsen Sesong 1 av Dexter er TV-serie-gull! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Må få sett de siste episodene av Top Gear snart. Det er jo verdens beste tv-serie også (kilde: diskusjon.no) Du er en nissetiss til tider du vet det? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg følger bare det alle mener, Gislefant. Top Gear er god underholdning, bedre enn Pawn Stars. Personlig følger jeg enda mer på kokke-reality når jeg har tid. Så Top Gear. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Top Gear er en serie som funker for de aller fleste. Selv er jeg godt over middels interessert i biler, og er derfor en stor favoritt. Dog er jeg såpass bilinteressert at jeg enkelte ganger syns det blir litt mye tull, og litt for lite bilprat Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg følger bare det alle mener, Gislefant. Top Gear er god underholdning, bedre enn Pawn Stars. Personlig følger jeg enda mer på kokke-reality når jeg har tid. Så Top Gear. Liker du masterchief og hells kitchen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Masterchef, ja. Hells Kitchen, ikke lengre. Også Top Chef: Masters. Spesielt fordi det er minst mulig tullinger med der. Endret 25. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Tidenes beste TV-karakter? Ja, jeg tror vi sier det. Herrefred! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 En av dem, så absolutt. Men personlig var Omar en større favoritt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Omar og Avon var favorittene i starten, men etter det har jeg bare blitt større og større fan av Stringer. Fantastisk karakterutvikling, ass. TV-perfeksjon, rett og slett. Hele serien er jo det, men Stringer er den deilige toppen av krone-isen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå