Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Uff top gear er så kjedelig, en av de kjedeligste seriene jeg har sett, det eneste de gjør er og snakke om biler og tester dem. Når det går på tv så gleder jeg bare til det er over og pawn stars begynner:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg fant akkurat ut at Home and Away har en egen tråd på over 220 sider. Hohoh!

Ja home and away har mange fans, rart at så mange folk kommer ditt for å snakke om serien men på min tråd om hotel cæsar kommer folk bare for å si serien er dårlig

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Han ingen interesse for biler selv, men Top Gear er fremdeles herlig.

 

 

Top gear er vell falskt og scriptet det også? Ha husker en episode hvor de skulle kjøre til oslo men han kom seg ikke lengre enn til en plass i england:)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Top Gear kjedelig? Gå å legg deg.

Det sa du til meg når jeg sa touch var bra også, skal du snakke frekt kan du vell komme på noe nytt? uansett bare fordi jeg syns top gear er kjedelig betyr ikke at jeg skal legge meg eller whatever du mente...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

TopGear er ihvertfall skripted på en overbevisende måte, i motsetning til PawnStars, Storage Wars(?) og andre liknende programmer.

Men det de gjør på pawn stars og storage wars er mye mer interresant enn topgear etter min mening

Lenke til kommentar

Top gear er vell falskt og scriptet det også?

 

Ja, det er det. Men et av problemene med de programmene du nevner er at de alltid skal ha med så jævlig mye dramatikk, og da leier de ofte inn überdårlige "skuespillere" som skal være "gærne" og "drøye", og det blir aldri noe mer enn ekkelt og flaut. I Top Gear slipper man det maset. Man slipper alle disse überdårlige "skuespillerne" som ikke er det minste overbevisende.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hva syns du er mer interessant?

De forskjellige tingene folk kommer inn med for og selge og historien bak dem og se hvor mye de blir solgt for, storage wars fordi jeg liker å se hva de finner i lagrene og hva de får for dem. Liker også barry weiss veldig mye fordi han er så morsom:)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...