nybb Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Tullebukker! Jaja, det blir uansett interessant å se hvor serien blir ført hen nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Mer interessant enn å se Moses Port og David Guarascio dra det ut i gjørma! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Noen som har sett Low Winter Sun? Ser episode 1 nå og det virker lovende. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hva syns dere om smallville og desperate houswives? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Begge suger, ærlig talt. Smallville var greit i starten, men ble så veldig teit etterhvert. Spesielt seriefinalen som må være en av de dummeste seriefinalene jeg har vært borte i. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Begge suger, ærlig talt. Smallville var greit i starten, men ble så veldig teit etterhvert. Spesielt seriefinalen som må være en av de dummeste seriefinalene jeg har vært borte i. Det som skjedde på slutten av serien var jo vell strengt tatt planlagt fra starten av siden hele poenget i serien var å følge han fra en guttungen til superman men enig at de ble mye dumt på slutten av serien, måtte nesten teipe øynene mine for å holde meg våken igjennom slutten Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Desperate housewives er knall underholdning, rett og slett. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Enig. Litt opp og ned, men på sitt beste er det sinnsykt underholdende. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Sundance Channel, jeg tror jeg er forelsket i deg. Jim Rash er awesome. D&D er awesome. Tror virkelig jeg må se på The Writers Room. Jeg mener, en episode om Parks and Rec? En annen om Breaking Bad? Jeg er solgt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Episoden rundt Breaking Bad var grei, men jeg likte ikke den like godt som Parks & Rec-episoden. Gleder meg til de to episodene som er igjen (av sesong 1 ihvertfall). Både Game of Thrones og American Horror Story (håper på å høre hva Tim Minear har å si, hvis han er med) er igjen. EDIT: Brad Falchuk, Tim Minear, Ryan Murphy, & Lily Rabe er med i AHS-episoden. Ser nok New Girl og Dexter-episodene etterhvert. Må få sett nyeste filmen til Jim Rash snart. Descendant var en god film. Endret 23. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Noen som har sett Low Winter Sun? Ser episode 1 nå og det virker lovende. Ja er absolutt ein serie som eg vil fortsetta med. Liker godt Mark Strong frå før av, så var kult å se han i ein ny tv-serie. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 har noen av dere sett pantelånerne i las vegas, lagerkrigen, skatte jegerne og fikserne? isåfall hva syns dere om de seriene? Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Til tider OK+ underholdning, men mye av det lider av ekstremt dårlig skuespill. Er så jævlig åpenbart. Men til tider er det helt OK+ underholdning. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 ikke glem at Pilv og lagerkrigen er scripta rett gjennom da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Trenger ikke å være negativt i seg selv det. Top Gear er vel stort sett scriptet og? Så klart kjipt når det er veldig åpenbart da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 ikke glem at Pilv og lagerkrigen er scripta rett gjennom da. så når de byr, og alt det er bare skuespill? eller er det de scenene når de snakker og tuller som er scriptet? Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Selvfølgelig er det det, men Top Gear er scriptet på en meget god måte. Disse programene lider ofte av det ser ekstremt billig og amatørmessig ut. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Skal si jeg er lettlurt da, jeg trodde faktisk at det var ekte og at de byr på lager og kjøper dem for så og tjene penger på ekte, de har jo nevnt de har holdt på i årevis med dete lenge før serien startet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg syns det er helt OK, men hjernedød, underholdning. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) har noen av dere sett pantelånerne i las vegas, lagerkrigen, skatte jegerne og fikserne? isåfall hva syns dere om de seriene? Nå ser jeg så og i aldri på TV, pr i dag er vel faktisk GET PVR boksen min koblet fra også. Men samtlige programmer du nevner her er perfekt til å ha surrende i bakgrunnen, eller i mens man spiser mat forran skjermen. Men jeg er jo typen som blir oppgitt og irritert over at det lages "reality" show av faen meg alt som går ann å tenke seg også da, og slike amerikaniserte show som dette er egentlig fingen i halsen til tider. Endret 25. august 2013 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå